13.

44 10 0
                                    

Vajoletin vid se pomutio i ubrzo se sručila na tlo. Ceo predeo oko nje je obuzela tama. Odlutala je u neke čudnovate svetove između sna i jave gde ništa nije imalo smisla. Doduše, ni stvarnost koju je proživljavala nije imala previše smisla u poslednje vreme... Nešto joj se dešavalo sa mozgom. Osećala se malaksalo kao da sve dublje tone u zemlju. Sve što je poznavala činilo se nekako daleko. Pokušala je da otvori oči ali bezuspešno. Prošlo je činilo se čitavu večnost dok se nije probudila. Na jedvite jade se prevrnula na bok i ugledala Flina i Ledu takođe na podu kako leže malaksali i polu svesni. Crvenokosa je sa obe ruke uhvatila ogrlicu koju je nosila. Molim te,daj mi snage - pomislila je. Trougao je postepeno zasijao tirkiznom svetlošću. Delić snage joj se vratio i uspela je da se pridigne u sedeći položaj.

Osmotrila je okolinu. Onih čudnih ljudi nigde nije bilo.. Tada je primetila Rivera koji je sedeo u najdaljem kutku prostorije i pušio cigaru. On je jedin izgledao sasvim u redu! Da je imala više snage sada bi ga nokautirala! Vajolet je polako ustala pridržavši se za zid. Da se nije osećala ovako kako jeste mislila bi da su samo sanjali sve ono. „Zašto nisi popio napitak Rivere!",promrsila je krenuvši ka njemu. Flin i Leda su se takođe polako pridigli i krenuli ka njemu očekujući objašnjenje. Crnokosi momak ih je ignorisao obavijen oblakom dima. Ubrzo je bacio cigaretu i ustao. „Ne možete me kriviti što sam to uradio. Kada biste se videli našta sad ličite i vi biste poželeli da ste uradili isto",odgovorio je hladno gledajući u pod pred sobom. Glas mu je bio nekako čudan.

„Gde su oni ljudi? Šta se desilo na kraju?",pitala je Leda uplašena. „Otišli su i ostavili nas ovde da trunemo. Pokušao sam da vas probudim ali nije bilo vajde. Ko zna koju su vam drogu kljoknuli u te pehare",dodao je River pogledavši ih nekako ispod oka. „Šta je s tobom? Sve si nas zajebao i sada smo zaključani ovde! Ponašaš se kao da nisi uradio ništa loše",nije odustajala Vajolet. Crnokosi momak se tada zacerekao smehom koji je uterivao strah u kosti. Pogledao ih je očima koje kao da su sijale u mraku. Nestvarno zelene, nalik smaragdima. Njegov pogled je bio nekako neuravnotežen, ludački. „O, ne brini se. Tek ću uraditi nešto loše",saopštio je krenuvši im u susret...

Njegov hod je bio snažan i odlučan. Vajolet, Leda i Flin su se povlačili unazad ali River je nastavio da ide ka njima sve bržim korakom. „Rivere koji ti je? Hajde da idemo odavde. Moramo da otvorimo vrata nekako",pokušao je da ga urazumi Flin. Crnokosi momak se nasmejao. „Ne ako se ja pitam", zarežao je potrčavši ka Flinu kog je iz sve snage gurnuo na tlo. Melez se sručio uz bolan krik. „Šta nije u redu s tobom?",povikala je Leda bacivši se svom silinom na Rivera koji ju je s istom lakoćom odgurnuo. On jedan je bio jači od svih njih! Možda je bilo do toga što nije pio iz pehara. Mada nešto u Riverovom ponašanju je bilo krajnje čudno. Neprirodno. Imao je nenormalnu količinu snage i spretnosti za jednog tinejdžera.

******

Krenuo je i ka Vajolet koja je pokušavala da otvori glomazna vrata ali bezuspešno. Okrenula se zatim ka Riveru koji joj je prišao s leđa i šutnula ga iz sve snage u stomak, ali on se nije ni pomakao. „To je najbolje što možeš?", upitao je razočaran. „Šta nije u redu s tobom? Saberi se jebote",pokušala je da ga dozove pameti ali činilo se da je ne čuje. Nije mogla prestati da gleda u te oči. Bile su zle i bezdušne...
„Vajolet, pazi", povikao je Flin ali bilo je kasno. River ju je zgrabio za vrat iz sve snage je stežući. Osećao je njen neravnomerni puls kako mu poigrava pod prstima. Njen život bio je u njegovim rukama. Pokušala je da se iskobelja iz njegovog stiska ali nije uspevala. Umreće, to je bilo neizbežno..

Tada, Leda i Flin su ponovo skočili na njegova leđa iskoristivši poslednje atome snage koje su posedovali. Povukli su ga ka sebi kako bi ga odvukli od nje. River je ispustio Vajoletin vrat iz ruku koja se sručila na tlo i odgurnuo zatim Flina i Ledu koji su takođe pali blizu nje. Vajolet se mahinalno uhvatila za ogrlicu. Imala je jednu teoriju ali morala ju je proveriti. Pogledala je kroz trougao u Riverovom pravcu i njegova figura je bila crna. Nešto neobično i tamno je kružilo oko njega. Pogledala je zatim Flina i Ledu. Oko njih nije bilo ničega sličnog.

Zlokobne igreWhere stories live. Discover now