"Kızlar dün bazı sesler duydum sizde duydunuz mu?"bize soru dolu bakışlarını yollayan Aleynanın dün sinemle benim olan halayımızdan bahsettiğini anlamam uzun sürmemişti.
"aynen Aleyna bende duydm sanki birileri tepiniyomuş gibi bi sesti bide bi çığlık duydum."zaranın sözüyle sinem ve ben birbirimize baktık.Kahvaltısını yapan merve başını kaldırdı ve ağzındaki lokmayı bitirerek
"aaa o gerçek miydi ben onu rüya sandım."biz sinemle gülerken aleynanın ve zaranın tabi merveyide unutmayalım bakışları adeta la oğlum siz ne içtiniz der gibi bakıyordu.Ben söze atlamam gerektiğini düşündüm ve anırmaya yavaş yavaş adım atan gülmemi aniden kestim ve kesik kesik aldığım nefeslerle
"Hıı kızlar siz şeyi diyosunuz o sesler sinemle bana aitti"
"O kadar ses çıkaracak ne yaptınız ki?"
"Halay çektik."
"kızım siz mal mısınız gecenin köründe halay çekmek de nedir? hem neden çığlık atıyonuz ki?"
biz zarayla olan konuşmamızı sinemin bölerek olayı anlatmaya başlamasıyla yarıda kesmiştik.
"Kızlar şimdi şöyle oldu ben ve tuğba yattık tuğba tam uyudu işte bende daha uyumadan bana mesaj geldi bilin bakalım kimden ?kutaydan ."
herkes sineme şaşkınlıkla bakarken aynı anda ne demiiişşş beklediğim bir cümle olduğundan şaşırmadım.
"İyi geceler çingene kızım benim demiş."
Aniden yükselen ohaaa sesleri kıkırdamama sebep olmuşken çalan telefonum heyecan hissine kapılmama neden olmuştu.Uzanarak aldığım telefonumun ekranında yankı ismini görmem gülümsememe yol açmışken telefonu açmayı unutmamıştım.
"efendim yankı"
"tuğba ben kutay"
"hıı kutay noldu yankı nerede?"
"ya o biyere kadar gitti telefonunu evde unutmuş da bende ondan istifade sana bir şey sormak istiyorum müsait misin?"
"evet evet müsaitim kızlarla kahvaltı yapıyorduk noldu ne sormak istiyorsun?"
"Tek konuşabileceğin bir yere geçer misin vericeğin tepki kızları şüphelendirir de "
ben ne sorucağını tanımlayamazken salona geçtim.
"tamam geçtim ne sorucaksın?"
"ıııı şey"
"sinem hakkında mı sorucaksın?"
"oha nerden bildin?"
"senin onu sevdiğini biliyorum kutay rahat olabilirsin konuşurken."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN KADERİME YAZILMIŞ İHANETİMSİN
Humoro kim miydi? o benim hayatımı borçlu olduğum genç delikanlıydı.onun sayesinde hayata tutunduğum tatlı çocuktu.yine her zamanki gibi anlatıyordum kendimi ,ailemi,arkadaşlarımı.Hiç sıkılmadan beni dinliyordu.peki arkadaşlarım hayatımda hangi seviyedey...