Pov Matthy
Na ongeveer een 10 minuutjes vanuit Mascha gereden te hebben kom ik aan bij het Casino. Vanaf thuis is het maar 5 minuutjes rijden, maar vanuit Mascha 't dubbele. In het bos waar ik langs moest rijden hoorde ik een paar stemmen, maar dat zou ik me wel ingebeeld hebben. Ik rijd het terrein van het Casino op en zoek naar een plekje om mijn auto te parkeren. Ik ben de hele parkeerplaats doorgereden, maar op elke plek staat een auto of bus. "Godverdomme!" Roep ik boos en sla hard op mijn stuur waardoor er een harde toeter klinkt over de parkeerplaats. Ik rijd maar snel weg voordat er mensen naar buiten komen. Ik rijd het terrein af en besluit om naar huis te gaan. Misschien is het ook wel eens tijd dat ik met Romy ga praten, wat ik haar heb aangedaan kan eigelijk echt niet.Pov Romy
"Hey meisje!" Roept een van de jongens opeens. Hij loopt naar me toe en geeft me een duw waardoor ik op de grond val. "HAHAHA".
"Doe normaal!" Roep ik zo hard als ik kan. De jongens zijn even stil maar daarna beginnen ze nóg harder te lachen, waarna volgt een harde trap in mijn maag. Het liefst wil ik zo hard mogelijk wegrennen, maar ik kan me niet bewegen. Die trap in mijn maag doet teveel pijn. Ik krijg tranen in mijn ogen omdat ik niet weg kan en niet weet wat de jongens met me van plan zijn. Ik sluit mijn ogen en wacht af..
Na een tijdje hoor ik iemand hard onze kant op rennen. De jongens zijn hoogstwaarschijnlijk bang want ze rennen hard weg de andere kant op. Ik durf mijn ogen nog altijd niet te openen omdat ik niet weet wie er nu voor me staat. Ik blijf verstijft liggen en wacht weer af. "Romy! Romy wordt wakker!"
Ik voel dat mijn hart een sprongetje maakt waneer ik de bekende stem hoor. Het is Matthy!!Ik open mijn ogen en probeer rechtop te gaan zitten. "AUW!" Ik val weer terug op de grond. Ik was even vergeten dat ik van de bank werd afgeduwd en toen nog een trap in mijn maag had gekregen. "Romy alles goed?! Wat is er gebeurd??" Vraagt Matthy snel. Ik leg alles in detail uit aan Matthy, ook hoe ik hier ben gekomen en die ruzie met Robbie. "Heeft Rob dat echt gezegd? Ik had hem hoger ingeschat. Romy geloof me niks van dit is jouw schuld, oke? Ik beloof het." Ik knik zwakjes.
Matthy pakt me op en tilt me naar zijn auto die hij naast de weg heeft geparkeerd. Terwijl we naar zijn auto lopen duw ik me zo dicht mogelijk tegen Matthy aan, het voelt veilig. Vertrouwd. Hij legt me zorgvuldig neer op de achterbank en stapt zelf ook in. "Matthy wacht! Ik kan niet naar jullie huis, met Robbie weet je wel.." Zeg ik net voordat hij wilt wegrijden.Pov Matthy
Daar had ik helemaal niet meer aan gedacht, als ik met Romy in mijn armen thuis zou komen zou Rob hem nog erger flippen dan dat hij al heeft gedaan.
ik dacht even na maar uiteindelijk wist ik een plek waar we misschien wel konden overnachten. Mascha.
Ik weet wat Mascha tegen me had gezegd over Romy, maar ik denk dat zij nu de enige persoon is waarbij we kunnen overnachten, plus ik denk echt niet dat Mascha Romy pijn zou gaan doen. Daar zorg ik wel voor. "Ik kan vragen of we bij Mascha mogen overnachten, als je wilt natuurlijk.". "Wie is Mascha?". "Mascha is mij ex, maar we zijn wel gewoon goeie vrienden". Romy stemt in om te overnachten bij Mascha. Ik rijd snel naar Mascha's huis. Mascha's huis is niet heel ver weg vanuit hier, het is ongeveer 10 minuutjes rijden. "Waarom loog je tegen Robbie? Waarom zei je dat de zoen mijn idee was?" Vraagt Romy ineens. "Omdat ik een stomme idioot ben, 't spijt me heel erg Romy. Dat had ik nooit mogen zeggen.", "Het is oké Matt, laten we het maar gewoon vergeten." Ik was opgelucht dat Romy niet boos op me was. Eigenlijk verdien ik haar echt niet, ze is veelste goed voor me.Na 10 minuten gereden te hebben komen we aan bij Mascha's huis. Ik stap uit de auto en wil Romy weer oppakken. Ik zie dat ze in slaap is gevallen dus ik pak haar voorzichtig op en doe extra zacht de autodeur dicht. Met Romy in mijn armen loop ik naar de deur en druk ik op de bel. Nog geen tien seconde later heeft Mascha al open gedaan. Ze kijkt me geïrriteerd aan. "Wat moet zij hier?" Vraagt Mascha direct. Ik vraag me af hoe ze wist dat dat Romy was, maar besluit het haar niet te vragen.
"Mascha, mag ik je om een gunst vragen? Ik zag Romy in het bos op de grond liggen toen ik langs reed, ik ben toen naar haar toe gegaan en het blijkt dat ze in elkaar geslagen is, of nou ja van een bank afgeduwd en is geschopt, door een stel jongens. Zouden wij alsjeblieft vannacht hier mogen slapen?"Hee, ik heb op dit moment niet veel tijd en inspiratie om verder te schrijven, zodra ik dat wel weer heb ga ik verder want dit verhaal is nog lang niet afgelopen.
Hou van jullie!
JE LEEST
Close to you
CasualeTW ⚠️ •Zelfbeschadiging •Mishandeling-pesten •Schelden -Milo komt later in het verhaal. !NIET AF!