Sevgili Koç, Ay yengeç burcundan geçerken sendeki çalışma temposu düşebilir. Hafta sonunu dinlenmeye her şeyi gözden geçirmeye ayırabilirsin şimdi çalışman şart. Yeni bir işe başlamak yerine yarım işleri bitirmelisin. Duygusal ilişkinle ilgili hislerini açıklamakta zorlanacak şüphede kalacaksın. Bunun nedeni bilinç altındaki güvensizlik olabilir mi acaba?
Sevgili Boğa, Ayla Marsın olumlu etkisi cesaretini arttıracak. Harekete geçeceksin. Sana yük gibi gelen veya kurtulmak istediğin işlerden sıyrılacaksın. Planlarını yaparken şartları ve zamanı iyi değerlendirmelisin. Sen kararlı boğa burcusun her ne durumda olursa olsun şüpheye düşmemelisin. Kararlarında isabetlisin
Sevgili İkizler, duyguların sürekli değişiyor ama kendi duygularından çok birlikte olduğun kişinin sana karşı tutumuna dikkat etmelisin. Önem vermediğin minik minik ayrıntılar çok anlamlar taşımakta. Etraflıca düşünecek olursan ilişkinin geleceği hakkında kesin bir kanaat edinebilirsin. Böylece içinde hiçbir şüphe kalmadan gereken kararları alabilirsin.
Sevgili Yengeç, aileden birinin desteğiyle veya az bir gayretinle üzerindeki büyük yükten kurtulacaksın. Yeni bir aşka veya flörte başlayabilirsin. Bu kaybettiğin heyecanı yeniden hayatına getirecektir. Bundan sonrası için sağlam başlangıçlar yapmalısın. Aksilikler olsa da sen kafana takma.
Sevgili Aslan, hem sosyal hem de ikili ilişkilerinde şanslı olmana karşın bunları değerlendiremiyorsun. Ya farkında değilsin yada isteyerek yapmıyorsun. Yalnızlar kendilerinden yaşça büyük kişilerle kendilerini güvende hissedecekleri için birlikte olmayı tercih edebilirler. Akla gelmeyen başa geliyormuş.
Sevgili Başak, yakınların ve dostların her zaman yanında olacaklar onlar kendilerine her ihtiyaç duyduğunda seni yarı yolda bırakmayacaklar hepsi de vefalılar. Biraz kaprisli romantik ama çekingen biri olmuşsun. En ilginç fikirler ve en olmadık hayaller hep senin mi aklına geliyor şaşırtıyorsun bizleri.
Sevgili Terazi, açık kalpli birisin. İçinden geçenleri hakkında düşündüklerini hiç gizlemeye gerek duymadan karşındakinin yüzüne söyleyeceksin. Ancak bu davranışın çok doğru olsa da hoş karşılanmayabilir. Patavatsız biri olarak tanınabilirsin hele sevgi bağıyla bağlı olduğun kişi ise bu aşırı dikkatli olmalısın .
Sevgili Akrep, macera düşkünüsün değişken bağımsız ve hareketli bir yaşamı düşlüyorsun. Tekdüzeliği ve ufak tefek aksilikleri gidereceksin. Zamanı geldiğinde kararlar verebiliyor bir an önce işleri sonuçlandırmayı istiyorsun karar vermekte içgüdünün şaşmazlığına şaşırmamak elde değil. Bugün de Ay yengeçte algılama gücün kendini daha çok açığa çıkartabilir.
Sevgili Yay, Ayla pluton zıtlaşmasında kimse sana akıl verip itiraz etmek yanlışlığına düşmemeli. Böyle bir tutum sende başkaldırmaya ve inat duygularını kamçılamaya neden olur. Duygusal yaşamında pek romantik sayılmazsın. Duygularına kapılman ender oluyor. Ayakların yerde olacak ve olayları maddi açıdan değerlendireceksin.
Sevgili Oğlak, son derece gerçekçisin lakin gerektiğinde çok gururlusun. Bazen ölçüyü kaçırıp bu gururunu kibirliliğe dönüştürüyorsun. Gururu yenip başkalarının yardımına koşacaksın. Gelecekteki maddi güvenceyi sağlamayı isteyeceksin. Paranı ilerde gelir getirecek işlere yatırman gerekiyor. Evine ailene gereken ilgiyi göstermelisin.
Sevgili Kova, Ay yengeç burcundayken duygusal olman doğal lakin çok duygulu ve romantik olduğun halde bunu gizleyecek duygularını bastıracaksın. Vazgeçemeyecek kadar çok sevdiğinde değişirsin. Kıskançlığa hiç tahammülün olmayacak. Çünkü yeterince akılcısın karşındakine tümüyle güveniyorsan o zaman bağlayıcı sözler etmelisin.
Sevgili Balık, eğer meslek olarak geziye çıkmak ve evden uzak kalmak durumundaysan eşini boğa burcunun dışında aramalısın. Aksi taktirde rahat edemezsin. Kuşku ve kuruntularıyla seni yer bitirir. Duygular ve mantığın arasında denge kurmayı başaracaksın. Sakin zarif hareketlerinle çevreni büyüleyeceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RandomGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)