Prišli sme pred letisko. Nemyslite si však, že sme leteli obyčajným lietadlom. Prišlo pre nás opäť to jeho osobné a mňa išlo poraziť, že musím letieť s ním.
,,Kurva už mi povedz kam ideme!"
,, Všetko sa dozvieš láska."
Chytil ma pevne za ruku a tiahol do lietadla.
Posadil ma a pošepkal mi do ucha.
,, Radšej si ťa pripútam, aby ťa nenapadla nejaká blbosť."
,, Ako napríklad, že skočím?"
,, Napríklad."
Postavil sa a odišiel. Chvíľka bez neho však netrvala dlho. O chvíľu prišiel a nebol sám.
Stál vedľa neho vysoký, urastený muž.Obaja sa na mňa usmievali a niečo rozprávali po Španielsky.
,,Entonces, qué le dices a ella?"
(Tak čo na ňu hovoríš?)
,,Ella es exactamente como dijiste, hermosa."
(Je presne taká ako si hovoril, prekrásna)
,,Yo se por que lo elegí."
(Viem prečo som si ju vybral)
,,Te presentas a nosotros?"
(Predstavíš nás?)Obaja muži ku mne podišli a Nicolas ma rozpútal.
,, Teší ma, Adriano Accardo."
,, Katherine."
Venoval mi úsmev a chcel mi podať ruku ale ja som sa odvrátila a sadla si.
Ten sa s úsmevom pozrel na Nicolasa.
,,Ella siempre es asi?"
(Je vždy taká?)
,,No dejará que todos entren en su cuerpo."
(Nepustí si k telu každého)
Obaja sa zasmiali a mňa išlo poraziť, že neviem o čom sa rozprávajú. Napadalo má všeličo. Čo ak ma chce Nicolas predať? Na orgány? Alebo za osobnú štetku? Veľmi som sa bála. Adriano odišiel ku kapitánovi lietadla a ja som tam zostala s Nicolasom.
,,Kto to bol?"
,, Môj veľmi dobrý kamarát."
,, Nicolas, prosím povedz mi kam letíme."
,, Neverím, že si ma o niečo poprosila."
,, Keď už som sa k tomu znížila, povieš mi to?"
,,Letíme do Marrbely láska."
,,To je ale stále Španielsko."
,,Ja som nepovedal, že letíme do inej krajiny."
,,A povieš mi aj prečo tam letíme?"
,, Nezdá sa ti , že si až moc zvedavá?"
,,Tak povieš mi to?"
,,Ja tam letím kvôli jednému stretnutiu a keď to vyriešim, urobíme si tam dovolenku."
,, Takže sa ma nechystáš predať tomu chlapovi?"
Nicolas sa na mňa nechápavo pozrel.
,, Čo ťa to napadlo Katherine?"
,, Bol to po dlhej dobe niekto,koho si mi predstavil a ja som sa zľakla."
,,Nebola by si šťastná, že odo mňa odídeš?"
,,Je pravda, že ťa nenávidím za to čo si mi urobil, ale nechcem sa dostať do horších podmienok."
,, Čo také som ti urobil Katherine?"
,,Ty sa ešte pýtaš? Zničil si všetko čo som si vybudovala, odstrihol ma od priateľov, práce a zábavy, zobral všetko čo ma robilo šťastnou."
,,Ja viem, že som ti veľa zobral ale snažím sa ti to všetko vynahradiť."
,, Myslíš, že sa to dá Nicolas?"
,,Budem sa o to veľmi snažiť."
Naklonil sa ku mne a snažil sa ma pobozkať. Ja som sa však odvrátila a on si oprel o moju hlavu čelo.
,, Katherine prečo ma tak trápiš?"
Mlčala som.
,,No sľúbil som si , že sa ťa nedotknem , kým to sama nebudeš chcieť."
Postavil sa a odišiel. Bola som v šoku aj z toho ako sa zachoval ,aj z nášho rozhovoru. Myslela som , že sa s ním nedá rozprávať no dnes mi dokázal opak.
O chvíľu sa vrátil aj on ,aj ten Adriano. Sadli si a lietadlo vzlietlo. Bola som pri okne takže som mala krásny výhľad. Neleteli sme dlho, keďže sme stále v Španielsku. Pristáli sme a musím uznať, Marbella ja nádherná.
Nasadli sme do limuzíny a už sme sa viezli. O chvíľku sme stáli pred obrovskou vilou.Bola prekrásna. Nicolas sa na mňa pozrel a asi videl ten úžas v mojich očiach.
,, Pôjdeme sa pozrieť láska?"
Prikývla som a chytila ho za ruku. To ,že som ho za ňu chytila som si uvedomila až neskôr. Prešli sme vilou a musím povedať, že keby pri mne nebol Nicolas, stratím sa tam.
,, Páči sa ti tu?"
,,Je to tu úžasné!"
,,Som rád, že si spokojná."
Potom sme odišli do jedálne kde už sedel za stolom Adriano. Sadli sme si aj my a hneď pred nás položili taniere. Pri jedení nás však vyrušil Nacolasov telefón.
,, Ospravedlňte ma, musím to zdvihnúť."
Odišiel a ja som tam zostala sama s Adrianom.
,, Vidím, že si tu spokojná Katherine."
,, Áno a ty asi tiež."
,, Nemôžem si sťažovať."
,, Budeš tu s nami?"
,, Kým nevyriešime s Nicolasom kšefty tak určite."
,, Aké kšefty?"
,,Si veľmi zvedavá však?"
,, Možno."
,,Asi vieš aká je Nicolasova profesia."
,,Viem."
,,Tak sme tu kvôli dôležitému stretnutiu dvoch mafiánskych rodín."
,, Mafiánske rodiny?"
,,Nicolasov rod Morrelovcov spolu s rodinou Torriovcov."
,,Kto sú to tí Torriovci?"
,,Spolu s Morrelovcami najznámejší a najobávanejší mafiánsky rod."
,, Prečo sa idú spolu stretnúť?"
,,Vedela by si už moc Katherine."
Usmial sa na mňa a odišiel. Proste odišiel a nechal ma tam s milión otázkami.
YOU ARE READING
Skrytá vášeň
Romance19 ročná Katherine. Býva sama pretože s rodičmi nemá najlepší vzťah. Čo sa však stane keď ju unesie najväčší mafiánsky boss? Unesie on ju alebo si ona unesie jeho?