(Önceki yazılamayan tarihler için şimdiden özürlerimi sunuyorum. Nedenini BHHŞ'de açıklamıştım.)
Koç Burcu
Sevgili Koç, çevrenizden biri size ilgisini belli etmeye çalışıyor olabilir. Sizin kendiniz için planlarınız ona uymuyor olsa da düşüncelerinizi gerçekleştirmeye çalışınız ama bu arada aile büyüklerinizi de kırmamaya özen gösteriniz. Tavsiyelerini biraz dinlerseniz hiç beklemediğiniz parlak bir fikirle karşılaşabilirsiniz..
Boğa Burcu
Sevgili Boğa, bugün Jüpiter'in getireceği aşk sürprizlerine hazır olmalısınız. Özel sorunlarınızla öylesine haşır neşirsiniz ki gözünüz başka şeyi görmüyor. Yakınlarınız sizden ilgi bekliyor. Bunu onlardan esirgememelisiniz . Katılacağınız kalabalık bir toplantıda yeni arkadaşlar edinebilirsiniz. Solunum yolu hassasiyetiniz olabilir.
İkizler Burcu
Sevgili İkizler, özgürce duygularınızı ifade edebilmenin rahatlığını yaşıyorsunuz. Diğer taraftan aileniz sizin bir birini tutmayan davranış ve sözlerinizden endişe duymaya başladılar. Bir söylediğiniz diğerini tutmuyor. İçinizden geçenleri onlardan gizlemeye gerek yok ki. Sınırlandırıcı duygulara karşı çıkabilirsiniz.
Yengeç Burcu
Sevgili Yengeç, içinize kapanmak ve duygularınızı saklamak sevdiğiniz kişiyi şaşırtabilir. Gizli duyguların çekimine kapılabilirsiniz. Siz inanmasanız da çevrenizde sevilen biri olduğunuzu aklınızdan çıkartmayınız.. Yinede herkese güvenip sırlarınızı onlara açmanız doğru olmuyor. Kolayca aldanabilir aldatılabilirsiniz..
Aslan Burcu
Sevgili Aslan, Ay Koç burcunda ve siz heyecanlı günler içindesiniz. Ani başlangıçlar veya bitişler kafanızı ve duygularınızı karıştırabilir. Özgürce kararlar vermek ve duygularınızı tartmak için kendinizi dinlemeli. İçinizdeki sesin arkasından gitmelisiniz. Çok ayakta durmamalısınız, ayak ağrılarınız artabilir.
Başak Burcu
Sevgili Başak, çok çalışmanız gerekebilir sorunları yenmeniz için. Önce geçmişten gelen pürüzleri gözden geçirmelisiniz. Her ne kadar sürprizlere sıcak bakmasanız da sevdikleriniz için arada sırada sürprizler hazırlamanız aranızın düzelmesini sağlıyor. duygusal yaşamda değişiklik yapılacaksa hafta sonu uygundur.
Terazi Burcu
Sevgili Terazi, sıra dışı ilişkilerin çekimi karşı koyamayacağın bir güç olabilir. Yaşamın size çizdiği yolda ilerlersiniz strese girmezsiniz. Ailenize karşı ne kadar yakın davranırsanız o kadar mutlu olacak kendinizi güvende hissedeceksiniz. Sevdiklerinizden duygularınızı gizlemeniz işleri daha da zora koşar.
Akrep Burcu
Sevgili Akrep, yaptığınız iyiliklerin size geri döneceği bir zamandasınız. Hakkınızda dolaşan nükteli dedikodular sinirlerinizi bozmasın. Bunların hepsine gülüp geçmelisiniz.. Siz kendinizden mesulsünüz ve yaptıklarınızın sonuçlarına rıza göstermektesiniz ya kime ne bundan. Baş dönmelerinizin nedeni stres olabilir.
Yay Burcu
Sevgili Yay, gözünüzde büyüttüğünüz gönül ilişkilerinizdeki sorunlar umduğunuzdan daha kolay halledilecek .Bugün beklenmedik tesadüflerle yüzünüz gülecek. Romantik ve hayalci düşleriniz artabilir. Gizli duyguların çekimi altında kalabilirsiniz. Hayallerinizi çok abartmazsanız bu dönemi rahat geçersiniz.
Oğlak Burcu
Sevgili Oğlak, kontrat ve anlaşmalar için görüşmeler yapabilirsiniz. Maddi sıkışıklıklar içinde olabilirsiniz. Gerçekçi fikirleriniz var ve ayaklarınız sağlam yere basıyor. Bu nedenle sizin düşüncelerinizi ve duygularınızı anlamak isteyen arkadaşınıza karşı daha samimi ve içten olmalısınız. Onlarla münakaşlara girmeyiniz.
Kova Burcu
Sevgili Kova, cinsel dürtülerinizin yönlendireceği aşk çağrılarına kapılabilirsiniz. Ciddi kararlar alıp almamak konusunda çekimser kalabilirsiniz. Kaş yapayım derken göz çıkartabilirsiniz. Bir şaka umulmadık sonuç yaratabilir. Aşırı dikkat etmek gerekiyor. Bir arkadaşınız veya kardeşiniz söyledikleriniz yüzünden kırılabilir.
Balık Burcu
Sevgili Balık, romantik duygularınızı bastırmayınız. İlişkilerinizdeki sorunlarla yüzleşmek adına içsel analiz yapabilirsiniz. Yaşamsal dengeleri korumalısınız. Önünüzde yorucu günler olabilir ve siz narin yaradılışlı birisiniz o nedenle de sağlığınıza önem vermelisiniz . Başak burcundan birinin size sürprizi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RandomGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)