1.0

3.9K 311 60
                                    

Taehyung arıyor

Cevapla / Reddet

"Ne demek yok yoongi şaka yapma bana düzgünce baktın mı her yere?"

"Baktım tabi tae ayrıca bunun şakası mı olur yok hiçbir yerde Jeongguk geziyorum hala evde bir yerde uyuya mı kaldı diye ama yok işte."

" Jeongguk bana haber vermeden markete bile gitmez kesin bir şey oldu kapatsana bir daha arayayım ben onu."

"Arama boşuna telefonu evde. Omegasıyla iletişime geçmeye çalıştın mı?"

"Yoongi..."

"Noldu?"

"Omegamı hissedemiyorum. Delireceğim deltam onu hissetmiyor. Bir şey oldu benim meleklerime bulalım onu yoongi."

"Sakin olman zor biliyorum ama sakin olmayı dene Jeongguk'u bilmiyormuş davranma o çok güçlü bir omega hiçbir şey olmaz ona."

"Olmaz değil mi?"

"Olmaz tabiki"

"Meleklerimi bulacağım."

"Bulacağım değil bulacağız."

Çağrı sonlandırıldı

Delirecekti delta olan omega eşi evlerinde yoktu. Onu hissedemiyordu. Deltası omegasını hissedemiyordu. Seven kişi için ne büyük eziyetti sevdiğini hissedememek her gün kalbinde yeşerttiği aşkının orada solması.

Evdeki kamera kayıtlarına baktırıyordu delta olan. "Bay kim buraya bakmalısınız!" Taehyung koşar adımlarla büyük ekranların olduğu tarafa gelip çalışanın gösterdiği yere baktı. Omegası bir eli çıkıklığı belli olan  karnında bir eli okuduğu kitapta koltuğa oturmuş kitap okuyordu. Kapının çalmasıyla kitabını koltuğa bırakıp ayaklandı ve kapıyı açtı. Karşısındaki kişiyi tanımadığı her halinden belliydi Jeongguk'un. Bir şeyler konuştular uzun süre daha doğrusu kadın anlattı Jeongguk dinledi. Sevgilisinin yüz hatlarından hiç de normal olmayan bir konuşma olduğu belli oluyordu. Kadın kinayeli bir şekilde el salladıktan sonra gitti. Jeongguk arkasından bir süre bakakalmış öylece duruyordu. Kapıyı açık bırakıp kendisi de çıkmıştı evden. "Siktir!"

Yoongi aranıyor...

"Alo?"

"Alo"

"Jeongguk evden kendisi çıkıp gitmiş."

"Ne,nasıl çıkıp gitmiş doğru dürüst anlatsana şunu!"

"Kitap okuyorken biri gelmiş eve bir şeyler konuştular ama normal bir konuşmaya benzemiyordu. Ve gelen kişiyi de daha önce görmedim. Kadın gittikten sonra Jeongguk da çıktı gitti."

" Anlamadım yani şimdi kadın ona bir şey falan mı söyledi?"

"Hiçbir şey bilmiyorum kafayı yemek üzereyim!"

" Tamam bir sakin ol buluruz. Nereye gitmiş olabilir?"

"Bilsem durur muyum?"

"Adamlarına söyle tüm şehre baksınlar bizde çıkalım."

"Söyledim zaten. Ben çıkıyorum şimdi ayrı bakalım daha fazla yer bakmış oluruz."

"Tamam çıkıyorum şimdi."

"Jimine bir şey söylemedin değil mi?"

"Yok yok söylemedim. Söylemem de biliyorsun hamileliği riskli bir de stres yapmasın."

"Tamam iyi yapmışsın kapatıyorum."

Çağrı sonlandırdı

Taehyung en başta hep gittikleri yerlere bakmaya karar vermişti. İlk tanıştıkları yer bir köprüydü. Hiç kimsecikler gelmezdi oraya çünkü taehyung orayı Jeonggukla tanıştığının ertesi gün satın almıştı.

Yol uzakta bir ormandaydı. Jeongguk ailesinden kaçıp oraya gelmişti. Şiddet görmüştü ailesinden. Kaçarken tek istediği uzaklaşmaktı ama buraya geldiğinde artık bundan sonra ne  yapacağını düşünüp ağlıyorken Taehyung bulmuştu onu.

Taehyung onu gördüğünde renksiz olan dünyasında ay ışığı gibi parlamıştı onun gözünde. Böyle bir güzellik olamazdı ona göre çünkü hiç görmemişti onun gibisini, şişmiş gözleriyle bile güzeldi.

Köprüye geldiğinde bir silüet oturuyordu. Kim olduğunu seçemedi en başta arabadan çıkıp o kişiye doğru koştu. Meleğiydi.

"Jeongguk!" diye sevinç içinde bağırarak koşturmaya devam etti. Yanına vardığında karnına dikkat ederek sımsıkı sarıldı. "Güzelim neredesin sen aklım çıktı sana bir şey oldu diye." ayrılıp suratına baktı. Güzeli ağlıyordu. Kaşlarını çatıp "Sevgilim niye akıtıyorsun incilerini?" diye sordu. "Taehyung.." deyip bir hıçkırık kaçırdı. "Lütfen ağlama lütfen! Neden ağlıyorsun anlat hadi bana" sevgilisi ağladıkça panik yapıyordu. "Beni seviyorsun değil mi başka kimseyi sevmeyeceksin bana söz ver! " diye çemkirdi omega. Delta olan omega olanın elini alıp kalbine koydu. "Burası varya burası seni sevmeyi bıraktığım gün atmayı bıraktığı gün olacak sana söz veriyorum. Şimdi bana neden ağladığını anlatır mısın?" elini çekip sımsıkı sarıldı kocasına omega. "Taehyung çok korktum seni benden alır diye çok korktum." kimin onu almasından korkuyordu.

"Vita geldi"

HERKESİN BEKLEDİĞİ BÖLÜM GELDİ ASKOLARIMMMMM


Jungoo'suz tete

Taekook diye ölmüşüm

Görüşürüzzz💗💗💗💗

Charming love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin