• 6 •

288 8 1
                                    

Keď sme dorazili do klubu, sedeli tam ešte dvaja Jurajový a Jimiho spoluhráči samozrejme som sa im pozdravila a sadla si ku baru a vypýtala drink. Nudila som sa tu keďže Juro a Jimi sa rozprávali s ich spoluhráčmi o hokeji cítila som sa odstrčená. Juraj si to očividne všimol a prišiel za mnou. ,,Prepáč, že som ťa tu nechal na chvíľu samu, ale trochu sme sa porozprávali." ospravedlňil sa mi. Ja som sa iba usmila a mojimi smutnými očami sa pozrela do tých jeho a povedala ,,To je v pohode, úplne ťa chápem." usmial sa a odpovedal ,,To som rád a čo si si vypýtala na pitie ?" ja som odpovedala ,,Len džús predsa nemám ešte 18." zasmial sa a povedal ,,Ale otca tu nemáš tak prečo si nedáš aspoň jeden drink z alkoholom?"  ja som sa zase usmiala tento krát na hlas ,,Tak dobre výber nejaký, nechám to na teba len hlavne nech to není silné prosím." Juraj vypýtal nejaký drink, ktorý bol strašne silný vypila som jeden. Juraj si tie drinky dal 2 ale nebol opitý čo sa o Jimim nedá povedať. Juraj sa ho rozhodol zobrať do Jimiho izby tak ja som zaplatila vyšli sme z klubu a šli na hotel. Zastali sme na 4. poschodí kde má svoju izbu aj Juraj aj môj otec všimla som si, že Jimi má hneď vedľa Juraja izbu. Jimiho sme uložili do postele a hneď zaspal. Potom sme sa vybrali pred dvere Juraja a chvíľu sme sa tam ešte rozprávali no on povedal totálne smiešnu vec na, ktorej som sa nevedela prestať smiať a keďže tú má izbu aj môj otec nechcela som ryskovať. Jurajovy som z ruky vytiahla jeho kartu od izby odomkla ňou jeho izbu a Juraja len potiahla do vnútra kde som bola už aj ja. Juraj sa začal smiať a povedal mi ,,Prečo si to spravila?" ja som mu odpovedala ,,Môj otec má na tomto poschodí izbu, zabil by ma kebyže ma vidí na chodbe sa takto neskoro večer smiať v minišatách a, že mám v sebe alkohol, nebol by nadšený." Juro iba prikývol a povedal ,,Keď chceš môžeš tu prespať." ja som mu povedala ,,Nemôžem zatiahla som nás sem len na chvíľu teda no ty tu bývaš ja nie takže ty tu ostávaš a mám pocit, že už je aj na čase ísť." Juraj sa na mňa pozrel zvláštnym pohľadom neriešila som to, chytil ma za pás pritiahol k sebe a objal. Opätovala som mu to a rozlúčila sa s ním, a vyrazila na svoju izbu.

60 for hockey jersey | J.S FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora