21.04.2015

1.7K 27 14
                                    

Kendi burcunuz için;
Koç Burcu


Gökyüzü bugün iş hayatınızın bir hayli önem kazandığına dikkat çekmekte. İşinin uzmanı kişilerden alacağınız öneri ve destekle kendinize olan güveninizi birleştirecek önemli girişimler elde edecek gelen her şansı akıllıca değerlendireceksiniz. Maddi anlamda da hızlı gelişmelerle ilerlemeler kaydedeceksiniz. Özel yaşamınızda ise bekar Koç'lar eski bir arkadaşlık aşka dönüşebilir. Korkmadan aşkın rüzgarına kapılabilirsiniz. Kalp kırıklıklarınızı unutturacak ruh eşi her an kalbinizin kapısından içeri girebilir. Evli Koç'lar ise eşinizden gelecek duygu dolu sözler ilişkinizi daha da kuvvetlendirecektir.

Boğa Burcu
Gökyüzü bugün eş ya da sevgilinizin yakınlarından kaynaklanacak maddi sıkıntılara karşı tedbirli davranmanız için uyarıyor sizleri. Birlikte olduğunuz insanın iyi niyetinden faydalanmaya çalışan kişilere karşı tavrınızı belli etmeli sevdiğiniz insanı da kendine daha fazla zarar verdirmemesi için uyarmalısınız. Birlikte hareket etmeyi başarıp kararlı tavırla içinde bulunduğu takdirde gelebilecek her türlü zararın önüne geçebileceksiniz. İş hayatınızda ise hiçbir görüşmenizi ertelemeden hareket etmeli her türlü görüş ve öneriyi dikkate alarak kararlar almalısınız.

İkizler Burcu
Gökyüzü duygusal konularda huzursuz bir ruh hali içinde olabileceğinize işaret etmekte. Siz ayrılık aşamasında iseniz ve mecburiyetlerden dolayı aynı evde bulunmak zorunda kalıyorsanız iki kere dikkatli olmalı kendinizi zarara uğratacak davranışlar içinde olmamaya özen göstermelisiniz. Aksi halde ciddi anlamda zor olaylarla karşılaşabilir ve tek başınıza mücadele edebilmek için yeterli gücü kendinizde bulamayabilirsiniz. İş hayatınızda ise günlerdir yaşanan olumsuzluklar sona eriyor ve rahat bir nefes alarak olumlu gelişmelerle huzur buluyorsunuz. Bugün resmi evraklarınızla ilgili problemler yaşanabilir bir evraklar ilgili panik yaşayabilirsiniz. İş hayatınızda daha pratik ve düzenli olmanız faydanıza olacaktır.

Yengeç Burcu
Gökyüzü bugün finansal konularda dikkatli olmanız için uyarıyor sizleri. Bu bir kayıp olabileceği gibi gelmesinden emin olduğunuz bir paranın sudan sebeplerle gelmemesi; Alacaklarınıza güvenerek harcamalarda bulunarak zor durumda kalmanız da olabilir. Bugün çalışma arkadaşlarınızın görüşlerini yapıcı yönde değerlendirin ve yanlış anlayarak gereksiz tartışmalar içinde olmamaya özen gösterin. Özel yaşamınızda ise kendi yakınlarınızla ilgili konularla moral bulacaksınız. Uzun zamandır aile içinde yaşanan bir konu çözüme kavuşabilir sizlerde rahat bir nefes alıp bireysel konularla daha rahat ilgilenebilirsiniz.

Aslan Burcu
Gökyüzü bugün aceleciliğinizden kaynaklanabilecek ev kazalarına dikkat etmeniz için uyarıyor sizleri. Bu dönem sorumluluklarınızı sonuna kadar sahiplenerek hareket etmelisiniz. Kariyerinizi ilgilendiren konularda istekli çalışmanız sayesinde birilerinin dikkatini çekmeyi başaracak ve iş yaptığınız alanlarda yeni kapıların açılmasıyla heyecanlanacaksınız. Hayatınızın durgun kötüye giden yanlarında hızla yaşanacak gelişmeler ne kadar doğru bir yol seçtiğinize daha iyi idrak edebilmenizi sağlayacak. Başkalarından önce kendinize güvenerek hareket etmelisiniz. Olayların sizi götürdüğü yere değil sizin girişimlerinizin karşılığında isteklerinizi yönlendirebilen kişi olmanız önemlidir.

Başak Burcu
Bugün gündeminizi iş hayatınızla ilgili konular fazlasıyla meşgul edecek. Çift fikirli insanların yanar döner tavırlarının zihninizi karıştırmasına izin vermeyin ve bu dönemde birlikte çalıştığınız insanlara karşı disiplinli davranın yasal olarak düzenleyeceğiniz belgelerle kendinizi garantiye alın. Yeteneklerinizin karşılığını almaya başlayacağınız bu dönemde iş hayatının sorumluluklarını taşıyarak birlikte çalıştığınız kurum ve kişilere karşıda yansıtmanız faydanıza olacaktır. Özel yaşamınızda ise birlikte olduğunuz insanın ailevi problemleri ile ilgilenmek zorunda kalabilirsiniz. Bu ilginizi belli bir mesafede tutmanız sizin için daha iyi olacaktır. Hoş olmayan bir konunun tarafı olmaya mecbur bırakılabilirsiniz.

Terazi Burcu
Gökyüzü bugün işinizle ilgili konularda özellikle iş verenler için birlikte çalıştıkları insanların arasında adaletli yaklaşımlarla hareket etmelerinin onları kazançlı çıkaracağına işaret ediyor. Bu dönem göz yaşları içinde kendini haklı çıkarmaya çalışanlarla gururlu yapılarından dolayı uğramış olduğu haksızlığı ortaya çıkarmak için bağırıp çağırmadan sükûnet içinde kendini ifade etmeye çalışan kişiler arasında ki farka idrak edebilmeli ve çalışma arkadaşlarınız arasındaki düzenlemeleri kontrollü bir şekilde yerine getirebilmelisiniz. Siz bir çalışansanız yine çalışma arkadaşlarınız arasında doğru ile yanlışı adaletli yaklaşımınızla ayırt edebilmelisiniz. Özel yaşamınızda ise yaşadıklarınızla duygularınız arasındaki çığlığı karşı duyarsız kalmamalı ve sezgilerinizin sesine kulak vermelisiniz.

Akrep Burcu
Gökyüzü bugün olaylara karşı yenilikçi bir tarzda yaklaşarak çözüm odaklı girişimlerde bulunacağınıza işaret etmekte. Bu şekilde hissetmenizde sizi gerçekten seven aile bireyleri ve dostlarınızın da payını da unutmamak gerekir. Mücadele ettiğiniz emek verdiğiniz konularda yaşanacak rahatlamalar iş hayatınızda daha doğru değerlendirmelerle isteklerinizi yavaş yavaş gerçekleştirmenizi sağlayacak. Bugün aranızda problem olan aile bireyleri ile de sevgi ve barış günü olabilir. Özür dilemek büyük bir erdemdir sevgide kutsal olduğuna göre.. Bu ahenkli enerjileri doğru kullanmakta sizlerin iradenize kalmış. Özel yaşamınızda ise sevdiğiniz insana olan duygularınızı ifade edin sizin için ne kadar önemli olduğunu özel olduğunu ona hissettirin

Yay Burcu
Bugün gerçeklerle yüzleşme isteğiniz oldukça kuvvetlidir ve var olan şartları yükseltmek için büyük bir değişim ihtiyacı duyarsınız. Sezgilerinizde oldukça kuvvetlidir ve bu konuda sizlere yardımcıdır. Yaşamın size sağlamış olduğu şanslara sahip çıkma zamanıdır şimdi. Biriken gündelik işlerinizi kolaylıkla halledebilirsiniz bugün. Yapmak istediklerinizi netleştirin ve kararlarınızdan asla vazgeçmeyin. Arkadaşlarınızın bazı sözleri sinirlerinizin bozulmasına neden olabilir. Şimdi başkalarının ne söyledikleri değil sizin ne istediğiniz önemlidir. Kimsenin sinirlerinizi bozmasına izin vermeden kendinizi yapmak istediklerinize odaklayarak hareket etmelisiniz. İsteyin ve gerçekleştirin. Özel yaşamınızı ilgilendiren konularda kararlar almak için uygun bir zamanda değilsiniz daha sonra pişmanlık ve üzüntü duymak istemiyorsanız kararlarınızı daha sonrasına bırakmanız daha doğru olacaktır.

Oğlak Burcu
Gökyüzü yakınlardan kaynaklanabilecek beklenmedik zararlara karşı uyarıyor sizleri. Bugün hiç tahmin etmediğiniz insanların tamamen zarar vermek amaçlı bir davranışı ile karşılaşabilirsiniz. Şaşırmayın! Şaşırmayın diyorum çünkü defalarca bu ve benzeri olayları yaşadınız. Hiç kimseyi değiştiremezsiniz değişecek yaşamınızda size zarar vermelerini engelleyecek kişi sizsiniz. Kaldırın gözünüzde ki perdeyi ve gerçeklerle yüzleşin. Bunu yaptığınız anda çok daha doğru kararlar alacak ve yaşamın keyfine idrak edeceksiniz. Bırakın size zarar veren art niyetli insanlar yaşamınızdan çıkıp gitsinler. Bu sizin değil onların kaybı olacaktır. İş hayatınızda ise bugün risk gerektiren işlerden uzak durmalı elinizde olan işleri tamamlayarak hareket etmelisiniz.

Kova Burcu
Gökyüzü tüm güzellikleriyle ruhunuzu bedeninizi kutsal enerjisi ile kuşatıyor adeta. Bugün öylesine canlı ve enerji dolu hissedersiniz ki kendinizi yaşama bakış açınız her zamankinden daha pozitiftir her şeyin üstesinden gelebileceğinize olan inancınız yapmakta zorlandığınız işlerde bile azminizi arttırarak başarılı olmanızı sağlayacaktır. Bugün ruhunuz adeta yenilenir. Özel yaşamınızda ise evli ve beraberliği devam eden Kova'lar birlikte olduğunuz insana yakın kişilere karşı dikkatli davranmalısınız istedikleri zaman ilişkinize karışamayacaklarını onlara öğretmenizin zamanı geldi!

Balık Burcu
Gökyüzü ektiğinizi biçeceğiniz bir güne işaret etmekte. Bu olumlu da olabilir olumsuz da tamamen yaşadıklarınız ve yaşattıklarınız doğrultusunda deneyimler yaşayacaksınız. Eğer siz olumsuz bir durumla karşılaştıysanız isyan edip suçlu aramak yerine kendinizle yüzleşmeli ve neden bu durumda olduğunuzun sorgulamasını yapmalısınız. Hak etmeyen birine fazlasıyla değer mi ? Yoksa hak etmediği şeyler yaşamasına mı sebep oldunuz? Bu soruların cevabının adresi sizsiniz. Bugün kendinizle baş başa kalarak değerlendirmelerde bulunmalısınız. Olumlu yönden ele aldığımızda ise yaptığınız iyi niyetli davranışların mükafatı bugün zorlandığınız hemen her konuda sürpriz gelişmeler ve rahatlamalarla kendini gösterecektir.
 

Günlük Burç Yorumları - AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin