Pov Robbie
Raoul doet de deur open, net wanneer ik Raoul en Romy aan elkaar wil voorstellen springt Romy uit mijn armen en rent weg. "ROMY!" Riep ik haar nog na, ik zag dat ze amper kon rennen en wilde niet dat ze pijn leed.Ik draai me om en zie Raoul met een geschrokken gezicht voor me staan. "Wie was dat? En wat is er gebeurd?!" Ik leg hem het hele verhaal uit en wilt graag helpen. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, Romy is weggerend en ik heb geen idee waarnaartoe. "Ik denk dat je haar beter even alleen kan laten Rob" Ik twijfel maar stem uiteindelijk toch in. "Kom laten we anders even naar de winkel gaan om kleding enzo voor haar te kopen" Ik knik en we stappen de auto in en rijden naar de winkel.
Pov Matthy
Zo, ik ben eindelijk klaar met mijn video editen. Ik besluit naar beneden te gaan voor boterham met jam. Ik loop naar de keuken, open de koelkast en pak de jam, daarna pak ik ook nog het brood. Ik ga naar het aanrecht om mijn boterham te smeren. Terwijl ik mijn boterham aan het smeren ben hoor ik iemand schreeuwen bij het zwembad en besluit te gaan kijken.Ik leg mijn boterham neer, open de deur en loop richting het zwembad. Aangekomen bij het zwembad zie ik een cirkel van rood water en op de bodem van het zwembad zie ik een meisje liggen. Ik twijfel geen seconde en spring met kleding en al het water in. Ik duik naar het meisje toe en trek haar mee naar boven. Ik klim uit het zwembad en leg haar neer op het gras en voel aan haar hart of ze nog ademt, en godzijdank dat doet ze nog.
Ik merk op dat ze allemaal sneden op haar armen en benen heeft, ik vraag me af hoe die daar komen. Ik ren naar binnen en pak een paar handdoeken, ik ren terug naar het meisje en leg handdoeken over haar armen en benen, ook over de rest van haar lichaam leg ik handdoeken zodat ze het niet koud krijgt. Met alle handdoeken om haar heen gewikkeld til ik haar op en neem ik haar mee naar binnen. Ik besluit om naar mijn slaapkamer te gaan en haar in mijn bed te leggen, dan kan ze daar rustig bijkomen. Ik leg haar neer in mijn bed en leg nog een dun dekentje over haar heen zodat ze het niet te koud krijgt, maar ook niet te warm. Voordat ik wegga kijk ik haar nog even aan, wat een mooi meisje.
Ik loop de kamer uit, doe de deur dicht en loop naar beneden.
Pov Robbie
"Ik denk dat we nu wel genoeg hebben voor Romy, Rob". Ik knik, we gaan weer naar de auto en rijden naar huis. We hebben van alles voor Romy gehaald kleding, snoep, 2 armbandjes, nieuwe schoenen en nog een paar haarproducten. Ik maak me nog altijd zorgen om Romy, maar Raoul zegt dat ze vast oké is en gewoon even tijd voor haarzelf nodig heeft. "Rob geen zorgen, als we thuiskomen zit ze vast op de bank of aan de keukentafel.", "En hoe moet ze dan zijn binnengekomen?!" Raoul negeert mijn vraag en rijd door.Eenmaal thuis aangekomen pakken ik en Raoul de tassen uit de achterbak en lopen naar binnen. Als we eenmaal binnen zijn gooi ik de tassen opzij en ren de woonkamer in, ik kijk op de bank maar zie geen Romy. Ik draai me om naar de keuken, maar zie alleen Matthy zitten. "So heb je haast?" Vraagt hij lachend. "Matthy! Heb je een meisje gezien?! Met een oud, vies versleten jurkje aan?!"
JE LEEST
Close to you
De TodoTW ⚠️ •Zelfbeschadiging •Mishandeling-pesten •Schelden -Milo komt later in het verhaal. !NIET AF!