Leda se nikada gore nije osećala u životu. Nije mogla oka da sklopi u strahu da bi je se njeni roditelji zaista rešili prvom prilikom kad spusti gard. Glava ju je ubijala od gladi ali nije mogla da se nakane da jede. Nije želela da doručkuje sa svojim roditeljima. Brojne poruke od Aleksije, Vilijama i ostatka društva su joj izbomardovale telefon ali nije im odgovarala. Nije mogla više da se pravi kako je sve sjajno i bajno. Pogledala je na sat koji je stajao na polici kraj njenog kreveta. Bilo je 6 ujutru. Zatvorila je umorne oči kako bi makar dremala ali flešbekovi svega što se dešavalo su joj igrali pred očima. Prvo kada je River bio zaposednut, zatim jučerašnje saznanje o Flinovim roditeljima i najčudnija konverzacija sa njenim ocem. Uzdahnula je otvorivši oči. Moraće da nađe način da vidi Vajolet i ostale a da pritom ne nastane čitava potera za njom...
*****
Flin nije spavao cele noći. Nije imao snage da plače. Kako je došlo jutro znao je da mora da bude jak i suoči se sa onim što dan donosi. "Fline kako si?",pitali su River i Vajolet dok su koračali sa njim ka stanici. Melez je uzdahnuo. Osećao se očajno. Slomljeno. Izdano. Ali makar je sada znao istinu koliko god da je bolna bila. To je više nego što je do sada imao.. "Hajdemo samo da završimo s ovime",rekao je kročivši u policijsku stanicu. Nije želeo da priča o svojim roditeljima i oni su odlučili da to poštuju...
*****
Inspektor Berlin Redfild je pokazao rukom Vajolet, Flinu i Riveru da sednu. Oni su to uradili napeto iščekujući šta će im to reći. Čovek je ispio gutljaj crne kafe i prekrstio ruke na grudima. "Imate li ikakvu predstavu zašto ste ovde?",upitao je. Slutili su naravno da se radilo o Persivalu ali su odlučili da ne kažu to. Ko zna da li je to bila neka taktika da im izvuče bilo koju informaciju. Berlin je zatim nastavio shvativši da povratni odgovor neće dobiti. "Razlog zbog koga sam vas pozvao ovde je vaš alibi u večeri kada ste prijavili da se nešto čudno dešava sa Persivalom. Stvar je u tome da vaš "šef" Majls Vertvik koji vas je unajmio da mu skupite ogrev nije potvrdio vaš alibi." Sve troje su se sledili ali njihova lica su bila smirena. "Rekao je da nema predstavu o čemu pričate. Sada ja imam pitanje zašto ste lagali?" Bes u Riveru je počeo da se rasplamsava. Tako će ubiti boga u tom pišljivom gadu Majlsu što ih je zajebao! Nisu odgovorili ništa.
Inspektor ih je pomno proučavao pogledom. Znao je da mute nešto samo nije znao šta. Nisu ni porekli ništa što je rekao do sada ali znao je da nikakvo priznanje neće izvući iz njih. "Slušajte klinci, svečano vas upozoravam da pazite šta radite. Do sada nismo pronašli nikakve otiske na Persivalom telu ali na osnovu svih analiza evidentno je da nije otišao svojevoljno, bilo je modrica na njegovom telu kao trag borbe i rana od metka u njegovom ramenu. Za sata ste mi prvi na listi u to budite uvereni. Svaki vaš korak će biti pomno propraćen zato bi vam bilo bolje da ne radite ništa glupo",upozorio je inspektor. "Ali mi nismo ništa uradili",rekao je Flin kratko. "To ćemo još ustanoviti. Idite sada",dodao je Berlin. Sve troje su ustali uz kratko
"Do viđenja"..Sve troje su požurili koliko su ih noge nosile iz stanice. River je ubrzao korak zvanično na ivici strpljenja. "Gde ćeš",upitala je Vajolet. "Majls i ja moramo ozbiljno da popričamo",zarežao je ubrzavši korak. Flin i Vajolet su se uspaničeno pogledali. "Ali ovo je skroz suprotno od ne rađenja ničeg glupog!", dobacio je Flin dok su trčali za njim.
*****
River je počeo da zvoni na vrata kao lud. 30-godišnji buržuj je otvorio vrata pospan i po Riverovom licu shvatio je da je napravio grešku što je otvorio vrata. "Rivere otkud ti?",pravio se zbunjen ali momak je već uleteo unutra udarivši ga pesnicom u arkadu. Flin i Vajolet su vrtoglavom brzinom uleteli za njim kako bi ga sprečili da ga ubije na licu mesta. River je bacio Majlsa na pod kom je lice već podosta krvarilo. "Zajebao si me, vrlo si me zajebao! Sada je vreme da platiš za to",rekao je River sa hladnim i okrutnim pogledom. Buržuj je panično odmahivao glavom. "Nemoj molim te! Žao mi je, iskupiću ti se uzmi koliko god para želiš",molio je. Crnokosi momak se nasmejao sa podsmehom. "Vi buržuji i vaše pare! Misliš da sve možeš tako rešiti a?",zatim ga je šutnuo u stomak. Čovek je ispustio bolan krik. River je čuo Vajolet i Flina kako ga dozivaju i pokušavaju da ga smire ali njega je u ovom trenutku bilo nemoguće obuzdati.
YOU ARE READING
Zlokobne igre
Mystery / ThrillerŽivoti četvoro tinejdžera će se ukrstiti zbog bizarnog nestanka Persivala Grifina, čoveka koji živi u neobičnoj vili u srcu šume. Odlučuju da preuzmu stvari u svoje ruke kako bi se dokopali istine, ali nisu ni mogli sanjati dokle će ih to dovesti. B...