arkadaşlar bölüm geç geldi farkındayım lütfen mazur görün öğrenciyik yaaa
ayrıca voteler ve yorumların sayıları çok düştüğü için yazma motivasyonum gidiyo ve hevesim kaçmaya başladı.Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi atmayı unutmayın birdahaki bölümde vote ve yorum sayısı fazla olursa 50 sayfalık bir bölüm yazmayı planlıyorum.
haydi hepinize iyi okumalar,
Zorlukla açtığım göz kapaklarımın arasından gördüğüm kadarıyla bulanık bir karartı vardı.Ellerimle gözlerimi ovuşturduğumda görüntü netleşmişti.Karşımda kızları görmeyi beklemiyordum.
Sinem ayak ucumda merve ve zara yatağın yanı başında ayakta dikiliyordu.Aleyna ise alnıma koyduğu islak bezle ilgileniyordu.Kafamı saate doğru çevirdiğimde dersin başlamasına 45 dk olduğunu gördüm.Ama nedense bugün hiç okula gitmek hatta hiç yatağımdan çıkmak istemiyordum.
Ben içimden küçük bir çocuk gibi mızmızlanırken sinemin sesi çocuğu susturmuştu.
"Yaa kızlar ne yapıcaz tuğbayı evde bırakalım desek bugün sınavlarımız var götürelim desek cayır cayır yanıyo off çok kararsızım şuanda"Ne ben hastamıydım ki hem ateşim mi vardı neden ben hissetmiyordum peki
"tuğbacım nasılsın iyi misin?"Aleynanın sorusu üzerine tüm bakışları üzerimde hissedebilmiştim.Karşılık vermek istiyordum ama ağzımı açıcak halim yoktu.
"Kızlar iyiyim ben yanlızca biraz halsizim okadar hem bugün finaller var aylardır çalışıyoruz gitmem gerek bir ağrı kesici alırım geçer"
"tmm ozaman hadi kalk giyin biz seni aşağıda bekliyoruz tmm mı?"
Mervenin sorusu üzerine kafamı salladım ve ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıttım.Zor bela banyoda elimi yüzümü yıkayarak gardropun önüne geçtim daha doğrusu sürüklendim.Hastalıktan kaynaklanıyor olmalıydı ki çok üşüyordum.üzerime siyah uzun kollu bir tunik geçirirken altımada kot pantolon geçirmiştim,ama sorun şuydu ki çok halsizdim ve topuklu ayakkabı giyemezdim o yüzden ayağıma geçirdiğim vanslarımla saçlarımı at kuyruğu yaptım ve aşağıya indim.
Kızlar beni bekliyorlardı hepsine kaş göz hareketiyle ayağa kaldırdım.Normalde olsa onlarla dalga geçerdim noldu lan asker gibi bir hareketime uyuyorsunuz.Ama diyemedim halsizdim hemde çok.Şuan tek derdim sınavımdı tabi bu halle nasıl cevaplıycaksam.Neyse diyerek önüme döndüm ve dışarı çıktım.Aldığım hava içimi okşarken dışım üşüyordu.Ama fazla etkilenmiyordum.Kızlara halsiz ve yürüyecek halim olmadığını söyleyince derhal bir taksi çağırdılar.Arabada uyumayı hedefliyordum ama nedense uyuyamıyordum ve başım çatlıyordu.Taksi durduğunda gelmiş olduğumuzu fark ettim
Okulun kapısından içeri adım attığımda bunaltıcı sıcak beni terletmişti.Ellerimi yelpaze şeklinde yüzüme sallarken aşırı yoruldum ve ellerimin düşmesine izin verdim.
Sınıfa girdiğimde direk sırama geçtim ve kafamı dayayıp yattım.
**********
Uyanmamı sağlayan şey derse daha yeni girmiş olduğunu anladığım matematikçi Selin hocaydı.Başımda dikilerek bana bakıyordu.Tabi dürtüklemesini saymazsak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN KADERİME YAZILMIŞ İHANETİMSİN
Humoro kim miydi? o benim hayatımı borçlu olduğum genç delikanlıydı.onun sayesinde hayata tutunduğum tatlı çocuktu.yine her zamanki gibi anlatıyordum kendimi ,ailemi,arkadaşlarımı.Hiç sıkılmadan beni dinliyordu.peki arkadaşlarım hayatımda hangi seviyedey...