Meleğim❤️:
TatlımmKocişim😝💜:
Tatlın yesin seniii
Efendim bebeğimmMeleğim❤️:
Nasılmış bakalım biricik kocişimKocişim😝💜:
Kocişiniz diyor ki
Birazdan sizi yemeye gelecekmiş
Öyle söyledi
Bebeği ne yapıyormuş bakalımmMeleğim❤️:
İyi keyfi yerinde bugün 🥹🥹Kocişim😝💜😭:
O bebeğimi değil sen olan bebeğimi soruyorumMeleğim❤️:
Haaaa
Şimdi anladım🫣🤭
Kocişimi çoooook özledimmmKocişim😝💜:
Kocişinin seni ne kadar özlediğini bilsen
Bebeğim tadımızı kaçırmak istemem ama bir şey diyeceğimMeleğim❤️:
O kadınsa eğer yine|
Söyle aşkımKocişim😝💜:
Akşam bir yemeğe katılmamız gerekiyor
Oysa akşam için planlarım vardı😢
Seninle ilgili😉😏Meleğim❤️:
Geceye saklasrsın şekerim😘😝Kocişim😝💜:
Bir gün senin yüzünden kalpten gideceğim
Yemek istiyorum seni
Yanaklarımı ısırmak istiyorum böylr
(yazıyor...)Meleğim❤️:
Hmmm mesela başka neremi ısırmak istersin👀Kocişim😝💜:
AzdırmaMeleğim❤️:
Sadece masum bir soruydu🤭🫣
Sen fesatsın🙂Kocişim😝💜:
Yaa tabi tabi...Meleğim❤️:
Kaçta alırsın beni?Kocişim😝💜:
20.30 da alırım
(19.48 görüldü)Meleğim❤️:
BU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR BE ADAM NE ARA SÜSLENİCEM BEN YA
OF TAE OFFFKocişim😝💜:
Neee
Her halinle güzelsin zaten bir de süslenip daha da güzel olmanı istemedim onların içinde😔Meleğim❤️:
Oyalamaa benii
Hazırlanmam lazımmm
Bu arada iltifatın🥹🥹🥹
Neyse hala sinirliyim ben kaçıyorum
Çok öptüm seni aşkımmm🫀🫀🫀Kocişim😝💜:
Bende öptüm😘
Ama her yerinden🫣
(görüldü)_____
Taehyung beni almaya geldiğinde sahiden de her yerimden öpmüştü. Şimdiyse bulunduğumuz masadaki alfaların bana iğrenircesine olan bakışlarına karşılık onların başlarını eğen Taehyung'u izliyordum. Bir tane baskın alfa zor da olsa başını kaldırmıştı.
"Ben bir omegayla aynı masada oturmam!" diye hiddetle bağırarak elini yumruk yapıp masaya vurmuştu.Ben ne yapmıştım ki ona sadece oturuyordum. Gözlerim doluyordu.
Taehyung yavaşça yanımdan kalktı. Ona baktığımı anlayınca bana muhteşem gülümsemesini sundu. Yavaş adımlarla adamın yanına gitti. Ben ne yapacağını izlerken kesinlikle adamın kafasından tutup masaya vurduktan sonra yere fırlatacağını tahmin etmemiştim.
Ellerini iki yana açtı ve yine gülümsedi. Bana şefkatle gülerken ona şeytani bir gülümseme sunuyordu. "Bak artık oturmuyorsun!" dedi. Bakışlarını baskın alfadan çekip masaya çevirdi. "Başka oturmak istemeyen varsa memnuniyetle masadan kaldırabilirim!" dedi. Herkes başını olumsuzca salladı. "Bende öyle düşünmüştüm!" dedi ve ceketinin sol bilek kısmını sağ eliyle silkti. Yanıma doğru gelip yerine oturduğunda. Hala şok geçirmiş surat ifademle bakıyordum.
Yerine oturunca dudağıma kısa bir öpücük kondurup parmaklarımızı birbirine kenetledi. Kulağıma eğilerek"Kimsenin seni üzmesine izin vermem! "deyip geri yerine çekildi.
Yemekler yenmiş sadece iş konuşulmuştu. Canım sıkıldığı için Taehyungu dürttüm. Anında bana dönen başıyla." Bir şey mi oldu güzelim? " diye sordu." Gidelim mi? " dedim fazlasıyla sıkılmıştım. O adam da canımı sıkmıştı zaten.
Sorumu cevaplamadan ayaklandı ve beni de kaldırdı. Masadakilere hiçbir şey söylemeden mekandan ayrılmıştık. Taehyung benden başka kimseye bir şey için hesap veya haber vermezdi. Bir şey yapıyorsa kimse sorgulamazdı. Ben de sorgulamıyordum çünkü yapacağı şeylerin haberini hep verirdi.
Yatağımıza geçtiğimizde uzunca öptüm deltamı. Ona karşı olan sevgimi kelimelerle anlatamıyordum asla ama o hep anlar benim onu ne kadar sevdiğimi.
Uzunca öpücüğümğzden sonra beni kolları arasına alıp karnıma dikkat ederek sarıldı.
"İyi geceler güzelim, iyi geceler bebeğim.."
"İyi geceler Taehyung'um"
_______
Ben bunların askına ölüp bitiyorum ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Charming love |TAEKOOK|
FanfictionDelta Kim Taehyung ve biricik eşi Kim Jungkook'u kendi canından daha çok sever. Bu sevgisi gün geçtikçe azalmak yerine artıyordu.Bir gün kalbinin sadece Jungkook'a değil bir de minik bebeklerine ait olduğunu öğrendiğinde her şey daha güzel olmaya ba...