2.1

2.3K 200 47
                                    

"Aşkım ya yemekleri güzel yapamamışsam annen ve baban beğenmezse?" Taehyung gülerek eşine arkadan sarıldı ve şişkin göbeğe ellerini koydu. "Ben yaptım derim. Ayrıca senin yemeklerini beğenmeme gibi bir ihtimalleri olmadığını biliyorsun." bazen yapamıyordum yemekleri Taehyung beni rahatlatmak için öyle konuşuyordu.

Flashback

"Güzelim annemler geldi!" hızlıca kapıya doğru ilerledim bende. "Hoşgeldiniz" Taehyung'un annesi ve babasının bize ikinciye yemeğe gelişleriydi. Yemeklerimi beğensinler beni sevsinler istiyordum. Bildiğim yemeklerden birkaç çeşit yapmıştım.

Hiç oturmadan yemek masasına geçmiştik. Taehyung her ne kadar yardım etmek istese de oturtmuştum onu. "Ben yaparım servisleri otur sen" bir şekilde ikna etmiştim. Yemekleri herkese dağıttıktan sonra tam yerime oturmuşken telefonum çaldı. Jimindi. Şu sıralar çok kötü bir dönemdeydi. "Üzgünüm önemli bir telefon siz yemeye başlayın ben hemen geliyorum!" diyerek farklı bir odaya geçip konuşmuştum.

Yeniden yemek masasına döndüğümde annem ve babam çok fazla yememişti. Taehyung iste iştahlı iştahlı yemeye devam ediyordu. "Kusura bakmayın tekrardan" deyip yerime geçmiştim. Annem ve babam yemiyorlardı.

"Anne, baba neden yemiyorsunuz?"

"Biz öğle yemeğini fazla kaçırmışız da o yüzden kuzucum. Doyduk biz çok güzel olmuş ellerine sağlık."

"Afiyet olsun!" deyip Taehyung'a baktım. Yemeği çok beğenmişti sanırım. Gülümseyip kendi çorbamdan bir kaşık aldım. Tadı kesinlikle berbattı. Çok tuzlu olmuştu. Ağzıma aldığım çorbayla geri peçeteye çıkartmam bir olmuştu. "Taehyung dur!" ağzındaki çorba kaşığını çıkartıp kafasını bana döndürdü.

"Noldu?"

"Yeme çok kötü olmuş!"

Gülümseyip bir kaşık daha aldı. Delirdi mi bu adam tuzlu çorbayı bitirmişti. "Hayır gayette güzel olmuş ben çok beğendim." dediğinde gözlerimi kısarak kızgınca bakmıştım. Kulağıma doğru eğildi. "Akşam da seni yiyeceğim." diye fısıldadı. Kıpkırmızı olduğuma emindim.

"Jeongguk yavrum ne oldu! Kıpkırmızı kesildin bir anda!"

Bayan Kim'in konuşmasıyla kendime geldim. "Ah, üzgünüm efendim yemeği yapmamışım o yüzden mahcup oldum!" pembe yalandan zarar gelmezdi sanırım. "Düşünmen yeter üzme hiç kendini." gülümseyip başımı eğmiştim. O sırada Bay Kim'in telefonu çalmıştı. Şirkette bir problem çıktığı için acil çıkmak zorunda kalmışlardı.

"Ee kaldık başbaşa?"

"Öyle olmuş"

"O zaman şimdi de seni yeme vakti!"

Flashback end

"Ben o yemeği unutamıyorum ne yapayım?" göbeğimi severek konuştu deltam. "Peki ya yemekten sonrasını hatırlıyor musun?" bu adam iyice edepsiz olmuştu. "Taehyung! Annenler gelecek rahat dur!" beni kınar gibi baktı. "Ne yaptım ya!" gülerek ellerini üzerimden çekip mutfaktan çıktı.

