Pov Romy
Ineens staat Robbie in de deur opening. "Wtf gebeurd hier!?". Matthy springt bij me weg en valt op de grond, zo snel mogelijk staat hij weer op en loopt een stukje van me vandaan. "H-hoe bedoel je wat gebeurd hier?" Vraagt Matthy gehaast, ik hoor aan zijn stem dat hij gespannen is. "Ja ga nou niet schijnheilig doen, ik zag jullie wel zoenen!". "Romy wilde het! Ze riep me om te praten, toen ging ik naast haar zitten en toen trok ze me naar haar toe en zoende me!!". "W-Wat?" Ik ben voor een moment geshockeerd, heeft hij dit zojuist echt gezegd?..
"Romy is dit waar?". "Nee natuurlijk niet Robbie!" Ik zie dat Robbie twijfelt wie hij moet geloven.
"Rob, denk eens na. Waarom zou Romy zo graag met mij willen praten als ze wist dat ik haar had opgesloten?! Dat is totaal niet logisch. Ze wilde alleen met me praatte zodat ze me kon zoenen."
Wow. Dit had ik echt nooit van Matthy verwacht."Serieus Romy? Dit had ik nooit van jou verwacht." Voordat ik iets kan zeggen loopt Robbie de kamer uit en gooit de deur hard achter zich dicht. Nu zijn alleen Matthy en ik nog in de kamer, maar nog geen seconde later is hij ook vertrokken. Ik barst in tranen uit en weet niet wat ik moet doen. Waarom doet hij zoiets? Ik dacht dat hij oprecht met me was, hoe kon ik ook zo dom zijn om dat te geloven..
Pov Matthy
Ik gooi de deur achter me dicht en laat mezelf op de grond zakken. Ik hoor Romy huilen. FÛCK! Waarom ben ik ook zo'n idioot?! Ik heb nu de relatie van mij en Romy verpest, de relatie van mij en Rob EN de relatie van Rob en Romy. Romy wil vast nooit meer tegen me praten en dat begrijp ik heel goed.
Na een paar minuten loop ik naar beneden. Ik trek mijn schoenen aan, pak mijn jas en daarna mijn autosleutels. Ik loop naar buiten en stap in mijn auto. Ik rij het terrein af en rij naar het huis van Mascha. Mascha is mijn ex, we gingen goed uit elkaar waardoor we nog altijd goeie vrienden zijn. Ik ga altijd naar haar toe als ik problemen heb, ze is simpel gezegd gewoon mijn therapeut.Na ongeveer 5 minuten rijden ben ik aangekomen bij het huis van Mascha. Ik rijd het terrein op en parkeer mijn auto voor haar garagedeur. Ik stap mijn auto uit en loop naar de voordeur, ik bel aan en nog geen 5 seconde later doet open. "Heyy Matt! Leuk je weer te zien". Ik geef haar een knuffel, maar meer niet. "Is er wat ergs gebeurd?" Ik geef een zwak knikje en ze begeleid me naar binnen. We gaan naar de eettafel, daar praten we altijd over mijn problemen. "Oké Matt, vertel me wat er allemaal is gebeurd." Ik leg het hele verhaal uit met detail en al. Wanneer ik uitgepraat ben zie ik dat Mascha me een beetje geïrriteerd aankijkt. "Oké stop maar, ik zie het al. Romy doet je alleen maar pijn." Wat? Ik was heel confused, IK was toch diegene die haar pijn deed?
"Maar ik deed haar toch pijn?". "Nee Matt, dat zit alleen maar in je hoofd. Romy is jou aan het manipuleren.".Mascha loopt naar me toe en gaat bij me op schoot zitten. "Laat die Romy toch gaan, ze is zeker zo'n hoer die met elke jongen waar ze een keer mee heeft gepraat gelijk het bed mee induikt. Je moet haar gewoon negeren en als ze je ook maar dúrft aan de raken sla je d'r gewoon. Dat verdient ze." Mascha zal wel gelijk hebben, ze heeft me altijd goed advies gegeven. Ik vertrouw haar, maar om Romy nou te gaan slaan gaat me echt te ver. Na een tijdje gepraat te hebben besluit ik weer naar huis te gaan. "Doei Mascha, weer heel erg bedankt voor je hulp!", "Alles voor jou Matt" zegt ze terug. Ik loop richting mijn auto en stap in. Ik rijd het terrein af richting het Casino. Het enige nare is nu dat ik naast een bos moet rijden waar slechte dingen gebeuren. Er zijn daar veel meisjes verkracht en er wordt veel drugs gedeald. Ik vind het maar een kut plek om naast te rijden want je weet nooit wat er kan gebeuren. Het scheelt dat het Casino vlak bij het bos ligt dus als er wat gebeurd kan ik daarheen gaan.
Pov Robbie
Ik zit al een tijdje in alleen Raouls kamer, daar mag ik altijd gaan zitten als ik het even niet meer weet. Op dit moment ben ik radeloos. Ik heb zojuist mijn beste vriend betrapt met Romy! Ik kan nog altijd niet geloven dat Romy dit heeft gedaan, alleen maar met mijn beste vriend willen praten om vervolgens met hem te gaan zoenen. Gadver.
Ik heb ondertussen erge honger gekregen. Ik loop naar beneden om eten te halen. Wanneer ik langs mijn kamer loop waar ik Romy heb achtergelaten hoor ik haar zachtjes huilen, ik twijfel of ik naar binnen moet gaan, maar besluit het uiteindelijk toch niet te doen.Hee, sorry als dit hoofdstuk een beetje verwarrend is, ik doe m'n best!<3
Hou van jullie x
JE LEEST
Close to you
OverigTW ⚠️ •Zelfbeschadiging •Mishandeling-pesten •Schelden -Milo komt later in het verhaal. !NIET AF!