PLEASURE

3 1 0
                                    

Már pár napja,hogy Harry Styles-el megtörtént köztünk a kapcsolat, de még mindig nem tudom elhinni,hogy egy világsztárral lefeküdtem, és,hogy miért pont engem választott, na azt pedig főképp nem. Zack-el már pár napja,hogy nem beszéltem, és Harry-vel is csak telefonon beszéltem. Nem tudom mi lehet Zack-el,hiányzik,de egyben,mintha még is felszabadultabb lennék. Ma úgy döntöttem le szeretném ezt a szexuális kapcsolatot zárni Harry Styles-el, és Zack-el is tisztázni mindent, ugyan is mégis szükségem van rá....de Harry-re is.
Úgy éreztem a legmegfelelőbb hely,ahol megtudom beszélni Zack-el a történteket az egy délutáni séta. Egyből hívtam telefonon.
-Mabel, örülök,hogy hallak,mi újság,hiányzol!-üdvözölt Zack.
-Zack,el kell mesélnem valamit...-vágtam bele egyből a témába.
-Valójában nekem is...-folytatta így mondandóját,amin eléggé meglepődve reagáltam.
-Ohm,akkor találkozzunk ma 3 fele a parkban,és mindent elmesélek.-szögeztem le a találkozót.
Mikor letettem a telefont hatalmas zavarodottság kapott el,"mi van ha megtudta a történteket",gondoltam magamba és egyre jobban kezdett izzadni a tenyerem.
Megpróbáltam összeszedni az összes bátorságom és elindulni a találkozóra.

Mire oda értem,már Zack ott fogadott engem egy padon ülve.
-Nagyon hiányoztál!- ölelt át mosolyogva a fiú.
-Te is Zack!-karoltam vissza,bár nem teljesen értettem a reakcióját,lehet csak túl reagáltam a dolgot, viszont a nyomás még nem enyhült bennem.
-Mit szerettél volna mesélni?-kérdezte Zack
-Hmm mondd inkább te először.-kérleltem.
-Hát tudod,találtam egy gyújtót,amin volt egy szám, és felhívtam....és Harry Styles volt az.-mondta kicsit halkabban.
Abban a pillanatban,amikor ezt kimondta,előrántottam én is azt a gyújtót,amit Harry-től kaptam,és egymásra néztünk.
-Mit mondott?-kérdeztem tőle.
-Meghívott engem és téged egy találkozóra holnap este 7-re...-amikor elmesélte,kisebb megnyugvást éreztem,bár egyben zavarodottságot,viszont legalább nem tudta meg mi azt az estét.
-Akkor elmegyünk....-mondtuk egyetértően,láttam Zack-en eléggé izgatott.
-Na de...te mit akartál mesélni?-kérdezte.Innen tudtam nincs már kiút nekem is nyíltnak kell lennem.
-Lefeküdtem Harry Styles-el.-mondtam,és nagyot nyeltem. Nagyon kiváncsi voltam Zack reakciójára így dülledt szemekkel néztem az arcát.
-Faszom.-mondta nevetve. Erősen meglepődtem a visszajelzésén, mivel nem erre számítottam. Azt hittem ki fog akadni de az arca pont az ellenkezőjét mutatta.
-Haragszol?-kérdeztem tőle halkan.
-Kurvára.-válaszolt,bár még mindig nevetett.
-Attól még szeretlek...-mondta, és rám irányította tekintetét.
-Legalább jó volt?-kérdezte,majd ráhajtotta a fejét a vállamra.
-Ja mondhatni.-mondtam spontán,de felszabadultan.
-Azért remélem holnap, ott lesz az a gitáros faszi is,majd arra rámegyek én.-folytatta nevetve.
-Tutiii.-mondtam neki már teljesen megnyugodva.
-Azért elég nagy flex,hogy a legjobb barátomat megdugta Harry Styles.-mondta ki,majd ezen csak mindketten nevettünk.
Ezek után csak néztük a naplementét,és élveztük egymás társaságát.

Azon a délutánon bizonyosodott meg bennem,hogy milyen erős Zack-el köztünk a baráti lánc,és,hogy talán még is lenne kedvem folytatni Harry-vel ezt a kapcsolatot,titkolózás nélkül.

Igen,de akkor még nem tudtam,hogy mi fog rám várni...

SaverWhere stories live. Discover now