(Ezgi)
Demir giderken arkasından bakmakla yetinmiştim. Arkamı döndüğümde teyzemin camdan bana baktığını gördüm. İşte başım şimdi beladaydı. Ne yapacaktım şimdi ben . Ayrıca bu akşam için kesinlikle izin vermeyecekti.
Peki ben ne diyecektim. Şey Demir teyzem izin vermedi de gelemem...........Eve çıktığımda teyzem kapıyı açmıştı ve kapıda dikiliyordu. "Merhaba teyze "demekle yetindim. Anlaşıldığı gibi salona geçip teyzemi bekledim. Bu konuşacağız demek olduğunu biliyordum.
Çok geçmeden teyzemde geldi. Evde kimse yoktu zaten. Sessizlik hakim olmuştu evde. Teyzemin sesiyle tüm sessizlikte bozulmuştu.-Ezgi başlayacakmısın anlatmaya? Bilmezlikten gelmeye çalışarak konuştum. Ama bu teyzemin daha kızdıracaktı.
-Neyi?? Kötü bakışlarını üzerime diktiğinde bu teyzemin"sabrımı zorlama demek oluyordu. Teyzemin ilk defa böyle görüyordum. Sevgilimle beni yakalamıştı. Hemde daha 2.günden. Dakka bir gol birdi....Daha fazla teyzemi zorlamadan her şeyi anlatmaya başladım.
-'Teyze biz...... şey ...o çocuk Demir ve o beni seviyor. ımmmmm bende onu"Geriye bir cümle kalmıştı. Onuda inanılmaz bir hızla söylemiştim. "Işte o bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim"
Aslında Demir bana çıkma teklifi etmemişti. Ama etmiş kadar olmuştu. Beni kıskanıyordu ve sürekli peşimden gelmişti. Ama en güzelide bana Seni seviyorum demişti. Bu bana yeterdi. Hatt fazlaydı bile..Teyzem benim cümlelerim ağzımdan çıkar çıkmaz garp bir hâl almıştı. Belliki ne diyeceğini şaşmıştı. Bir süre düşündü ve konuşmaya başladı. Ne diyeceğini merakla dinlerken tüm hayallerim bir anda uçup gitti.
-Bu konuyu akşam eniştenle konuşacağız dedi ve kalktı. Bu neydi şimdi. Evet eniştem benim kararlarıma saygı duyardı ama bu başka bir şeydi. Buna kızardı .....mı? Belkide burada bir şey demezdi. Sonuçta benim kararımdı ...
-Teyze ya nolur ya. Nolur desende geçsen???
-Ezgi ne zamandan beri eniştenden bir şey saklar olduk. Ayrıca bugün neden okula gitmedin o çocukla buluşmak için mi?
-Teyze onun bir adı var . Demir.... Parkın oradaki 2adam benim peşimden gelince parkta bir köşeye saklandım. Sonra aklıma Demir geldi. Oda beni oradan kurtardı. Eğer o gelmeseydi bana neler olacağını sen tahmin et istersen dedim. Farkına yeni vardığım gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken hızla gözyaşımı silip odama gittim. Kapıları çarpmak gibi bir ergenliğim yoktu ki.. Sessizce odaya gidip üstümü değiştirdim ve yatağıma girdim. Uyursam biraz rahatlarım diye düşündüm. Ama.bir türlü uyuyamamıştım. Olaylar o kadar hızlı gelişmişi ki ben bile şaşırmıştım. Bu akşam Demir'lede buluşmayacaktım anlaşılan. Demir'i arayıp haber dersem ıyi olacaktı. Mesaj mı atsaydım yoksa arasamıydım.. Sonra vazgeçmemek için arama tuşuna bastım ve açmasını bekledim. Heyecan tum bedenimi sararken üçüncü çalmada telefon açıldı.
-Alo Demir !!!!
-Demir müsait değil. Kimsiniz? Buda kimdi şimdi.
-Ben bir arkadaşıyım. Evde misiniz ? En azından evde olup olmadığını sorabilirdim.
-"Ahh evet niye soruyorsun?". Niye mi soruyorum. Bu kıza gününü göstermeliydim. Adını sordum. Sırada telefonu kapattım.
Burcu. Burcu Burcu Burcu....... Ne yani şimdi Demir beni aldatıyor muydu? Yani beni kullanıyordu. Off buda neydi. O kıza kızmaya hakkım yoktu. O da benim gibi kandırılmıştım. muhtemelen. Gözyaşlarımı yeterince ağırlaşmıştı. Yavaş yavaş yanaklarından süzülürken uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEME İZİN VER
RomanceOkuldaki en sansli ve en şanssız kişi bendim. Ama hayata gelmezdi aklıma şanssızlıgımla koca bir şans yakalayacagim. Bu yüzden yaptığım hiçbir şeyden pisman olmadım. Aşkı ben Demir'de yakaladim.Onu çok sevdim ama sevdiğim kadar da sevilmek istedim...