THE CONCERT

18 2 0
                                    

Reggel hatalmas fejfájásra ébredtem,az életkedvem még mindig a padlón volt,de legalább szombat van.
-Bazdmeg szombat van! Ma van az a koncert,ahh fasznak sincs kedve menni-hisztizve mondtam, még épp magamhoz tértem. Majd egy telefon csörgés megzavarta a kínlódásom. Természetesen Zack volt az aki már alig bírt magával, hisz ma tényleg láthatja élete hősét, Harry Styles-t.
-Mi a fasz Zack? Hogy lehet valaki reggel 8-kor már ilyen toppon?- kérdeztem álmosan.
-Naa kussolj már Mabel-mondta a telefonba nevetve.
-Na jó,én megyek kezdek még valamit magammal, asszem beveszek még vagy 3 nyugtatót,hogy elviseljelek,aztán majd 7-kor megyek-köszöntem el még mindig fél halottan tőle.

Miután valahogy kirángadtam magam az ágyamból,levánszorogtam a lépcsőn és gyorsan bevettem egy Algopyrin-t,hogy kicsit elnyomja a fejfájásom. Hál isten, anyám nem volt otthon, fogalmam sincs hova ment, nem is érdekelt, végre nyugalomban lehettem. Próbáltam nem emlékezni a tegnapi gondolataimra, ezért miközben felöltöztem és összeszedtem magam hallgattam még egy kis zenét.
-Hmm nem is rossz ez a Harry Styles féle zene!-nyilvánítottam ki meglepődve.

Majd este fele elindultam Zack-ék felé,mivel nyár volt,ezért még világos volt. Út közben fülesemen a Golden-t hallgattam és teljes beleéléssel elkezdtem énekelni.
-You're so Goldeeen, Ah mi a fa...-mentem neki valakinek dúdolás közben.
- Jajj elnézést hölgyem!-kért bocsánatot egy napszemüveges,magas fiatal srác.
-S..Semmi baj-mondtam neki bizonytalanul bár már nem halotta mert tovább sietett.
Nem tudom ki volt az bár kevés ilyen normális ember van aki még ebben a világban bocsánatot kér ha valakinek neki megy.

Fél hétre már ott voltam Zack-nél aki már szaladt is le az emeltről és izgatottan hívott fel készülődni.
-Naa mit vegyünk fel?-érdeklődött
-Nem tudom találd ki te nekem!-engedtem át neki a választást
-Tehát, nekem ez az ing lesz, ezzel a sárgás nacival, te meg vedd fel ezt a sárga virágos ruhát!
Felvettem a ruhát és mikor megláttam magam a tükörbe hát...nem valami elragadó látvány fogadott. Nem szeretem ezeket az extrább színeket, de ma Zack kedvéért bevállalom. Amúgy is sötét lesz nem fognak sokan látni.
-Na mit szólsz?- kérdezte hátulról Zack rekedtes hangon
-Mi a fasz ez a hang?-nevetve fordultam meg a hangja hallatán,mivel elég szexi volt ez a hang,de egyben vicces is tőle.
-Najó Zack, imádom!- vágtam rá egyből,mivel nagyon extrán nézett ki. Mivel magas ezért még szexibb volt a látvány, de a szett is rajta magáért beszélt.
-Köszi, de te sem panaszkodhatsz!-nézett végig engem.
-Jah nagyon vad,nem de?- nevetve szóltam vissza neki, mivel nagyon viccesen éreztem magam ebben az öltözetben.
-Bombák vagyunk!-zárta le a témát,és indultunk ki az autója fele.

A kocsijában elmerengtem azon,hogy Zack egyébként egész jó pasi,ha nem lenne meleg már tuti felajánlottam volna egy két lánynak.
-Amúgy milyen durva lenne,ha egy Wattpad sztoriba lennénk, és Harry Styles lekapna-mondta ki Zack hangosan gondolatát
-Hagyjad már, ha én lennék Harry Styles már lekaptalak volna-nevetve válaszoltam.
Ezen csak mindketten nevettünk.
-Tudod, néha úgy érzem baj van velem-komolyra vette a témát Zack.
-Micsoda,miért?-kérdeztem meglepődve tőle.
-Mert meleg vagyok,és tudod,nem akarom,hogy elítéljenek,mert...-kezdte el Zack
-Miért baj, hogy meleg vagy? Ez mindenkinek a saját döntése,saját érzései, és az,hogy elítélnek azzal ne foglalkozz,nem érdemes-állítottam meg mondandóját.
-Köszönöm Mabel!-állította le a kocsit és nézett rám a félhomályban.
Ebben a pillanatban éreztem azt,hogy itt van nekem valaki másik felem.

8-ra beértünk a stadionba, Zack-en már láttam,hogy teljesen fel van dobódva, és alig kap levegőt.
-Nyugodj már meg!-nevettem ki izgatottságát.
-Gyere szívjunk el egy cigit!-húztam ki a sorból,mivel még úgy is fél óra volt a koncert kezdetéig és kicsit fel akartam oldani Zack izgatottságát.
Egyébként nem gyakran szoktam cigizni, max így bulikba,vagy nehezebb napokon,amúgy nem tudnák a családi múltam után ilyen szerekkel élni minden nap.
-Van egy gyújtód?-kérdezte.
-Ahh nincs,ohm várj kérek valakitől.-szóltam neki és elindultam a folyosó végén lévő srácok felé.
-Hali,tudtok adni kölcsön légyszi egy gyújtót?-próbáltam kedvesen kérdezni.
Erre fel nézett egy hosszabb hajú csávó és oda nyújtotta, és rám mosolygott. Kedves alaknak tűnt,kicsit fura öltözete volt,de ez egy koncerten jelentős.
-Köszi,akkor mindjárt hozom!-köszöntem meg, és már indultam volna vissza Zack-hez,mire a másik scrác felnézett és miközben kifújta a füstöt visszaszólt.
-Tartsd csak meg.-mondta rekedtes,de kellemes hangon.
-Ohh köszi.-pillantottam vissza rá de nem láttam teljesen az arcát,mivel homály volt.

Miután elszívtuk a ciginket,vissza mentünk a csarnokba és szerencsénkre kb a 3 sor fele, a színpadhoz viszonylag közel álltunk.
Felgyúltak a reflektor fények és meghallottuk a "fél isten" Harry Styles hangját. Mindenki sikítozva énekelni kezdett,hatalmas hangulat lett.
-EZ KIBASZOTT JÓ!-üvöltötte mellettem Zack.
-HUUU,BRUTÁL!-kiáltottam el magam én is.
Szinte az összes számát elénekelte és tényleg csoda hangja volt,igaz,hogy én nem tudtam az összeset,de ugyan olyan jól éreztem magam. Különösen meglepődtem,amikor a Medicine című dalát énekelte,amit elvileg nem adott ki,de a szövegén erősen elcsodálkoztam.
Minden esetre nagyon jól éreztük magunkat...

SaverWhere stories live. Discover now