Sevgili Koç, bugün yaşanacaklar arasında kayda değer olaylar beklememelisin. Sıradan bir gün gibi gelip geçecek kendini çok hafif ve mutlu hissedeceksin. Böyle olmaması için ortada hiç bir sebepte yok neşen çevrendekileri de saracak. Her şey son derece basit ve kolay gelecek. Yarım kalan işleri bitirebilirsin. Bunlar arasında sevgiliye verdiğin sözler de var.
Sevgili Boğa, Neptün olumlu olsa da senin için bazı yanılmalara sebep olabilir. Görünüşe bakılırsa sevdiğin kişi seni yalnız kendine ilgili yapmak istiyor. Aslında yakınlarına duyduğun alakayı taktirle karşılıyor endişelenmene lüzum yok. Ama sen bazen sadece kendi menfaatlerini düşünüyormuş gibi bir hava yaratıyorsun. Bu aleyhine gelişiyor bunu yapmaktan vazgeçmelisin.
Sevgili İkizler, işinle ilgili daha çok şeyi öğrenmek isteyecek kendi kişisel gelişimin için harekete geçeceksin. Tutumun gayet güzel. Kim ne derse desin değişme. Sevdiğin kişinin gözünde değerin çok daha fazla artacak. Bazı eski olayları düşünerek zaman zaman hakkında yanlış hükümler vermiş olduğunu anladı ve için için üzülüyor. Senin ona kinaye yapmana gerek yok.
Sevgili Yengeç, Ay yengeçten geçiyor ve diğer planetlerle senin için güzel ilişkiler oluşturuyor o halde. Her yaşananlara rağmen olumlu sonuçlara ulaşman yine de mümkün. Çalışmalarını sürdür. Uzun zaman bir tembellik ve ihmalkarlık devresinden sonra biraz da zahmete girmek zor olsa da yapmalısın. Aşk konusunda da durum bundan farklı değil.
Sevgili Aslan, bir arkadaşının verdiği tavsiyeyi ve bilgiyi zaman kaybetmeden değerlendirmeye çalışmalısın. Gerçeğe en yakın görüş onun sözlerinde gizli olabilir anlayıp dinlemeden düşünüp taşınmadan karar vermek başına tatsız işler açabilir. Durum aleyhine dönebilir. Elindeki kozları tam zamanında kullanmalısın.
Sevgili Başak, üzülüyorsun haksız da değilsin. Ama bunun bir faydası yok aksine zararı olacaktır. Üzülmek yerine şimdi yeni bir plan yapmalı ve harekete geçmelisin. Kendini teselli etmek için birtakım şuursuz girişimlerde bulunmamalısın. Bir süre sonra her şey geçer ve unutulur. Kara kara düşünmenin kime faydası oldu.
Sevgili Terazi, yorucu ve sıkıntılı günler yaşamış olabilirsin. Ara yerde sabrının taştığı yerler oldu ama sonuç mükemmel olabilir. Anlaşmazlıkları gidermede üstüne kimse yok. Pek belli etmeseler de çevrendekiler sana karşı son derece müteşekkirler. Şimdi sıra sende gerilen sinirlerini yatıştırmak için sevdiklerini düşünebilirsin.
Sevgili Akrep, güneşin akrep burcunda olması sana mutluluk ve başarı getirebilir. Ailece hareketli günler geçireceksiniz. Başını bile kaşıyacak vaktin olmayacak. Yorulacaksın ama şikayet etmek yok. Olacaklardan hepiniz memnunsunuz. Bazı dar görüşlü kişilerin ileri geri konuşmaları canını sıkmaya yetecek. Çekemedikleri için konuşuyorlar aldırma gitsin.
Sevgili Yay, Uranüs ortamı biraz gerebilir. En yakın arkadaşlarınla bile zıtlaşman mümkün. Her iki tarafta haklı olduğu iddiasıyla yanıldığını kabul etmiyor. Şu ufacık olayın eni konu can sıkıcı hal aldığını fark edemiyor musunuz? Şayet işi tatlıya bağlamayı beceremezsen sonuç ayrılık olabilir. Karşındaki senin için değerliyse gönlünü almaya çalışmalısın.
Sevgili Oğlak, olanları bugün tamamen kendi lehine döndürme şansına sahipsin. Özellikle iş konusunda kimseden yardım beklememelisin. Böyle bir şeyi düşünmüş olman bile hata. Senin meselene başkaları katılmamalı. Mantığın iyi niyetin ve zekan birleşince yapamayacağın hiç bir şey olamaz. Heyecanlanman paniğe kapılman tamamen abes işi biraz oluruna bırak.
Sevgili Kova, bugün satürnün üstünde bazı korkular endişeler oluşturması mümkün. Geçmişe takılı kalmamalısın. Normal ve yerinde bir itirafı gurur ve kibirle karıştırmamalısın. Fazla kıskançlık fazla sevgi demek değildir. Her şeyin fazlası zarar sırf kuruntuya kapıldığın için bir takım hayali rakipler üretiyor ve hayatı kendine zehir ediyor olabilirsin.
Sevgili Balık, bugün senin için müstesna güzel günlerden biri. İradene hakim olarak engellere karşı açtığın mücadele ödülsüz kalmayacak. Yılgınlık gösterdiğin an her şey bitmiş demektir. Her konuda seni destekleyen ve seninle kader birliği yapmış birinin daima yanında bulunması ne büyük şans. Onunla el ele verince aşılmayan engel olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük Burç Yorumları - Askıda
RandomGünümüzde Burçlarımız için neler oluyor, bilmek ister misin? İstiyor olacaksın ki, şu anda kütüphaneye eklemiş durumdasın. Takipte kal. :)