İNATÇI

234 42 16
                                    

Gerçekten çok korkuyordum.Yanında promosyon olarak verilen şaşkınlığıda yüz ifademe taktım ve kolları çevirilerek etkisiz hale getirilen sarışın çocuğa bakınca korkumun ona da bulaştığını anlamıştım.Gözlerim diğer 3 çocuğu arıyorken sarışın çocuğa acımıştım.Çünkü arkadaşları onu satmış ve kaçmışlardı.

Sarışın çocuk inlerken, arkası bana dönük olan esmer olduğunu anladığım çocuğun yanına giderek onu bırakmasını ve korktuğunu ayrıca tek haliyle bize zarar veremeyeceğini söyledim ve bir nevi bana asılan çocuğu kurtarmıştım ama yinede benim yüzümden birilerinin zarar görmesine izin veremezdim.Kumral çocuk bana dönünce yüzünü incelemem için 2 dakikayı bana bahşettiği için teşekkür etmeyi aklıma not aldım. dikkatini yüzüne verdiğim çocuğun sesiyle irkildim."iyi misin?" iyi miydim bilmiyordum ama onun iyi olamıyacağını biliyordum.

"iyiyim ama aynısını birazdan senin için söyleyebileceğimden şüpheliyim"deyince bana dudakları hafif kıvrılarak alaylı bir şekilde "nedenmiş o"deyince işaret parmağımla sırtı dönük olan tarafı gösterince ağır bir şekilde döndü ve kaçmış olduklarını düşündüğüm 3 çocukla birlikte acıdığım sarışın çocuk önde olmakla birlikte ellerinde sopalarıyla bize yaklaşan topluluğu görünce yüzündeki alay dağılarak kendini sinire ve korkuya bırakmıştı.Benim sıram olduğunu düşünerek geçmiş olan korkumu geri çağırdım.Hiç çekinmeden gelen korkum çoktan yüzüme dağılmıştı bile.Adını bilmediğim çocuk bana yaklaştı ve kulağıma eğilerek "3 dediğimde koşmaya başla"dedi. Dediğini idrak etmeye çalışırken bileğimden sımsıkı tuttu ve koş derken bir yandan da beni arkasından sürüklüyordu resmen.Artık adımlarımı ona uydurduğumda "bileğimi acıtıyorsun"diye bir cümle çıkmıştı ağzımdan.Bileğimdeki elleri yavaşça çözülürken nazik bir hareketle ellerimi tuttu .Arkaya bakmam gerektiğini hatırlıyan ben kafamı çevirerek arkadan bize koşarak gelen topluluğu görünce adımlarını hızlandırmıştı.Hemen önünden geçtiğimiz bir apartmanın içine girmemiz gerektiğini düşündüm ve ellerinden çekiştirirken bana anlamayan gözlerle baktığını görebilmiştim. Açıklama yapacakken arkasını dönerek koşarak gelen topluluğu görünce beni anlamış olacak ki kolaylıkla apatmanın içerisine girdi .İçerisi karanlık olduğu için bende içeri girmeye çalışarak görmediğim merdivene takıldım ve hayır ışıklar açıldı ve ben tanımadığım çocukla birlikte üst üste bir durumdaydık.Neden dengemi toplayamamıştım da düşmüştüm ki?Merdivenlerden inerek bize bakan amcayı görünce bize neden öyle baktığını düşündüm ve hiç münasip bir durumda olmadığımız aklıma gelince amcaya hak verdim.Amcanın "aile var burda ayıp ayıp."dediğini duyunca utanmıştım.Amcanın apartmandan çıkışıyla çocuğun üzerinden kaltım ve üstümü silkeledim ,aynı şeyleri yaptığını göz ucuyla görebilmiştim.Sessizliği bozmam gerektiğini düşündüm ve "beni kurtarmana gerek yoktu ben başımın çaresine bakabilirdim." bana ciddi misin bakışları attı .ve söze başladı."Hıhı gördük kendini nasıl savunduğunu."

"Üf tamam be teşekkür ederim oldu mu koşarak kaçılacak olsaydı onu bende yapardım hem." sırıtarak bana bakmasıyla birlikte "Ben senin ısrarın üzerine koştum ki."şaşırmıştım ben mi ona ısrar etmiştim .Onun "teşekkürünü şimdilik kabul ettim ama söyleyim yeterli olmadı ,sonuçta o kadar koştuk filan yani."demesiyle sinirlenmiştim ama haklıydı aslında beni kurtarmıştı ve ben o olmasaydı belkide tacize uğrayacaktım bilmiyorum.Ona gerçekten iyi bir teşekkür etmem gerektiğini söyleyen iç sesimi dinleyerek "o zaman gel sana bir kahve ısmarlayayım "derken bir yandan da ceketinden tutarak onu çekiştiriyordum."hayır istemiyorum "deyince "geleceksin "dedim ve çekiştirmeye devam ettim. Aniden durunca biranda kendimi ona çarpmış ve bedenlerimiz birleşmişken buldum ve geri çekilmeye çalışırken belimden tuttu ve "istersen teşekkürünü bir öpücükle ödeyebilirsin "dedi.Allah Allah neden öpüyormuşum be manyağa bak "hayır öpmeyeceğim ve senle kahve içmeye meraklı değilim yanlızca vicdan azabı duymamak için demiştim ama eğer böyle yapacaksan tamam gelme "dedim ve geri çekildim önüme dönüp yürürken apartmandan çıktım ve temiz havayı alınca biraz rahatladım .önüme geçmiş olan bedeni görünce kafamı kaldırıp bana sırıtarak bakan çocuğu gördüm ."bu kadar tepki vereceğini bilseydim söylemezdim öyle bir şey."

SEN KADERİME YAZILMIŞ İHANETİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin