Koç Burcu
Koç için söylenen söz: Aşk kafanın en güzel halidir bir Koç için... Ne deyim kafanız hep güzel, ömrünüz hep aşk dolu olsun.
Sevgili Koç, bugün Ay İkizler burcunda olacak ve yeni ay doğacak buda seni yaklaşık bir ay boyunca olumlu etkileyecek. Girişimlerde bulunabilirsin yeni imkanlar doğacak. Duygularında düşüncelerinde olumlu ve doğru yönde yeni gelişmeler olacak. İletişim kurmak kolaylaşacak. Venüs güzel konuşma ve sevgi konusunda anlaşma sağlayacak.
Boğa Burcu
Boğa için söylenen söz: Bir Boğaya "Seni Seviyorum" demenin 1000' lerce yolu var. Ama sen içinde en çok "Sen" den olanını seç.
Sevgili Boğa, seni üzen uykularını kaçıran sorunların çözümlenmiş değil. Gerektiği kadar cesaret göstermediğin için işlerin sürüncemede kalıyor. Kendi bildiğini okumakta inat etmemelisin. Daha samimi olmaya çalışmalısın. Duygularını irdeleyip sevdiklerine her şeyi açıkça söylemekten çekinmemelisin.
İkizler Burcu
İkizler için söylenen söz: Akıl işi değil gönül işi bir ikizler insanını anlamak. Kafanla değil kalbinle düşünüp yüreğinin dediğini yapacaksın.
Sevgili İkizler, ay senin burcunda yeni ay olacak. Eline geçen fırsatı kaçırmamak için gözünü dört açmalısın. Önemli kararlar konusunda kendine bir yol çizmelisin. Ancak bunu tek başına yapmak hevesine de kalkışmamalısın. Güneşin ve ayın Neptün'le yapacağı sert açı hata yapma yanılma riskiyle karşı karşıya getirebilir seni dikkat et.
Yengeç Burcu
Yengeç için söylenen söz: Sırılsıklam bir Yengece aşık olmak sarhoşluğun en güzel hali.
Sevgili Yengeç, yeni Ay'ın etkisini fazla hissetmeyeceksin ancak Uranüs'ün sert etkisini anlayabilirsin. Hırçınlığı terk ederek sinirlerine hakim olmalısın mutluluğa kavuşmak için sabırsızlanmakta haklısın ama beklemelisin. Önünde güzel şeyler vaat eden gelecek ve geniş bir hayat sahası var. İlerleyebilmen için yorulmadan çalışmalarını sürdürmelisin.
Aslan Burcu
Aslan için söylenen söz: Aslanın yüreğine ne ekersen onu biçersin. Yüreği her şeyi büyütmeye uygundur Aslanın. Orkide de yetişir dikende! Ne ektiğine kalmış.
Sevgili Aslan, iyi niyetli ve samimi davranışlarının karşılığını alacaksın. Duyguların yoğunlaşacak ama cesaretin de artacak. Yanlış yolda olduğunu söyleyenlere inanma. Belki zorlukların içindesin ama sevdiğin kişinin büyük bir desteği var ve belkide en büyük şansın o. Her düşünceni her önüne gelene olduğu gibi anlatman doğru olmaz.
Başak Burcu
Başak için söylenen söz: Bir Başağın sevgisini anlatma yolu farklıdır! Her insanın yaptığı şeyleri bekleme ondan!
Sevgili Başak, Ay seni olumlu etkileyecek daha çok üretim konularına emlak alım satım işlerine veya borsa gibi para yönetimine ilgi gösterebilirsiniz. Sevgi konularında çok düşünüp sonra hareket etmende fayda var. Bir davranışın yanlış anlaşılmana neden olabilir ki bunu istemezsin. Hareketlerinde biraz daha ölçülü olmaya çalışmalısın. Bir müjde var.
Terazi Burcu
Terazi için söylenen söz: Sevdiği insana uzakken de devam eder bir Terazinin aşkı.. Ama bir Teraziyi bir kez sevdikten sonra insan ona nasıl uzak kalabilir ki?
