• 8 •

295 11 0
                                    

Keď Juraj konečne dojedol prišla mi správa od môjho veľmi dobrého kamaráta Alexa, písalo sa v nej ,,Ahoj Cynthi ako sa máš? <3" Juraj si všimol, že mi píše nejaký Alex a keď videl na mojej tváry úsmev spýtal sa ma ,,Ty máš frajera?" ja som sa nad touto blbosťou zasmiala a odpovedala mu ,,Nie, je to len veľmi dobrý kamoš." pozrel sa na mňa skúmavým pohľadom a povedal ,,Dobre." príde mi divný, ale nevadí nechám to tak tieto slová som si vravela v hlave a nakoniec mu povedala ,,Už budem musieť ísť a ty sa hlavne priprav večer máte zápas!." Juraj sa zasmial a povedal ,,Ale, ale niekto si tu pozeral kedy máme zápas." ja som sa zasmiala a povedala už vážne ,,Ja už vážne pôjdem ahoj." odzdravil sa a objal ma a ja som odišla na izbu kde ma po ceste zastavil otec. ,,Ahoj Cynthi tvoja mama príde skôr ako mala a má zo sebou aj prekvapenie!" mne sa rýchlo vykúzlil úsmev na tvary a odpovedala som ,,Teším sa a som zvedavá na prekvapenie." otec sa so mnou usmial a povedal zvedavo ,,A vlastne kde si bola?" hups nečakala som túto otázku no nevadí nebudem mu predsa klamať. ,,Pri Jurajovy, oci ja už pôjdem pripraviť sa na zápas na večer tak ahoj!" otec odpovedal ,,Ahoj Cynthi."keď som prišla na izbu som si chvíľu písala s Alexom ak sa blížilo ku večeru stále som mala na sebe outfit legíny, obtiahnutý crop top tak som len pripadala TPS mikinu, ktorú má aj otcov tím obula čierne converse topánky. Vlasy som mala rozpustené a  stále na sebe jemný make - up. Keď už sa blížilo ku zápasu šla som dole kde už bola polovica tímu aj Juraj. Keď sme došli na zápas zo mňa sa stála fanúšika a fandia som im, a vyhrali. Nikdy som nevedela, že chodiť na zápasy je tak zábavné. Keď zápas skončil chalani sa išli do šatne prezliecť a ja som čakala s otcom vonku keď zrazu sa tam objavila moja mama aj s mojou najlepšiou kamarátkou a jej frajerom a Alexom! Bola som taká šťastná ako prvé som sa vrhla s objatím na mamu, potom na najlepšiu kamarátku objala som aj jej frajera a potom som šla objať Alexa naše objatie trvalo dosť dlho keď som sa na neho aj zavesila bola som rada, že ho vidím po dlhej dobe. Keď v tom vyšiel Juraj zo šatne.

60 for hockey jersey | J.S FFWhere stories live. Discover now