NIGHTS

5 1 0
                                    

Este 10-re oda is értem a megbeszélt helyre, már a torkomban dobogott a szívem,mire egy férfi keze érintette meg a vállam.
-Mabel...-mondta rekedtes,kellemes hangon a nevem.
-H..Harry.-megfordultam és üdvözöltem.
-Mit csináljunk,van kedved sétálni?!-kérdeztem tőle lágy hangon.
-Nekem szerintem van egy sokkal jobb ötletem...-válaszolt vissza suttogva,majd megfogta a kezem,és elkezdett az kocsija felé vezetni.
Még próbáltam az észhez térni de ebben a pillanatban úgy éreztem ez lehetetlen...

Beültünk a kocsiba és elindultunk Harry Styles háza felé. Hevesen kezdett el verni a szívem ugyan is tudom,hogy hibát követek ma este el, de egyszerűen úgy érzem teljesen ő kontrolált.
-Mabel...csodás név.!-mondta gyengéden majd rátette a kezét a combomra.Éreztem ahogy a keze egyre feljebb csúszik a combomon,már lassan égeti a forró keze a bőröm,és egyre erősebben hevült fel bennem a vágy...
-Itt is vagyunk...-állította le a kocsit majd kiszállt,és előttem is kinyitotta az ajtót udvariasan. A kezemnél fogva vezetett be a házába,amit nem láttam teljesen,ugyanis csak a holdfény világított be.Annyit biztos észre vettem,hogy hatalmas volt, rengeteg szobával.

Miután felértünk egy kisebb szobába behúzott és az ajtónak nyomott gyengéden. Az egyik kezével megfogta a derekam,a másikkal bezárta az ajtót...
Majd mielőtt egymásnak estünk volna,mélyen belenézett a szemembe,amitől ténylegesen is elvesztettem a maradék eszem,csak őt akartam...

Lassan a számra vezette az ő ajkát és először gyengéden,majd egyre hevesebben kezdett csókolni. Majd egy két másodperc múlva a nyelvét is éreztem a számban.Hihetetlen érzés volt,alig kaptam levegőt,annyira erős volt a nyomás a hasamban, éreztem ahogy a lábamon meleg nedv folyik végig,már alig vártam,hogy bennem legyen...
A csók közben, lassan felemelt és az ágyához vitt,majd hanyat fektetett. Levette ő is a felsőjét,ekkor egy pillanatig közelebbről láthattam lenyűgöző tattoválásait. Levette a gyűrűit,majd kihúzta az ágy melletti fiókot és ki vett belőle egy gumit. Ez után gyorsan felhelyezte magára,majd most már végleg rám fordította a sort. Tapintatosan lehúzta rólam a ruhákat,majd nekem esett. Először kis csókokat hagyott a nyakam körül,néhol a csókot finom harapás is követte,majd így haladt egy lefelé a testemen...
Mire végigkóstolt mindenhol, ez után már csak egy dolog következhetett.
-Biztos szeretnéd?-kérdezte tőlem suttogva, mielőtt belém hatolt volna.
Engem teljesen átjárt a vágy így csak rábólintottam. Harry óvatosan belém nyomta magát,majd egy pillanatra megállt,mivel látta hogy eléggé fáj.
-Jól vagy?-kérdezte féltve.
-Persze,kérlek folytasd...-kérleltem őt,bár iszonyúan fájt. Ez nem csoda,mivel még nem rég vesztettem el a szüzességem, ő pedig már,mivel 26 volt akkor,gondolom tapasztalt volt a dologban.
Harry először lassan,majd egyre gyorsabb tempóban kezdett mozogni bennem. Hihetetlen csodás érzés volt ennek a férfinak a közelében lenni,hisz végig figyelmesen bánt velem.A folyamat közben többször is megmarkolta a csípőm,és simogatta a testem.
Az utolsó percekben,már lassan élvezetté kezdett válni a dolog,és rengeteg nyögés hagyta el a szám,miközben felnyársalta a testem...Olyan volt,mintha abban a percekben minden fájdalmam megszűnt volna,rendesen feloldotta szomorú gondolataim.
Egy nagyobb lökésnél,hirtelen elment Harry,majd én is követtem nem sokkal később. Kihúzta magát belőlem,majd mellém feküdt,és megfogta a kezem. Én csak hagytam,hogy fogja,mivel kezdtek vissza térni a gondolataim arról,hogy épp mit is csináltam Harry Styles-el.
-Jól érezted magad?-kérdezte figyelmesen.
-Csodálatos volt...-válaszoltam teljesen őszintén. Még pár percig beszélgettünk,majd lefürödtünk.
Az egész olyan volt,mint egy filmben,alig fogtam fel,hogy ez a valóság. Harry Styles feloldotta a fájdalmam,vissza lehelte belém az életet.
A fürdés után, vissza feküdtünk az ágyába,majd én rá pár percre el is aludtam...

Reggel mellette ébredtem, mire rám pár perce ő is felkelt.
-Szép reggelt,hogy vagy?-üdvözölt kedvesen Harry.
-Jó reggelt,soha jobban!.-válaszoltam vissza.
-Mit kérsz reggelire?-kérdezte álmosan.
-Ohmm mindegy,minden jó..-válaszoltam,ugyan is,őszintén soha nem értetten ezeket a kérdéseket,mit gondol majd azt mondom,egy svédasztalos reggelit,ír kávéval vagy mi, merengtem el a kérdésen.
-Akkor csinálok neked palacsintát,és egy kis ír kávét.- mondta határozottan,mintha a kávés dolgot ki tudta volna olvasni a fejemből.Ezen meglepődtem,ugyanis elég furcsa volt,hogy ugyan arra gondoltunk.

Megreggeliztünk, majd még egy picit beszélgettünk egymással a történtekről, és magunkról, majd elmeséltem neki Zack-et is.
-Zack...-mondta ki furcsán a nevét egy kis mosollyal az arcán. Nem értettem a reakcióját ezért rákérdeztem.
-Ohm ismeritek egymást?-kérdeztem rá miközben lenyeltem a kávét.
-Mi..Ja nem csak hmm,ő kért tőlem autogramot,nem de?- válaszolt vissza összezavarodottan. Nem értettem zavarodottságát,így ez egy újabb kérdést keltett fel bennem...
Minden esetre a témát eltereltük,így csak miután elmentem Harry-től utána tudtam visszazökkeni gondolataimba.
Úgy éreztem tényleg hátba szúrtam Zack-et, de emellett éreztem,hogy ő is titkol valamit előlem,így nem keltett bennem nagy bűntudatot a tegnap este, meg amúgy is, csodálatosan éreztem magam ezzel a férfival,lehet hogy hatalmas hibát követtem el, de most már viszont,végleg biztos voltam az érzéseimbe.
Beleszerettem Harry Styles-be....

SaverWhere stories live. Discover now