Koç
Sevgili Koç, en ümitsiz bir anda alabileceğin bir teklif seni şaşırtacak. Yeniliklerden korkmamalısın. Bugünlerde yeni bir hayatın başlangıcındasın. Dostlarının yardımlarına başvurmakta endişe etmemelisin. Ev içindeki sorunları çözümlemek yine aile büyüğüne düşecek huzur geri gelecek.
Boğa
Sevgili Boğa, duygusal yaşamının fırtınalı bir devresindesin. Duygularını kontrol altına alabilmek sana güç gelebilir. Kendini kapıp koyvermemelisin. İçine kapanık olman yüzünden arkadaşlarını kaybedebilirsin. Senden yardım bekleyen biri sorunlarını açabilmek için senden gereken ilgiyi bulamıyor
İkizler
Sevgili İkizler, varlığından bile haberdar olamadığın biri sürekli seni düşünüyor. Bu esrarengiz kişi yakında duygularına karışabilir. Sorun oluşturmamalısın. Aslında biraz gayretle her şey düzelebilir. Başkaları hakkında dedikoduya kalkışan arkadaşlarına bu davranışlarının yanlış olduğunu söylemek sana düşüyor.
Yengeç
Sevgili Yengeç, şanslı bir devredesin. Uzun süredir beklediğin şans ve fırsatlar nihayet ardı ardına kapını çalacak. Alacağın davetleri geri çevirme. Beklenmedik bir anda bir sürprizle karşılaşabilirsin. Duygusal sorunu yoluna koyman için onun kadar senin de gayret içinde olman gerekiyor.
Aslan
Sevgili Aslan, yakınlarının eleştirilerine gönül koymaktasın. Aslında söylediklerinde gerçek payı olabileceğini düşünüp davranışlarını düzeltmelisin. Önemli konularda ki kararlar aceleye getirilmemeli. Sevdiğin kişi bazı konuları konuşmak için uygun zamanı kolluyor. Sen de bekleyebilirsin.
Başak
Sevgili Başak, hafta içinde mesleğin konusunda önemli kararlar alabilirsin. Duygularını tartmadan kimseye açılmamalısın. Alacağın davette ilginç bir sürpriz var. Bazı arkadaşlarının arasında ki anlaşmazlıkları gidermek için araya girmen gerekebilir. Bu arada kendi işlerini de ihmal etmemelisin.
Terazi
Sevgili Terazi, sevdiğin kişi önemli bir haber verebilir. Arkadaşlarının sözlerine kulak vermelisin. Aşırı çalışmak olmaz dinlenmeye de zamanın kalsın. Eğitimde olanlar tatil günleri için yaptıkları programda değişim yapmak durumundalar. Çekingenliğin yüzünden önüne gelen bir çok fırsatı kaçıracaksın.
Akrep
Sevgili Akrep, çalışma hayatında ki başarılarının devamı için çevrendekilerle iyi geçinmeye dikkat etmelisin. Kıskananlar seni yanıltmaya çalışacaklar. Aile içinde olabilecek tartışmaları engellemek senin elinde başkalarının tavsiyelerine uymak zorunda değilsin ama kararlarını verirken faydalı olabilir.
Yay
Sevgili Yay, uzun süredir hallolmasını istediğin önemli sorununla ilgili bir ziyaretçin olabilir. Ona karşı samimi ve dürüst davranmalısın. Duygularındaki karışıklığın düzelmesi sevdiğinle konuşmana bağlı. İhmal ettiğin işlerini bir an önce bitirmeye çalış. Bir dostun yardım isteyebilir.Oğlak
Sevgili Oğlak, hafta içinde yapacağın bir toplantı iş ilişkilerin için yararlı olacak. Gözlerini iyice açıp beklemelisin. Önüne sayısız fırsatlar çıkacak.güvendiğin bir dostun sana her konuda yardımcı olacak. Alacağın bir habere ailen de sevinecek sen de. Yakınlarını ihmal etmemelisin.
Kova
Sevgili Kova, her konuda zekana ve sezgine güvenmen çok güzel bir şey ama yine de başkalarının önerilerini dinlemekten kaçınmamalısın. Duygularına yeni bir yön verebilmek için henüz çok erken. İlk adımı atmadan önce konuyu iyice tartın. Dedikodulara hedef olman neşeni bozacak.
Balık
Sevgili Balık, her şeyi tatlılık ve içtenlikle halletmen mümkün. Duyguların zaman zaman mantığının sesini bastırıyor. Biraz yorulacaksın ama hafta sonu dinlenebilirsin. Yapacağın bir ziyaret senin için bazı önemli kararlar almanı gerektirebilir. İşine bağlılığın aile içinde bazı tartışmalara neden olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RandomGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)