...lassan levettem a kezem az ajtóról,majd egy pár másodperc után,az ajtó nyikorgása mögött,Harry jelent meg.
-Már vártalak benneteket...-üdvözölt rekedtes,lágy hangján,majd végigvezette tekintetét rajtunk.
Mikor megpillantottam,hirtelen pillangók tömegét kezdtem a hasamban érezni,mivel,újra láthattam őt. Láttam Zack-en már alig bír magával,így ő lépett be először a házba,majd én is követtem. Hatalmas ház volt tele festményekkel,és értékes díszlettel.
-Gyertek...-szólított meg Harry,majd óvatosan megfogta a karom és elkezdett az étkező asztalhoz vezetni.
Az asztalnál már ott ült az a gitáros csávó, és valami Lewis nevezetű srác is. Láttam Zack-nek a felcsillant szemeit,majd oda helyet foglalt az asztalnál. Harry nekem is kihúzta a széket és magával szembe ültetett.Őszintén szólva elég szexin nézett ki így velem szemben,ám egy kicsit ijesztően is olykor,amikor több percen keresztül engem nézett. Egész kellemesen elbeszélgettünk,már tényleg úgy hittem csak egy egyszerű kis vacsora lesz...
-Hmm,van kedvetek valamit játszani?..-nyelte le Harry az italt,majd feltette a kezét az asztalra,és átkulcsolta a gyűrűkkel teli ujjait.
Igen!-vágta rá a két csávó akik ott ültek.
-Faszom...-suttogta ki fogai közül Zack,erre rápillantottan,de ő csak előre nézett. Nem tudtam mi vár rám,de Zack reakciója után már nekem is elment a kedvem a játéktól.
-Mabel...neked van kedved játszani?-kérdezte Harry majd mélyen a szemembe nézett.A nézéstől kicsit összezavarodtam és csak félve tudtam válaszolni.
-Jah...-mondtam.
-Nagyszerű,akkor tisztázzuk a játékot!-jelentette ki,majd hirtelen homály lett a szobában.Hevesen kezdett el verni a szívem,az ujjaimat törögettem az asztal alatt,majd Harry észre vette feszültségem,és az asztal alatt,közelebb tette a lábat az enyémhez,de nem nézett rám.
-Tehát, a játék neve Night Things Roulette...,a neve lehet furcsán hangzik így első hallásra, de a játék annál izgalmasabb.-mondta majd nézett körbe az asztalnál.
- A játék lényege,hogy fogunk egy üveget,mindenki pörget és akinél meg áll az üveg, választani kell 3 opció közül,8 perc vele a mennyországban,4 shot egybe, vagy titkok megosztása mindenkivel, ha a 3 opció közül egyiket sem teljesíted, fájdalmas sorsban lesz részed.-sorolta Harry.
Miután elmondta a kis szöveget egyáltalán nem akartam már játszani, nem szerettem volna ki tenni magam ezeknek.
-Lewis te kezdesz!-szólította meg Harry Lewis-t.
Lewis teljesen nyugodtan megpörgette a borosüveget,közben Harry a töltött még egy kevés bort a poharába és kíváncsian várta Lewis kit pörget ki.
-Zack...-mondta ki a nevét,majd egy kis mosollyal az arcán rá nézett. Láttam Zack-en nagyot nyel, de próbált határozott maradni.
-Legyen 4 shot!-vágta rá Zack, aki valószínűleg így akart kimaradni, a fájdalmasabb opciókból. Mivel ő az este folyamán nem ivott még alkoholt ezért, ez a 4 shot nem befolyásolta volna.
-Itt van.-tette elé Lewis a 4 teliöntött kis pohárkát Zack elé,majd dülledt szemekkel nézte,ahogy a fiú megissza azokat.
Zack a 2.-nál picit megszédült, de Lewis csak biztatta őt.
-Csináld csak!-folytatta Lewis.
Mikor Zack megitta az összes alkoholt,egy jó nagy levegőt fújt ki magából.
-Most én jövök...-mondta Zack. Megfogta az üveget és megpörgette. Mikor már kezdett le lassulni az üveg,egyre jobban kezdett felém fordulni. Észre vettem Zack-en,hogy kezd ideges lenni. Mikor végleg megállt az üveg és felém fordult,felnézett rám a kék szemeivel,amin aggodalmat láttam.
Kifújtam a levegőm és próbáltam határozottan választani.
-Legyen a tito...-akartam befejezni,mire Zack bele szólt.Hirtelen mindenki rá vetette a figyelmét,egyedül Harry nézett engem.
-Ohm,kimehetnénk a mosdóba?-kérdezte Zack,kellemetlenül.
-Folyosó végén jobbra .-válaszolt Harry.
-K..Köszi.-Bólintott Zack,majd felhúzott a karomtól fogva.Én csak hagytam,hogy most Zack irányítson,mivel nem értettem a szituációt.
Kimentünk a mosdóba,addig Harry-ék még iszogattak.
-Mabel,most kurvára figyelj arra amit mondok!-fogta meg az arcom,és remegve elkezdett beszélni hozzám.
-Válaszd kérlek a 8 perces mennyországot...vagy ki-ki...-mondta,majd elkezdett remegni a hangja,és könnyezni a szeme.
-Hu, most hallgass rám,ígérem holnap mindent elmesélek,de ma azt kell csinálnod amit mondok,vagy bajunk lesz!-mondta Zack már határozottabban.
-Én-én nem tudom mi folyik itt...-mondtam értetlenül.
-Csak válaszd azt!-mondta majd elengedte az arcom.
Én csak rábólintottam Zack kérésére, fogalmam sem volt mit csinálunk, de úgy éreztem,jobb ha ma Zack kontrolál engem. Viszont az bebizonyosodott bennem,hogy Zack jártas ebben a játékban.
Egymásra néztünk,majd visszaindultunk az asztal felé.Harry már elég sokat ivott így egyre másabb kezdett lenni.
-Khm,tehát mit választottál?-kérdezte Harry,majd megforgatta a poharában a bort.
-Legyen 8 perc a mennyországban!-jelentettem ki nagyjából magabiztosan. Igazából valamennyire vártam,ugyanis az előző alkalom is eléggé tetszett,így próbáltam pozitívan felfogni a választáson.
-Öröm hallani.-nyelte le a maradék bort,majd megigazította öltönyét és felállt.
A többiek ülve voltak és beszélgetésbe kezdtek,mintha ott se lettünk volna. Egyedül Zack nézett,amint Harry megfogta óvatosan a kezem és elvezetett.
Harry nem volt erőszakos csak lágyan fogta a kezem amíg felvezetett a szobába. Még mielőtt kinyitotta volna az ajtót,szembe állt velem és göndör fürtjei között,a smaragdzöld szemével ,rám nézett.
-"Szeretlek" -mondta ki majd megfogta a kilincset és bevezetett az ajtón.Innentől már nem volt vissza út, de miért is menekültem volna előle,kezdetét vette az est legjobb része...
YOU ARE READING
Saver
FanfictionMegvan az az érzés,amikor úgy érzed minden elsötétedik körülötted és mintha semmi közepén lennél?Ha igen üdvözöllek az életemben,Mabel Walker vagyok lassan 18 éves, az egész életem hát...fogalmazzunk úgy,hogy tragikus...vagyis volt,majd valami kihúz...