Arkadaşlar multimedya da Yankı var .Ayy çokk tatlı yaa asdfgg.Yoğun istek üzerine yeni bölümü yayınlıyorum .hepinize keyifli okumalar.
"İyi geceler inatçı kız "mı ne demek şimdi bu .Hem benim numaramı nasıl bulmuştu.Bu soruları cevaplamayı henüz düşünmüyordum çünkü şuanlık cevaplamam gereken çok önemli bir soru vardı .Biz mesajlaşacak kadar yakınlaşmış mıydık ? Şuan tüm bu soruları beynimde yumruklayarak kovuyorken bir yandan da aynı numaraya mesaj gönderiyordum."İyi geceler kurtarıcı çocuk."tüm uykumu kaçıran mesaj sesini kıstım ve içimden küfürler yağdırıyorken kaçmış olan uykumu geri getirmeye çalıştım.Ama uykumda ben gibi çok inatçıydı ve gelmiyordu.Bende inat ettim ve kendi uykum dahi olsa onla küstüm.Ne yapacağımı düşünüyorken bugün hiç müzik dinlemediğimi düşündüm ve kulaklığımı taktım ve Mustafa Ceceli nin Gül rengi adlı şarkısını açtım ve dinlemeye başladım.
Havasından suyundan aşk damlayan
Yarim var gül renginde
Dünyaları verseler kar etmez
Olmaz ki sen denginde
Yavaş yavaş gelen uykumun inatının ben kadar güçlü olmadığını anladım ve gözlerimi kapayarak kendimi uykuya bıraktım.
*******************
Uyandığımda sinemi yatağın üstünde yemek yerken buldum.ardından odamızda yemek yemesini sevmediğim için "sinem biliyo musun cinler yatağa kırıntılar dökersen gece onları yemeye geliyolarmış."sinemi gözleri pörtlemiş şekilde bulduğumda ne kadar kahkaha atmak istesemde kendimi tuttum ve gardropun başına geçtim .Ne giysem diye düşünürken Sinemi elinde süpürge ile gelirken gördüm ."sinem ne yapıyosun"diye sorarken ses tonumu ciddi tutmaya çok özen göstermiştim.Ama bu kız çok komikti yaa.Bana "rüyamın ortasında cinler tarafından ziyaret edilmek istemem "demesiyle kendimi tutamadım ve kahkaha attım.Bana ne var bakışı atsada umursamadım ve güldüm .Bu kadar gülmenin yeterli olacağını düşündüm ve aniden ciddileşerek "aleynaya söyle o yapsın sen temizlicem derken dahada batırırsın.Bana ne kadar kızgınmış gibi bakmaya çalışsada başaramıyor ve dahada yüzünü komik bir hale sokuyordu.Onu umursamayarak dolaba yöneldim ve alt kısmı pileli olan sarı bir elbise giydim.Saçımıda açık bırakarak uçlarına hafif dalgalar verdim ve makyaj aynasının önüne doru yürüdüm orada lime geçen kırmızı rujumu ve siyah elineri de sürdükten sonra hazır olduğumu düşündüm ve sonunda ayakkabı ve çanta almadığımı düşünerek geri döndüm.siyah bir kol çantası alarak içine kulaklığımı telefonumu ve defterlerimi koydum.Ardından kırmızı bağcıklı ayakkabıyı da ayağıma geçirdikten sonra hazır olduğumu düşündüm ve kapıya doğru yol aldım.Aşağı indiğimde mutfak masasında 4 tane tabak olduğunu gördüm .Kim yapmayacaktı ki kahvaltı.Sofrayı hazırlayan aleynayı gördüğümde "neden 4 tabak var "dedim.aleynanın "bir kişi yemiyecekte ondan"lafıyla gerçekten mi diye düşündüm .Kimin yemiyecek olduğunu düşündüm en başta sinemi eleyelim aleynada kahvaltının en önemli öğün oldunu söyler herzaman o yüzden onuda eledik merve mi zara mı yemiyecek diye düşünürken ikisinin de sandalyelere otururken buldum.sinem ve aleynanın da sofraya oturması üzerine şaşırdım ve "size yemek yemek istemediğimi söylediğimi hatırlamıyorum."diyerek çirkefleştim.Hepsinin bana güldüğünü görünce sinir katsayımın arttığını düşündüm ve "ne gülüyorsunuz be kilolu muyum kendi aklınızca diyet mi yaptırıyorsunuz "diye sorunca hepsi kaşlarıyla arkamı işaret etti .Döndüğümde bana sırıtarak bakan Yankıyı gördüm ve "kilolu olduğunu düşünmüyorum inatçı kız"demesiyle şoka girdim ."Sen evimi ve telefon numaramı nasıl buldun ya"dedim.
"eğer beni birazcık ta olsa tanımışsan seni dün gece tek başına göndermiyeceğimi ve arkandan takip edeceğimi anlardın,telefon numarasıda meslek sırrı"demesiyle çok mutlu oldum çünkü beni önemsiyordu ve beni evime kadar takip etmişti ama onun şuan burada benim evimde ne işi vardı ayrıca ben niye kahvaltı edmiyordum.tüm sorularımın cevabını tek bir soruya sığdırdım ve kaba bir şekilde "peki ne işin var burada "dedim .kaba soruma kaba cevap vereceğini düşündüm ama tam aksine nazik bir şekilde"Beraber dışarıda kahvaltı yapacağımız için seni almaya geldim inatçı kız."dedi.Ne kahvaltımı yapacaktık.peki niye benim haberim yoktu."peki benim bundan niye haberim yok "diye sordum.cevap alamayınca yankının önüne geçtim ve kapıya ilerledim "hemalmaya geldim diyorsun hemde mal gibi dikiliyorsun orada hadi yürüsene be seni bekleyemem iki saat"diye çirkefleştim.Oda yanıma gelince beraber onun olduğunu sandığım siyah arabasına bindik .kısa bir araba yolculuğu geçirmiştik ve hiç konuşmamıştık.Çok harika görünen bir lokantaya gelince boş bir masa bulduk ve oturduk.Yankının garsona fısıltıyla birşeyler söylemesiyle masamıza ard ardına gelen yiyeceklere baktım bu çocuk çok mu zengindi yaa.
Masamızda yer kalmayıncaya dek gelen yiyeceklere bir cadı gibi "sizi yiyeceğim"diyerek kötü kadın gülüşü attım içimden.Kafamı kaldırıp yankıya baktığımda yüzünü avuçlarının içine almış beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN KADERİME YAZILMIŞ İHANETİMSİN
Humoro kim miydi? o benim hayatımı borçlu olduğum genç delikanlıydı.onun sayesinde hayata tutunduğum tatlı çocuktu.yine her zamanki gibi anlatıyordum kendimi ,ailemi,arkadaşlarımı.Hiç sıkılmadan beni dinliyordu.peki arkadaşlarım hayatımda hangi seviyedey...