15.

42 10 4
                                    

Šokantna vest brujala je ulicama Grimvila. / Telo Persivala Grifina(52) pronađeno je na dnu reke kod mosta Taruk. Još uvek nije utvrđeno da li je u pitanju samoubistvo ili ipak pokušaj ubistva... / Vajolet je sedela pogleda uprtog u vesti koje su stajale na stolu. Stomak joj se stegao u hiljadu čvorova. Da li su možda oni bili osumnjičeni? Ipak su imali nekog dodira sa Persivalom.. Ne, neće unapred da razbija glavu. Šta bude biće.. Ispila je gutljaj soka od pomorandže i okrenula novine na drugu stranu.. „Vajolet oblači se. Idemo",objavila je njena majka Kolet prolazeći žurno kroz kuhinju. „Gde idemo?",upitala je ćerka s nepoverenjem. Njeni roditelji su joj delovali čudnije nego inače. „Samo se obuci i dođi do kola. Tata je već dole",rekla je žena uzevši torbu i ključeve sa stola. „A Marni?",upitala je Vajolet aludirajući na sestru koja je bila u sobi i slušala muziku. Kolet je u tom trenutku poprimila čudan izraz lica. „Ona ne ide s nama",objavila je poteravši stariju ćerku da se obuče.

Vajolet je uzdahnula i obukla sivu trenerku, bebi roze majicu i
ogrnula sivi duks preko ramena. Pomislila je da ponese dnevnik sa sobom ali nešto joj je govorilo da to nije dobra ideja. Makar ga je sakrila na mesto gde ga niko ne bi pronašao. Ipak, bojala se da će mu se nešto dogoditi. Ubrzo je ušla u kola. Njeni roditelji su ćutali. „Šta je s vama? Gde idemo?",pitala je ćerka. „Veži se Vajolet",rekla je Kolet kada su krenuli. Tišina u kolima postala je zaglušujuća. Vajolet se nije usudila više išta da pita samo je gledala ljude i vozila kako su jurišali ulicama grada mimoilazeći se sa njima. Kroz 15 minuta vožnje stigli su do kompleksa velikih zgrada bolnice Grivila. „Šta ćemo dođavola ovde? Ne razumem", oglasila se Vajolet nakon dugog ćutanja. Pirs je ćutao i izašao iz kola otvorivši Vajoletinu stranu vrata kako bi i ona izašla. „Ovo je za tvoje dobro Vajolet",uveravala ju je majka. „Šta to, neću da izađem! Reci mi šta se dešava", histerisala je ćerka. Tada je primetila dvojicu ljudi odevenih u bela odela kako prilaze kolima. Vajolet se koprcala i vrištala kada su je iznosili iz kola. Njeni roditelji su stajali ispred ulaza i posmatrali je kako je odnose. Kolet se rasplakala a Pirs je samo nepomično stajao..

*****

„Gospođice Vandom da li znate zašto ste ovde?",upitala je žena u kasnim četrdesetim. Na tablici sa imenom joj je pisalo Lucija Flečer. „Ne i volela bih da mi neko prokleto objasni",zarežala je tinejdžerka klateći se na stolici. Kancelarija gospođe Lucije je bila jako lepo uređena puna slika i biljaka. „Tvoji roditelji su jako zabrinuti za tebe. Kažu da imaš neobične oscilacije u raspoloženju i da često bežiš od kuće",nastavila je žena. Vajolet je razrogačila oči. „Ne bih bežala da nemam razloga! Jel vi mislite da sam ja luda šta?",Vajolet je sada besno ustala sa stolice. Žena je uzdahnula i zapisala nešto u svoj karton. Imala je crveni lak na noktima i dosta prstenja. „Znam da je ovo veliki šok za tebe trebaće ti vremena da se prilagodiš našem načinu rada", započela je žena ali ju je Vajolet oštro prekinula. „Čemu bre ja da se prilagođavam! Odlazim odavde",objavila je uputivši se ka vratima ali dvojica čuvara su joj preprečila izlaz.

„Bojim se da to nije moguće. Tvoji roditelji su izričito rekli da se terapija vrši ovde dok se ne stabilizuješ dovoljno da bi mogla da se vratiš kući",objasnila je žena. Vajolet su suze navrle od besa. Prekrstila je ruke u neverici šta sluša. „Koja terapija? Ne razumem Vas ništa",drhtavim glasom je rekla. Lucija Flečer je ustala i prišla joj. Nešto u samoj pojavi ove žene budilo je jezu u njoj. Vajolet je ustuknula od njene blizine. „Nismo još sigurni ali pokazuješ neke naznake bipolarnog poremećaja, mada rano je da tvrdimo još uvek",dodala je blagim i smirenim tonom. „Ali ja nemam bipolarni poremećaj! Došlo je do zabune ovde",pravdala se tinejdžerka ali žena ju je posmatrala kao da joj nešto fali. „Dajte joj lek za smirenje. Nastavićemo ovaj razgovor kasnije",naredila je doktorka ljudima iz obezbeđenja koji su zatim poveli Vajolet sa sobom kroz dugačak hodnik belih zidova...

Zlokobne igreWhere stories live. Discover now