Sevgili Terazi, işlerini ciddi ve daha sağlam bir açıdan ele almalı verdiğin sözleri de yerine getirmelisin. Aşk konusunda da gevşek ve ihmalkar davranırsan huzurun kaçar. Hayatına normal bir düzen getirmen için olayları kendi akışına bırakman iyi olabilir. Sebep sadece kıskançlık duyguların. Olaylara hükmedebilmeyi beceremiyo rmusun.
Akrep Burcu
Akrep için söylenen söz: Aşkında adrenalin vardır bir Akrebin.. Bu sebepten onunla geçen her gün bir öncekinden daha güzeldir! Aynı şeyi tekrar yaşamayı sevmez.
Sevgili Akrep, elini kolunu bağlayan engellerin çoğunu bertaraf edeceksin.. Bu gibi sorunlar sana devede kulak gibi gelecek ve yine başarıyı elde edeceksin. Çok yakın bir arkadaşın seni yarı yolda bıraksa da sen devam etmelisin. Huzur kaçırıcı heveslere kapılmamalısın. Bu durum sadece seni çekemeyenlerin gayretkeşliğinden kaynaklanıyor.
Yay Burcu
Yay için söylenen söz: Kalbine bir Yayın aşkı bulaşırsa başka bedenlerde başka kalplerde o masum lekeyi çıkartamazsın. Yayın aşkı insanın kalbinin içine işler.
Sevgili Yay, her şeyin arzu ve isteklerine uygun bir şekle bürünmesine ne manen nede madden şimdilik imkan olmayabilir. Bunu abartarak kendini yıpratmamalısın. Ümitsizliğe düşmemesi gereken bir tek kişi varsa o da sensin. Çünkü olayların rengi birden bire değişecek ve bütün aksilikler bitecek. İşlerinin için az mı uğraşlar veriyorsun.
Oğlak Burcu
Oğlak için söylenen söz: Tüm ömrü boyunca Oğlağın kalbini bir kişi fetheder unutma! Ve o sensen bil ki senden önce kimse olmadı! Onlar sadece uzaktan baktı.
Sevgili Oğlak, yapmak niyetinde olduğun hamleyi başlatmalısın. Her şey düşündüğünden çok daha verimli ve iyi gelişecektir. Hiç istememene rağmen aşk konusunda biraz bencil davranıyorsun. Bu sebeple de aranızdaki sevgi bağları her gün biraz daha kopuyor. Bu şekilde devam edersen ayrılık gerçekleşebilir ve üzülürsün.
Kova Burcu
Kova için söylenen söz: Bir Kovanın kalbinde olmakla, cennette olmak aynı şey, bir Kovanın kalbinden atılmakla, cehenneme gitmek aynı şeydir.
Sevgili Kova, olaylar nasıl gelişirse gelişsin iyi niyet ve güler yüzlü oluşunla olaylar senden yana gelişiyor ve kazançlı çıkıyorsun.. Sizi yanlış yola çekmek isteyenlere aldırmamalısın. Uzun süredir girişmek istediğin bir konu vardı ama tereddüt içindeydin. İşte tam zamanı çekinmeden faaliyete geçmelisin. Sonuç kesinlikle iyi olacaktır.
Balık Burcu
Balık için söylenen söz: Balığın kalbi meşale gibidir. Öyle kibritle oynamaya benzemez! Yakar insanı.
Sevgili Balık, ayın konumu çelişkiler içinde bırakabilir seni. Duygular ve sezgiler yanıltabilir bu nedenle sezgilerinize güvenmemelisin. Duygusal reaksiyonların sonunda pişmanlık duyulabilir. Bundan böyle rahat etmelisin. Tevazu ve kendini bilmek güzel bir meziyet. Kim ne derse desin sen bu huyundan vazgeçmemelisin. Yaşananlar korkutmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RastgeleGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)