=6=

99 4 0
                                    

Gözlerimı yavaş yavaş açarken hâlâ baş ağrımın dinmediğini fark ettim. En son hatirladigim şey Demir 'den kurtulmaya calisirken 3igrenc adamin eline dusmus oldumdu. Yavas yavas yerimde dogruldum. Tam o sirada kapi hizla acildi ve iceri gordugum uc kisideb biri girdi. Simdi ne yapacaktim ben. Benim uyanmis oldugumu gorunce tum gulumseme yuzune yayildi.

-"Ooooo kucuk prenses uyanmis!!! Nasilsin bakalim?dedi. Yavas yavas bana yaklasirken urkekce geri adimlar atiyordum. Ta ki duvarla bulusan kadar. Bana yaklasmaya devam ederken goz yaslarimi tutamadim ve konusmaya calistim.

-Uzak dur benden. Yaklasma dedim sana. Bu cumleleri kac kere tekrar ettim bilmiyordum. Oysa beni hic aldirmadan bana dahada yaklasti. Aramizda birkac adimlik yer kalmisti ki iceri bir kisi dah girdi.

-Selim napiyorsun lan burda? Yarim saattir disarda seni bekliyoruz."Adinin Selim oldugunu ogrendigim adam birkac adim gerilerken rahat bir nefes almistim. İcimden gitmesi icin tum dualari ederken dudaklarimdan sessiz bir kufur cikti. Gozlerim ayni noktadayken ne apacagimi sasirmistim. Yasin de buradaydi. Ama onu nasil bulmuslardi. Simdi bitmistim. Oysa Yasin teyzemin yanindaydi. Bu kadari benim icin yeterince fazlaydi. Artik gozyaslarim dur durak bilmezken HAYİRRRRR OLAMAZ !!!! LANET OLSUN!!!!diye bilmek gelmisti. DARALİYORDUM. Artik nefes alamiyordumm.

Sonra adi Selim olan adam bana dogru dondu v birkac adimla dibimde bitti. Sonr
adamlara kalin sesiyle bni daha cok korkutan bir cumle kurdu.

-Siz cikin ben bi 20 dakikaya gelecegim. Kucuk hanimla biraz isimiz var. Adeta deliye donmustum. Kac kere kacmaya calismda basaramiyordum... Goz yaslarim akmaya devam ederken elimi yumruk yapip adama vurmaya calisiyordum.

-Yerimden hoplayarak uyandigimda yanimda Demir vardi. Derin bir nefes almistim. Demir yanimdaydi . Guvende oldugumu bilsemde gozlerim dolmustu. Aglamamak icin ne kadr dirensem de Demir inbana bakan koyu kahverengi gozleri aglamaya baslamadan once son gordugum seydi.

'''''''''''''''''''''''''''
( DEMİR )

Dun gece olaylar hic gitmeden gozumun onunde dururken sinirle aynaya bir yumruk attim. Elimin acisiyla bir kufur ettikten sonra odama dondum. Elimden kanlar akarken dun o 3 serseriyi dovdugum hatta onlarin agizlarini burunlarini kirmistim. Hala uyanmayan Ezgi ye bakarken acba hastaneye mi gotursem diye gecirdim. Tam o sirada Ezgi bir hisimla yerinde dogrulmustu. Belliki bir kabus gormustu. Saskin gozlerle ona bakarken nefesini duzene sokmaya calisti. Sonrada bana bakip aglamaya. Ne oldugunu anlamaya calisiyordum ama emin olamadigim icin sessizce onu izlemeye koyuldum. On yaklasamiyordum. Bana hala kizginmiydi bilmiyordum. Ne kadat ikilemede kalsamda yanina yaklasip ona sarildim.
Beni ittirmemisti hatta bana bagirmamisti bile. Ne kadar sasirsam da oldukca sakin bir sesle onu teselli etmye calistim.

-Tamam gecti. Aglama artik dedigimde sanki biraz daha sakindi.

Ezgi diger tum kizlardan farkliydi. Bunu gec anlamistim ama sonucta onu anlamistim. O cok safti, cok masumdu. Cok hassasti. Kendime bu zamamana kadar itiraf edemedigim tek sey buydu. Onu seviyormuydum. İste bu sorumun cevabini bende bilmiyordum.

Onu aldattigimi saniyirdu. İstesem tabi kide onu istedigim gibi kullanirdim. Yani aldatirdim.Hatt bundan haberi bile olmazdi . Ama yapamiyordum. İcimde ki bir ses buna karsi geliyordu. Adeta bana "YAPMA"diye bagiriyordu. İste bu yuzden Ezgi yleyken hicbir kizin yuzune dahi bakmamistim. Lanet olsun ki bu bir gercekti. Bense buna engel olamiyordum.

O aglamaya fevam.ederken yuzunu bana cevirdim. Onu teselli etmek adina son bir kez dah konistum. Sanirim bu son konusmamizdi. Yine beni yanlis anlamisti.

-Hepsi ruyaydi. Aglama artik. Tamam gecti.dedim ve goz yaslarini sildim. Bana yesil gozleriyle bakarken sessizce onu izlemeye devam ettim. Ta ki kapinin son hizla acilmasiyla .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENİ SEVMEME İZİN VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin