• 5 •

320 8 0
                                    

Nakoniec po dlhom rozhodovaní som si konečne vybrala jedny šaty. Položila som ich na posteľ a keďže party je večer šla som sa obliecť do niečoho pohodlného keď v tom mi niekto zaklopal na dvere a zakričala som ,,Hneď otvorím len sa prezlečiem." keď som už mala na sebe mikinu a legíny otvorila som dvere stál tam môj otec ,,Jé ahoj tati, teba som tu popravde nečakala." on sa iba zasmial a povedal ,,Ozdaj čakáš nejakú návštevu, že si ma nečakala?" ja som sa iba prekvapila, ale nie nečakám návštevu len som si myslela, že to možno bude Juraj vravela som si v mysli a tak som otcovy odpovedala ,,Nie tati nikoho nečakám len zrovna teba som tu nečakala. A potrebuješ niečo?" usmiala som sa na neho ,,Písala mi tvoja mama príde skôr než len za ten týždeň! :)" mne sa v očiach objavili iskričky a odpovedala som mu ,,Tak to sa teším."on sa nad tým tiež pousmial a povedal ,,Ako vidím najviac si tu rozumieš s Jurajom." ja som sa v hlave začudovala a povedala mu ,,Možno áno keďže je Slovák a nikoho iného tu nemám, ale prosím ťa ja skoro o ňom ani nič neviem." otec sa iba usmial a objal ma a venoval malú otcovskú pusu na čelo a odišiel. Trochu som začala nad tým rozmýšľať, že ako je možné, že si s Jurajom rozumiem a pri tom ani veľa vecí o ňom neviem, tak ma to proste zobralo, že som sa upravila, prerobila som si cop na normálne vyzerajúci dala na oči maskaru a zobrala do ruky mobil kde som napísala Jurovy.

@cynthia.a - ahoj Juro, keďže tá party bude až večer napadlo ma, že by sme sa mohli my dvaja stretnúť aj skôr chcem niečo s tebou prebrať.

Začudovala som sa Juraj si tu spravu hneď prečítal a aj hneď odpísal.

@_slafkovsky_ - trochu sa bojím o čom sa chceš porozprávať, ale kľudne môžeš prísť na moju izbu.
@cynthia.a -  hah, nemusíš sa báť a dobre vyrážam už k tebe.

Juro mi napísal ešte správu no nestihla som si ju prečítať lebo som už vyrazila.

@_slafkovsky_ - vyraz až o 5 min lebo sa idem osprchovať.

To je tá správa čo som si už neprečítala ale hneď vyrazila keď som bola pri dverách jeho izby nikto mi neotváral. Tak som skúsila či sa nedajú dvere otvoriť, dali sa! Divné kto by sa nezamikal predsa? V tom som vstúpila do izby kde som uvidela Jura len v uteráku z mokrými vlasmi. Aaa do riti to jeho pekné telo no samozrejme musela som to zakryť a povedala. ,,Prepáč, že som ti tu vtrhla, ale mal si otvorené." on sa zasmial lebo videl, že sa jemne červenám ,,Písal som ti, ale zrejme si si to neprečítala."   ,,Do riti nie neprečítala." on sa zas zasmial keď videl, že som sama na seba nasratá ,,No nevadí už si tu ja sa idem prezliecť tak počkaj ma tu na posteli." povedal mi, ja som mu na to len prikývla hlavou a videla som ho len ako už ide zas do kúpeľne. Keď vyšiel mal na sebe sivé tepláky a tmavomodrú mikinu, ten chalan mi to robí naschvál, pomyslela som si v hlave, ale moje myšlienky pretrhol on ,,Tak čo si také vážne chcela so mnou prebrať?" ja som sa mu pozrela do očí a začala... ,,Vieš dnes bol za mnou otec a tak trochu tam padlo aj tvoje meno a mne došlo, že skoro o sebe nevieme nič čo sa týka života a aj minulosti tak ma napadlo to napraviť. :)" Juraj sa pozrel na mňa z úsmevom a povedal ,,Takže už nie som pre teba otravný chalan?" a zasmial sa, nikdy som si nevšímala ten jeho pekný úsmev, a odpovedala mu s úsmevom, v ktorom sa aj on zasmial ,,Nie už nie si!" a tak začala naša debata o životoch zistila som o Jurovy veľa vecí a mám pocit, že aj on o mne veľmi dobre sa mi s ním kecalo fakt nie je taký aký som si myslela no naše rozprávanie trvalo 3 hodiny sama nechápem ako a tak som sa z nášho pekného rozprávanie musela odtrhnúť a povedala som ,,Juro už sa musím ísť chystať na večer." Juraj sa na mňa smutné pozrel a povedal ,,Fajn choď, ale chcem aby si vedela jedno! Som rád, že už si o mne nemyslíš, že som otravný aj keď niekedy som." zasmiala som sa, ach s ním je tak zábavné tráviť čas vždy povie niečo čo mi vykúzli úsmev na tvári a ja som ho len objala a s pomedzi objatia povedala ,,Tak ahoj! Vidíme sa večer." a ja som tak od Jura odišla do svojej izby kde som si spravila ľahký make - up a dala na seba šaty čo som si vybrala a dala topánky na vysokom podpätku, vlasy rozpustila a účesala a hotovo! Síce mi to trvalo hodinu a pól, ale nevadí pozrela som sa na hodinky keď v tom mi niekto zaklopal na dvere. Otvorila som sa stál tam Jimmi a Juro. Juraj povedal ,,Ahoj, veľmi ti to pristane."  ja som sa usmiala a povedala ďakujem aj tebe mal totižto na sebe čierne rifle a čiernu košeľu a dokonca nemal ani šiltovku! Pozrela som sa na Jimmiho a povedala ,,Hi!" on mi povedal to isté a vyrazili sme.

60 for hockey jersey | J.S FFWhere stories live. Discover now