1.1

3.4K 285 10
                                    

"Vita geldi!"

Taehyung bir anda kahkaha atmaya başladı niye gülüyordu bu şimdi."Ne gülüyorsun vita geldi diyorum sana!"
diye çemkirdim.Hala kahkaha atmaya devam ediyordu.Benim için hava hoştu.Karşımda tanrı gibi durması ve gülmesi çok büyük nimetti. Neden güldüğünü anlayamamıştım sadece. Karnını tuta tuta gülüyordu.

"Taehyung sinirleniyorum! Ne gülüyorsun ya?" Gülmesini biraz olsun dindirip kafamı tutup göğsüne yasladı ve kocaman göbeğime dikkat ederek sımsıkı sarıldı."Oy oyy sen beni kıskandın mıı yerim seni ben" ayrılmaya çalıştım ama sımsıkı sarılıyordu. Yumruklarımı göğsüne vuruyordum ama etkilenmiyordu bile. "Bırak beni döverim bak seni!" bu söylediğime daha çok gülüp tutuşunu gevşetmişti. Korktu tabi benden!

"Gelsin vita banane umurumda değil ama senin bu şekilde incilerini döktüğü için ona haddini bildireceğim" dedi gözlerimin içine bakarak.Bana yalan söylemezdi hiçbir zaman.Ne yaparsa yapsın. Samimiyetine ve vitanın onun umurunda olmamasına inanıyordum.
"Benim için sen ve ileride olacak çocuklarımız var sadece. Başka kimse yok. Sadece biz. Siz benim ailemsiniz." gözlerim dolmuştu."İncilerini dökmen için söylemedim ki güzelim.Eğer ağlarsan bir daha söylemem bak böyle şeyler." diye beni ufakça tehtit ettiğinde güldüm. Bana her zaman çok hassas davranırdı."Seni çok seviyorum." deyiverdim bir anda.

Gözlerimin içine bakıp asla gözlerini kırpmıyordu. "Taehyung gözlerini kırpsana." dediğimde kafasını hayır anlamında iki yana salladı. "Neden?" diye sordum gözleri yaşlanıyordu. "Çünkü gözlerimi kırptığım anda kaybolacaksın gibi geliyor." sağ elini yanağıma koyarak yanağımı sevdi. "Rüya gibisin Jeongguk'um. Çok güzelsin güzelliğini anlatmaya kelimelerim yetersiz kalıyor." yanılıyordu. Asıl güzel olan ben değil Taehyung'umun kalbiydi.

"Evimize gidelim mi? Yada herhangi bir yer nereye gitmek istersin?" diye sordu. "Evimize gidip uyuyalım mı?" dediğimde kafasını sallayıp ayağa kalktı. Kalkmam için bana da elini uzattığında elini tutup ayağa kalktım. Normalde kendim de kalkabilirdim ama bu sıralar ağrılarım çok fazlaydı. Taehyung olmasa bu süreci asla atlatamazdım.

Taehyung'um olmasaydı ben bir hiçtim ...

-------

Selam aşklarımmm💗💗💗

Çok az bir zaman sonra 12.bölüm geliyor hiçbir yere kaybolmayınn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taekook'la kalonn

Charming love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin