01.08.2015

157 6 4
                                    

Koç

Sevgili Koç, duyacağın her habere inanmamalısın. Arada laf taşıyanlar olabilir önce doğruluğunu araştır. Son söyleyeceklerini önce söylersen pişman olabilirsin. Gerilim gittikçe artabilir konuşmalar kavgaya dönüşebilir hatta verilen sözler feshedilebilir. Yalan yanlış konuşmalar ilişkiyi bozar.

Boğa

Sevgili Boğa, kırılgan davranırsan en küçük olaylar bile bütün gücünü eritebilir. Hassas ve kırılgan olabilirsin. Sakın duygularının esiri olma ve kendini hiç bir şekilde toplumdan izole etme. Yaratıcı faaliyetlerine zaman ayır maya çalışarak zararlı maddelerden uzak durmalısın. 

İkizler

Sevgili İkizler, beklenmeyen bir karşılaşma duygularının daha çok öne çıkarmasına neden olacak ve yüreğinin istediği yere gideceksin. Mantığını duygularının ardına itebilirsen daha kolay mutluluğu yakalarsın. Saat onüçle onsekiz arası beklenmeyen bir gelişme heyecan yaşatacak.

Yengeç

Sevgili Yengeç, şans senden yana hareket ediyor. Sana karşı sevgi ve samimiyet besleyenler var ve sende bunlara aynı samimiyetle karşılık verebilirsin. Kendi kriterlerine uygun biriyle karşılaşacağın nadir zamanlardasın. Bu dönemi iyi kullanmalısın ve mutluluğun için gereken tohumları ekmelisin. 

Aslan 

Sevgili Aslan, yaşanan olayın ilk şokunu atlattıktan sonra duygusal bağının yükünü taşımak konusunda endişelerin artabilir. Sevgisiz bir gün geçirebilirsin. Gelecek bir kaç gün sonrasında bu duygunu da yeneceksin beraberliğine yeniden bir şans verip anlaşma yollarını açacaksın. Karşındakini önemseyeceksin. 

Başak 

Sevgili Başak, bir kriz yaşarken genellikle kendi payına düşenden fazlasını yapmak ve kötü giden her şeyi tek başına düzeltme eğilimindesin. Her şey geçmişte kalıyor ve sen hemen kendini yenileyebiliyorsun. Yeni umutların yeni beklentilerin içindesin. Kırgınlıklar unutulacak. 

Terazi

 Sevgili Terazi, burcun başında doğanlar yeni ilişkiye başlayacaklar güçlü duygular içine girebilirler ve arzularını sabredemeden karşılamak isteyecekler. Beraberliğinde fikir birlikteliğine varabilecek ortak kararlar alabileceksiniz. Bir toplantıda seni hayallere kaptıracak biriyle karşılaşabilirsin.

Akrep

Sevgili Akrep, yaşadıklarını fazlasıyla abartıyor olabilirsin. Zanlarla hareket ederek, duygusal reaksiyonlar vererek ilişkini düzeltemeyecegini bilmelisin. Konuşmalarında mantığını öne çıkartırsan ve sözlerin altında başka manalar aramazsan ve ayrıntılara dikkat edersen mutlu hayat geçirebilirsin. 

Yay

 Sevgili Yay, kararlarından veya prensiplerinden taviz verecek olursan karşındaki mutlu olabilir ama sen olmayabilirsin. Zıtlıkların içinde bocalayabilirsin. Mantıklı düşünmeli ve alınması gereken kararları almalı en doğru davranışı yapmalısın. Bu defa memnunluk duyacak olan sen olacaksın.

Oğlak

Sevgili Oğlak, özel hayatın çok önemli gelişmelere gebe. Hiç olmadığın kadar duygusalsın ve gerçek sevgiyi yakaladın. Artık ilişki arzu boyutundan çıkmalı. Birlikte geçirdiğiniz zamanları yada yakın gelecekte ne yapmanız gerektiğini düşünmeyi bir kenara itip daha uzun vadeli planlar yapmalısın. 

Kova

Sevgili Kova, duyguların hala net değil. Kendi içinde ne istediğini bilmiyorsun sevilen kişiye bu halinle yeterince güven veremediğini anlamalısın. Karmaşalardan çıkış yollarını bulacak ve daha net düşüneceksin. Şimdi beraberliğinin değerini bilecek ve sevgi verebileceksin.  

Balık 

Sevgili Balık, değer verdiğin sevdiğin biriyle görüşeceksen bugün bunu yapabilirsin. Hayallerinin ötesinde mutluluk duyabilirsin. Sanatla ilgilenebilir veya inançla ilgili konulardaki toplantılara katılabilirsin. Sözler kırıcı olmayacak ve kendini daha rahat hissedeceksin. Aktif haldesin. Arzuların da güçlü.  

Günlük Burç Yorumları - AskıdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin