22.

63 9 7
                                    


Zašli su duboko u tamu šume. U daljini su mogli čuti smeh i urlike ljudi koji su ih gonili. Što su tiše i opreznije mogli kretali su se napred. Sove visoko u krošnjama glasno su hučale doprinoseći sablasnosti šume. "Šta ćemo raditi kada nas nađu? Nemamo se gde sakriti",prošaputao je Čarli već vidno iscrpljen. Niko nije znao kako da odgovori na to pitanje. Zaista se nisu imali gde sakriti osim možda ako naiđu na neku jamu usput ili se popnu na drveće što je bilo podosta izazovno i vrlo bi lako bili uočeni iz daljine. "Jedino možemo da nastavimo napred i nadamo se da nas neće videti", uzvratila je Leda koja je u tom trenutku skinula već do pola raspadnute štikle bacivši ih u drugom pravcu od onog u kom su nastavili. Bila je bosa ali bilo joj je mnogo lakše da se tako kreće nego na visokim potpeticama.

Što su nastavljali dublje da zalaze u šumu zvuk njihovih gonitelja je postajao sve dalji. "Jedina prednost nam je što je ova šuma ovoliko prokleto ogromna", uzdahnula je Vajolet bacivši pogled ka divovskim stablima. Posle dužeg vremena umor ih je stigao. "Ljudi jel može kratka pauza? Hodamo već čitavu večnost",požalio se Flin. River je već izgubio snagu u rukama spustivši majku na tlo. Uhvatio ju je za ruku kako ne bi odlutala. "Okej, kratka pauza iza ovog velikog žbuna",rekao je River pokazavši ka žbunu sa ribizlama koji se nalazio ispred njih.

Seli su skvrčivši se jedni do drugih. Nisu mogli sebi da priušte da zaspe. Bili su na oprezu gledajući sa svih strana u slučaju da neprijatelj naiđe. "Zauvek ćemo lutati ovom prokletom šumom",uzdahnula je Leda. "Negde se mora završiti", ohrabrio ju je Flin. I zaista je bio u pravu. Makar im bilo potrebno nekoliko dana samo su trebali nastavljati pravo izbegavajući rubove grada. "Ljudi, moramo da nastavimo. Verovatno su nam na tragu do sada",upozorila je Vajolet. Ustali su oprezno pogledavši svuda oko sebe. U tom trenutku su čuli smeh. Činilo se da je blizu. Sledili su se međusobno se pogledavši. "Pričuvajte je molim Vas",rekao je River poverivši Auroru deki Čarliju koji je klimnuo glavom u znak razumevanja. Smeh je postajao bliži. Oni su se polako udaljavali prateći pogledom odakle bi izvor smeha mogao dolaziti. Činilo se da dopire sa njihove leve strane. "Pokaži se kukavice",zarežao je River. Tada su iza jednog drveta iskočila dvojica maskiranih ljudi. U rukama su držali nož i palicu.

Osobe su mrmljale nešto na nepoznatom jeziku. Izgleda da je to bila neka čudna molitva. Tada su se brzim korakom približili beguncima. "Nemate gde pobeći",zacerekao se jedan od njih sa ljutitom maskom. Krenuo je ka deki i Aurori zamahnuvši palicom ali River se isprečio između njih primivši bolan udarac u rebra. Ciknuo je od bola zamahnuvši pesnicom ka njemu, ali ju je on vešto izbegao. Igrali su se mačke i miša obojica primivši dobru dozu udaraca ali River je dobijao gore s obzirom da nije bio naoružan.

Druga prilika je krenula ka Marni i Vajolet mahajući nožem. Vajolet je odgurnula Marni što dalje od prilike usput primivši jednu posekotinu na ruci. "Spodobo jedna!",prosiktala je šutnuvši osobu u cevanicu. Leda i Flin su skočili na leđa prilike oborivši je na tlo. Osoba je mahnito mahala nožem i jedva su je mogli obuzdati od siline kojom se branila. Vajolet je prišla s druge strane prilike iz sve snage je šutnuvši u glavu. Osoba je ubrzo izgubila svest ispustivši nož. Flin je hitro zgrabio nož iz njenih ruku. "Rivs, hvataj!",povikao je dobacivši drugu nož. Zatim su skinuli masku čoveku koji je ležao na tlu. "To je jedan od naših kućnih prijatelja",zgrozila se Leda.

Crnokosi momak je zahvalno prihvatio nož i vešto izbegao udarac palice. "Pička ti materina sektaška!",prosiktao je zamahnuvši nožem ka maskiranom čoveku koji je izbegao njegov napad. Tada su Flin, Leda i Vajolet skočili na leđa tog lika koji se bespomoćno batrgao. River mu se približio uz krvavi kez pribijajući mu nož uz grlo. Čovek se borio da priča. "Molim vas, pustiću vas. Samo me pustite" Marni je uplašena došla do deke Čarlija i Aurore posmatrajući ovaj prizor. "Malo je kasno za to",procedio je River zabivši mu nož u grlo. Marni je ciknula okrenuvši glavu ka deki, Aurora je bila u svom svetu, a Leda, Vajolet i Flin su ga preneraženo gledali. Ali River ih je ignorisao zatim uzevši palicu koju je ovaj ispustio na tlo. Njemu se nisu usudili da skinu masku bojeći se da vide lice smrti.. Uputio se ka drugom čoveku koji se batrgao na tlu i udario ga par puta iz sve snage u glavu dok se nije umirio.

Zlokobne igreWhere stories live. Discover now