Bay ve Bayan Kim gelmişti yemekleri yemiş bahçede oturuyorduk. Taehyung içeride içecek ayarlıyordu.
"Jeongguk biz seninle bir şey konuşmak istiyoruz." Bayan Kim çok ciddi bir kadındı. Hep ciddi konuşmalar yapardı. Bu söylediğine ürkmüştüm açıkçası. "Taehyung'dan ne zaman ayrılmayı düşünüyorsun? Evcilik oyununuz bitmedi mi hala?" bu gerçekten de Bayan Kim'den beklemediğim bir konuşmaydı. "Bayan Kim neden Taehyung'dan ayrılayım ki.Aşığız biz birbirimize !" elini sertçe masaya vurmuştu. "Doğanın kanunu bozamazsın sen! Vita Taehyung'u buldu! Onun eşi sen değilsin, onun eşi vita!" onun eşi vita... Hayır Taehyung'un eşi bendim. Vita değildi.

"Taehyung vitayı isteseydi boynumda onun mührünü taşımazdım Bayan Kim! Bizim bebeğimizi karnımda taşımam deltası izin vermezdi bunu en iyi siz biliyorsunuz! Eşimin bana olan sevgisini hatırlattığınız için minnettarım."

Bayan Kim'in sinir küpüne döndüğüne emindim. Taehyung'un deltalığı önemliydi onun için. Taehyung'u sevmiyordu. Deltalığını seviyordu.

Taehyung sevilmemişti. Deltalığı sevilmişti. Ben Taehyung'a aşıktım. Deltası da eşimdi. Onu ben gibi kimse sevemez. Vita bile.

Bayan Kim tam konuşacakken Taehyung gelmiş yanağıma öpücük kondurup yerine geçmişti. Bu onun susması için yeterli bir sebepti.

Bebeğim olan konuşmalardan rahatsız olmuştu. Kıpırdanıp canımı yakıyordu. Karnımı sevip rahatlatmaya çalıştım bebeğimi. "Jeongguk iyi misin güzelim?" kafa salladım. "İyiyim sadece biraz fazla hareket etti. O yüzden canım yaktı azıcık." Taehyung kafasını annesine döndürmüştü. "Ne dediniz ona?" nereden biliyordu. "Ne diyeceğiz biz oğlum?" bilmemezlikten geliyordu. "Jeongguk sadece rahatsız olduğunda oluyor bu hareketlenme! Ne dediniz ona dedim!" kolundan tutmuştum sakinleşmesi için. Beni bu kadar iyi tanıyor olmasına diyecek hiçbir şey bulamıyordum.
"Çıkın evimden! Hemen!" annesi hışımla ayağa kalkmıştı." O ruh eşin bile olmayan omega için mi annen ve babanı evinden kovuyorsun?" ben alışıyordum bunlara ama Taehyung ilk defa duyuyordu benim için böyle söylemleri. "Aynen de öyle yapıyorum! Kapının yolunu biliyorsunuz!" beni de önce ayağa kaldırıp sonra kucağına almıştı.

Odamıza getirmişti bizi. Beni nazikçe yatağa bırakıp kendisi de yanıma uzanmıştı. Ellerini karnıma koyup  bebeğimizi sevdi. "Ne olursa olsun, kim ne derse desin onları umursama." diğer eliyle kalbini gösterdi. "Burası kimi istediğini çok iyi biliyor.Burada sen ve bebeğimiz dışında kimse kalmadı!" gözlerim dolmuştu. Ben mi çok ağlak olmuştum yoksa yine romantik bir an mı yaşıyorduk.

"Kimse beni senden ayıramayacak Taehyung!" deyip sıkıca sarılmıştım. Bebeğim de babasının hareketleriyle Rahatlamıştı.Biraz geriye çekilip Taehyung'un dudaklarına uzandım. Dudaklarımı yumuşak dudaklara değdirdim. Taehyung anında karşılık verip beni öpmeye başlamıştı.

Çok geçmeden Taehyung üstüme çıktı. Öpüşmemiz devam ediyordu. Dudaklarımızı ayırdım. "Taehyung"
diye seslendim. "Bir şey mi oldu güzelim?" öpüşmemizi neden böldüğümü merak ediyordu.

"Çişim geldi."

______________

Selam aşklarımmm

Uzun zamandır bölüm atmadığımı farkettim neyse geçiştirmelik bir şey olsun bu da böyle

Uzun zamandır bölüm atmadığımı farkettim neyse geçiştirmelik bir şey olsun bu da böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Charming love |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin