• 4 •

313 5 0
                                    

Ak sme nastúpili do autobusu bolo to celkom v pohode myslela som, že to bude horšie no Juraj sa ma vkuse pýtal otázky. Keď sme konečne dorazili na hotel šli sme výťahom a zas to dopadlo tak, že som šla s Jurajom ach jaj asi sa ho nezbavím po tom ako Juraj vystúpil ja som mala v pláne stlačiť tlačidlo na, ktorom poschodí bývam lenže on ma strhol za ruku tým pádom som vyšla von z výťahu a vyhŕkla ,,Čo robíš?!" povedala som to mierne naštvatým tónom a on iba odpovedal ,,Prepáč, ale keďže máme voľno chcel by som s tebou tráviť viac času." ja som len pretočila očami a obaja sme sa zasmiali a on ma ťahal do svojej izby. Keď sme vošli do jeho izby ja som len povedala ,,Prečo ja nie som hokejistka?! Mala by som takú peknú izby ako ty." on sa na tom len zasmial a opýtal sa ma ,,Nepozriem si spolu nejaký film?" ja som sa mu pozrela do očí a odpovedala ,,Tak fajn, ale prosím nie žiadny horror." on sa zas zasmial a povedal ,,Nebodaj sa nám tu niekto boji." ja som len pretočila očami a urazene povedala ,,Nie nebojím kľudne pusť nejaký." v hlave mi len išli myšlienky, že preboha čo som to práve povedala veď ja zomriem od strachu no nič ja to dám som silná žena a chcem mu ukázať, že sa nebojím ako si on myslí. Tak on teda pustil ten horror zo začiatku to nebolo až také hrozné, ale musím sa priznať i tak som sa bála ale nedávala som to na javo a ak sa to blížilo ku koncu už som nevydržala, proste som zavrela oči a hodila sa na neho od strachu ,,Ale, ale už sa nám niekto bojí." povedal na to čo som spravila a ja som sa na neho pozrela a prekrútila očami ,,Nie nebojím sa... iba trochu." odpovedala som mu a hneď sa od neho odtrhla a povedala ,,Už je dosť veľa hodín tak ja už idem, ahoj." on len zakričal ,,Počkaj!" ja som zastala a otočila sa tvárou k nemu ,,Hádam neodídeš bez rozlúčky?!" povedal a ešte k tomu objal, ja som mu objatie opätovala a išla už na svoju izbu potom sa už nič zaujímavé nedialo len som zmeškala večeru lebo som sa sprchovala. Keď som už len na posteli ležala v pyžame pípla mi správa na instagram bola od neho a otvorila som ju.

@_slafkovsky_ - ďakujem za super deň ty bojko.
@cynthia.a - aj ja ďakujem, ale nie som žiaden bojko!

S Jurajom som si písala ešte takú pol hodinku, ale potom som začala byť unavená a šla som spať. Ráno keď som sa prebudila som zistila, že je 8:00 čo znamená, že o 15 min. už nebudú podávať raňajky rýchlo som vystrelila z postele spravila rýchli cop a v pyžame šla dolu na raňajky. Keď som vošla do jedálne každého oči padli na mňa, každý sa jednoducho pozeral tak divne a potom som si uvedomila, že mám na sebe pyžamo všimla som si Juraja, ktorý sa smeje pri stole a pozrela som sa na neho vražedným pohľadom a prikývol mi aby som si išla sadnúť k nemu a ešte jeho kamarátovy, ktorého nepoznám. Vykročila som a šla k jeho stolu povedala som ,,Dobré ráno, hi!" jeho kamarát sa na mňa usmial a povedal ,,Hi" Juro len pretočil očami a povedal ,,Čo si mala ťažkú noc, že nestíhaš?" povedal to úplne z úškrnom a ja som mu odpovedala ,,Nie len mám veľmi dobrý vzťah z posteľou." on sa na to len zasmial a ja som sa pustila do raňajok, ktoré prerušil Juraj ,,Ou vlastne som vás ešte neoznámil." ja som sa iba usmiala a Juraj povedal ,,Cynthi toto je Jimi, Jimi this is Cynthia." ja som povedala Jimimu ,,Nice to meet you!" Jimi sa usmial a pokračovali sme v jedení raňajok keď sme dojedli ja som šla na svoju izbu a medzi tým mi prišli 2 upozornenia na instagram. Písal mi Juraj a Jimi mi dal follow no neviem odkiaľ má môj instagram, ale follow mu opätujem a idem si pozrieť správu od Jura.

@_slafkovsky_ - dnes máme voľno keďže zajtra večer je zápas, nechceš ísť dnes so mnou a Jimim na párty?
@cynhia.a - tak dobre prečo nie. :)

Keď som mu odpísala šla som si pripraviť outfit ma večer a prezliecť sa z pyžama.

60 for hockey jersey | J.S FFWhere stories live. Discover now