24.04.2015

212 11 4
                                    

Koç Burcu
Gökyüzü bugün yüksek enerjinizle oldukça dikkat çekeceğinize işaret etmekte. Dünü arkanızda bırakıp gücünüzü ele almanın getirileri maddi manevi yenilikleri getirecek sizlere. Özel yaşamınızda ise eşin ailesinden kaynaklanan streslerin sona ermesi ile rahat bir nefes alabileceksiniz.

Boğa Burcu
Bugün ruhunuzda ki olumlu enerji çevrenizde bulunan herkese ayna gibi yansıyacak ışık olup aydınlatacaksınız karanlıkları adeta. İçinizde ki coşku iş hayatınızda da cesaretli kılacak sizleri. Yüzünüze kapanan kapılar bir bir açılacak daha iyi ve istikrarlısı ile. Özel yaşamınızda ise son derece duygusal gelişmeler yükselen enerjinizle birleşecek ve aşkın büyük gücü ile baştan ayağa yenileneceksiniz.

İkizler Burcu
Gökyüzü bugün ailevi konularda konuşmalarınızın yanlış yerlere gidebileceği konusunda uyarıyor sizleri. Söylediklerinizin esiri olmadan hareket etmeli anlamadan dinlemeden ön yargı ile tepkiler vermemelisiniz. Özel yaşamınızda ise istikrar huzur ve şans aşktan yana.

Yengeç Burcu
Bugün kendinizi huzursuz her an bir şeyler olacak endişesi ile mücadele ederken bulabilirsiniz. Korkular kuşkular zihninizde deli sorulara neden olurken gerçeklerden uzaklaşmamaya dikkat edin. İş hayatınızda bu halinizden kaynaklanan sorunlar yaşanabilir. Özel yaşamınızda eşinizin tutumunu anlayamayarak duygusal sert tepkiler verebilirsiniz.

Aslan Burcu
Gökyüzü sabah saatlerinde alacağınız güzel bir haberle günü çok daha anlamlı kılacak gelişmeler yaşayabileceğinizi müjdeliyor sizlere. Ayrılık aşamasında olduğunuz eş ya da sevgiliniz pişmanlık ve sevgi dolu yaklaşımı ile bir şans daha isteyebilir ve aşkın eşsizliğine teslim olabilirsiniz.

Başak Burcu
Gökyüzü bugün arkadaşlarınızla yaşanacak tartışmalara karşı dikkatli olmanız için uyarıyor sizleri. Her zor anınızda yanınızda olan dostlarınızı kırabilirsiniz duyarlı davranın. İş hayatınızda da endişeleriniz başarınızı gölgeleyebilir. Gerçekçi davranın ve karamsarlığın günü zehir etmesine izin vermeyin.

Terazi Burcu
Gökyüzü bugün ailevi konularda yaşanacak gerginliklerin baş rolünde olmamanız için uyarıyor sizleri. Haklı olma güdüsü kelimelerinize çok sert yansıyarak yıkıcı olabilir. İş hayatınızda ise finansal konularda beklentilerinizi ifade edeceğiniz imkanları yakalayabilirsiniz girişimci davranın reddedilmekten korkmadan hareket edin.

Akrep Burcu
Gökyüzü bugün aşka duyduğunuz hasret ve özlemle geçmişle hesaplaşmalar yaşayacağınıza işaret etmekte. Geçmişte yaptığınız yanlışlar gün boyu duygusal davranmanıza ve kendinizi suçlar bir tutum sergilemenize neden olabilir. Sizlere tavsiyem geçmişinizle barışın ve şu an için neler yapabilir neleri daha iyi bir hale getirebilirim diye düşünerek çözüm odaklı hareket edin.

Yay Burcu
Gökyüzü bugün iş hayatınızda yönetici konumunda ki kişilerle tartışmaktan uzak durmanız için uyarıyor sizleri. Bir anda gelişen gerginlik iş hayatınızda krize neden olabilir. Sakin olun ve düşünmeden konuşmamaya özen gösterin. İş hayatınızda gergin etkiler söz konusu iken aşk hayatınızda şans sizden yana duygularınız karşılık bulabilir aşkınıza aşkla karşılık bulabilirsiniz.

Oğlak Burcu
Gökyüzü bugün eş ya da sevgilinizle gurur duyacağınız gelişmeler yaşayabileceğinize dikkat çekmekte. Emeğin sevginin karşılıklı paylaşımın getirileri maddi manevi güçlendiriyor sizleri. Bugün yaşamınızda taşınma ya da yeni bir anlaşma ile başlatacağınız yenilik enerjisi güçlü etkileri ile yeniden yapılanmanıza giden ilk önemli adımınız olacaktır.
 Kova Burcu
Gökyüzü bugün sağ duyulu davranmanın getireceği avantajlarla iş hayatınızda hakkınız olanı alabilmenin maddi manevi güvencesini hissedeceğinize işaret etmekte. Sezgileriniz bugün size rehberlik edecek kadar güçlüdür. Kimsenin etkisi altında kalmadan sezgilerinizle ilerleyin ve sorunlarınızı çözmek için harekete geçin. Aşk hayatınızda ise bugün karşılaşacağınız biri başınızı aşkla döndürebilir. İlk görüşte aşkı bugün deneyimleyebilirsiniz

Balık Burcu
Gökyüzü bugün keskin sirke küpüne zarar atasözününün ilkesi ile bencilce yaklaşımlardan hırslı kararlardan uzak durmanız için uyarıyor sizleri. Hırsınız keskin ve geri dönüşü zor kararlara neden olabilir ve en sabırlı insanın bile sabrınızı taşırabilirsiniz. Özel yaşamınızda ise evli Balıklar ilişkinizde 3 cü şahıslardan kaynaklanan kıskançlıklar söz konusu olabilir. 

Günlük Burç Yorumları - AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin