Koç
Güneş terazi burcundan ters etkilese de ayın ikizler burcunda olması olumlu etki yapacak. O nedenle mantıktan daha çok duygusal olabilirsiniz. Kendinizi çok güçlü istekli hissetmiyorsanız eğer duygusal konularla ilgilenmelisiniz. Değişen duygular belkide sizi gerçeklere götürecektir. Ev ve aile ilişkilerinde eğlenceli gelişmeler sizi bekler.
BoğaMarsın olumsuz etkisinde olabilirsin. Sevdiklerini ne kadar kolay kırdığını biliyor musun? Yeni girişimlerde bulunmadan önce onlara da akıl danışman gönüllerini alman demektir. Günlük yaşamın getirdiği yükü kaldırabilecek kadar güçlüsün. Hiç bir olay kolay kolay huzurunu kaçırmamalı. Sorunları sükunetle karşılamalısın.
İkizler
Ay ikizlerde mazide kalanlar gün yüzüne çıkabilir. Eski arkadaşların çok daha fazla alaka bekliyor. Eskide kalmış bir işin yeniden önüne gelecek geçmişte kalan biri yine karşına çıkacak. Anladığın gibi geçmiş zamanla bağlantı kuruluyor. Sorumluluklarının bilincinde hareket edeceksin ve zamanı doğru biçimde kullanacaksın. Bunu öğreniyorsun
Yengeç
Venüsün güzel etkisiyle her şeyi güzel görebilir ve sevecen yaklaşabilirsin. Olayları lehine döndürmek istiyorsan salim kafayla düşünmeli bütün olasılıkları gözden geçirmelisin. Gerekli tedbirleri peşinen almak zorundasın. Bir kör dövüşüne hazırlanır gibi gözü kapalı bir halin var. İşi inada bindirir ve öfkelenmeye kalkışırsan zarar görebilirsin.Aslan
Güneş bir ay boyunca teraziden geçecek ve seni de olumlu etkileyecek. Çok daha yürekli istekli ve sağlıklı olabilirsin. Kendini ifade etmekte anlaşmakta zorluk çekmezsin. Ayın ikizlerde olması ise duygularda ve davranışlarda değişimler bilgi akışı haberleşmeler ve eğlenceli arkadaşlıklar oluşturabilir.
Başak
Ayla Neptün açısı işlerini karıştırabilir. Aldanmamaya dikkat etmelisin. Alacağın teklifi iyice düşünmeden hemen kabullenmen sakıncalı. Ani öfkeye kapılarak böyle hareket ediyorsun ama bu duygusal yaşamının dengesini bozuyor. Biraz daha sabredersen duygusal yaşamınla beraber iş hayatında düzene girecek kısa vadeli işlerle kendini şimdilik oyalamaya çalışmalısın.
Terazi
Güneş bir ay burcunda dolaşacak. Her şeyi yeniden planlayabilir ve eskisinden de iyi imkanlara kavuşabilirsin. Dostların yada arkadaşlarınla basit konular yüzünden tartışmamalısın. Hiç umulmadık bir olay bütün planlarını bozabilir tepki verme. Böyle manasız tartışmaların en güzel günlerini zehir etmesine izin veremezsin.
Akrep
Mars bugün seni daha fazla etkileyebilir. Kimseye hesap vermeden başına buyruk yaşamak istiyor olabilirsin. Bu kabul dilebilir ama sevdiğin kişiyi hiç hesaba katmaman doğru olmayacak. Maddi açıdan sorunların olabilir. Paranı harcarken dikkatli olmalısın. Bir arkadaşının tutumu seni şaşırtabilir ama sonra haklı olduğunu kabulleneceksin.
Yay
Bugün pek çok bakımdan olumlu sayılır. Ayla güneş senin için yardımcı olacaklar. Dostlardan yardım görecek ve güzel övgü dolu sözler duyacaksın. Bir rastlantı şaşırtacak. Belki de yeni bir ilişkinin başlamasına neden olacak. İyi niyet ve yumuşaklıkla seni çekemeyenleri bile susturabilirsin ama önce sen susacaksın.
Oğlak
Ne istediğini bildikten sonra aşk hayatınında iş hayatının da düzene girmemesine neden yok. Her şeyi dikkatlice incelersen mesele kalmayacak. Yeni dostlarına daha çok zaman ayırıyor ve ilgi gösteriyorsun. Hayali sükuta uğramamak için ketum olmalısın. Herkese güvenilmeyeceğini öğrenmiş olmalısın.
Kova
Güneş terazide böylece senin de çok daha mantıklı ve sevecen olman özveride bulunman mümkün. Kendine göre birtakım değişmeyen fikirlerin var. Günlük hayatına yön verirken bunları dikkate alıyorsun. Yanılmanın ve yanlış kararlar vermenin sebebi de bu zaten. Biraz daha anlayışlı olmak ve biraz daha derin düşünmek durumundasın. Bilhassa aşk konularında.Balık
Ayla Neptün olumsuz etkiler vermekteler. Aile huzuruna gölge düşürecek hiç bir neden yok. Yakınlarından birinin sorunu seni endişelendirse de kederlendirmemeli. Gelip geçici şey bu. Sen kendi sorunlarınla ilgilenmelisin. Verdiğin sözleri hatırlamalı unutmamalısın. Sevdiğin senden oyalayan sözler değil kesin bir cevap bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RandomGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)