3.7

880 105 11
                                    


"Uyanıyor!" jiminin cırtlak sesini duyduğumda iyice kendime gelmiştim. Gözlerimi açtığımda ayakta dolu gözleriyle bana bakan elinde bebeğimizi tutan kocamı gördüm. Ne kadar yakışmıştı eline bebek.

"Biz çıkalım yalnız kalsınlar." herkesin odayı boşaltmaya başlamasıyla Taehyung yatakta yanıma oturdu. "Jeongguk'um oğlumuz çok güzel. Tıpkı sana benziyor." bebeğimizi kucağıma uzattı.

Başımı boynuna götürüp mis gibi kokan bebek kokusunu içime çektim. "Taehyung çok güzel yapmışız inanamıyorum!" gözlerimden yaşlar akıyordu. Uzanıp dudaklarıma öpücük kondurdu. "Teşekkür ederim sevgilim. Sana binlerce kez teşekkür ederim." asıl benim ona teşekkür etmem gerekiyordu. Benim hatta bizim için tüm zorluğu o çekiyordu.

"Tetem bebeğimizin adını senin koymanı istiyorum." dolu gözünde duran yaşı düştü. "Ben mi?" kafamı salladım. Karşılık olarak hayır anlamında ellerini salladı. "Birtanem bebeğimizin tüm ağrısını acısını sen çektin. Sen büyüttün onu 8 ay karnında. Ona benim isim koymam sana çok ayıp olur. Asla olmaz!"

"Taehyung. Senin koymanı istiyorum. Çok ciddiyim." dudaklarıma tekrardan öpücük kondurdu. "O zaman adı Dooshik olsun."

Kim Dooshik

Elini uzatıp bebeğe sarılan örtünün kenarından yanağını okşadı. Taehyung kesinlikle dünyanın en iyi babası olacaktı. "Aşkım onun için her şeyi yapmaya o kadar çok hazırım ki. Bir an önce büyüsün hemen! Oğlumuza tüm dünyayı gezdireceğim önce ondan sonra onunla birlikte yapmadığımız hiçbir şey kalmayana kadar her şeyi yapacağız. Jeongguk ne zaman büyür Dooshik."

"Taehyung daha yeni doğdu bebek!"

"Olsun şimdiden 17.5 saatlik oldu. Bu bile çok büyük gelişme. Aşkım bebeğimiz kocaman oldu!" çok heyecanlıydı. Tekrardan bebeği kucağına uzattığımda o da benim gibi uzunca kokladı. Tam öpecekken durdu. "2 gündür sakallarımı kesmedim. Ya batarsa şimdi öpmeyeyim değil mi?" güldüm. Böyle giderse paranoyak olurdu bu adam.

"Aşkım saçmalama sakalın yok ki. Bakim hatta." deyip suratına yakınlaştım. "Ucundan azıcık bile çıkmamış. Öpebilirsin." gülümseyip öptü.

Kucağında uyuyakalan bebeğimizi odadaki beşiğe yatırdı. Ardından yanıma gelip uzanarak kolunu kafamın altına koyup yastık gibi yaptıktan sonra bana sarıldı. "Jeongguk'um güzelim. Özür dilerim ben bebeğe o kadar çok daldım ki seni unuttum. İyisin değil mi ağrın var mı?" omegalar doğurgan oldukları için doğumdan sonra çok fazla acı hissetmezlerdi.

"Hayır aşkım ağrım yok." saçlarıma öpücük kondurup daha sıkı sarmaladı beni. "Çok seviyorum seni birtanem." bende uzanıp dudaklarını öptüm.

"Ben seni daha çok seviyorum."

___________

Final yaklasıyoooo

İlk kitabım bitiyo saka gibii çok heyecanlı🫨🫨🫨

Öptüm şekerlerimmm❤️🎀❤️🎀❤️🎀❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Charming love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin