SEVGİLİM Mİ?

103 31 10
                                    

ona baktığımda ise yüzünü avuçlarının içine almış beni izliyordu.Aklıma gelen soruyu ona yansıtmaya karar verdim ve bende aynı şekilde yüzümü avuçlarımın içine alarak "Acaba sorabilir miyim neden bana öyle bakıyorsun?"aldığım cevap karşısında içim kıpraştı."çok güzel görünüyorsun."demişti çünkü.Ama olmaz ki böyle yaa çok açım ve yemek yemek istiyorum.tövbe bismillah sinem seni öldürcem yaa senin açlığın banada bulaştı ya.Açlığımı ifade edicek bir cümle ile"iltifatın için teşekkür ederim ama sen bana böyle, beni yiyecek gibi bakıyorken yemek yiyebileceğimi zannetmiyorum.Bana "doğru tespit seni şuanda yemek istiyorum çünkü şuana kadar hiç senin kadar güzel ve masum bir kız görmedim."yüzüne yapıştığını sandığım avuçlarından kurtularak bana söz hakkı vermeden "hadi bakmıyorum ye sen yemeğini."Sözünün üstüne birşey söylemek istemediğim için kendimi yemeğe verdim. Biraz önce yemeklere cadı gibi baktığımdan şimdi onları cadı gibi hunharca yemek istiyordum ama bu iltifatların üstüne kibar hanımefendi rolü yapmam gerekiyordu.Neyseki birazcıkta olsa var olan rol yapma yeteneğimi kullanarak çatal ve bıçağı elime aldım ve çatalı peynire batırdım.Ahh eşşek kafam bışakla kesip çatalla yiyecektin,öküzsün tuğba öküz.Eve gidince derhal merveden yemek dersleri almam gerekiyordu.Malum merveciğimiz evimizin, bizim dalgalarımız üzerine zorla kibar olan kızcağızıydı.İçimden gelen gülmeyi tekmeleyerek kovaladım ve kafamı kaldırıp baktığımda bir yandan nazik bir şekilde yemeğini yiyen bir yandan da beni izleyen yankıyı gördüm .Ahh rezil oldum yaa.Daha fazla rezil olmamak için çatalı peynirden çektim ve masanın üzerine bırakarak "Ben aç değilim"dedim.Yüzünde oluşan tatlı gülümsemesi kendini sırıtışa bırakırken elleri de ellerimi tuttu ve elimi tutan elleri bana çatalı ve bıçağı aldırdı.sonra da kendi çatal ve bıçağını alarak "senin gibi hanımefendi yapabilir mi bilmiyorum ama hadi gel öküz gibi yiyelim şu yemekleri,çünkü bunların hepsini nazikçe yiyecek olursak akşama kadar bitmez ha ne dersin?"Biri beni tutsuuunnn.Yerim ben seni şeker çocuk benim ne kadar acıkmış olduğumu hissetmişti her halde .Bu çocuk çok tatlı çok nazik çok kibar ve anlayışlıydı.yüzümü ekşittim ve"yapabilir miyim bilmiyorum hem aç değilim ama hadi çok ısrar ettin madem yiyeyim"dedim ve ikimizde hunharca yemekleri yedik ve bitirdik.sonraysa oradan çıktık ve sahile gittik orada otururken aklıma gelen soruyu ona sormaya karar verdim ve "hangi bölümü okuyosun"dedim.Soruma karşılık olarak "hukuk sen "bende "tıp " demiştim.Hani inek öğrenciler varya onlardandım ve kızların arasında en akıllı bendim.Ama çalışkan değildim."ooo ineksin demek"

"diyene bak hukukmuş sensin inek"

"öyleyimdir"biz konuşurken iki genç bize bakarak beni işaret etti ve

taş taş mübarek "dedi.yankı bunları duydu ve yanımıza gelen gençlrin yanına gitti ve kafa attı "lan siz benim sevgilim hakkında nasıl konuşursunuz"gözlerinden adeta ateş püskürtüyordu.Ne sevgilim mi ne diyordu bu ya.Çocukların yanından koşarak gitmesi üzerine yanıma geldi sorumun üzerine affallamış görünüyordu.

"Sevgilim derken?"

arkadaşlar bölüm kısa farkındayım ama sınavıma 8 gün kaldı ve ders çalışıyorum yeni bölüm yarın yada perşembe gelicek vakit bulabilirsem tabi.

SEN KADERİME YAZILMIŞ İHANETİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin