Nicolas
Adriano ma nechal poriadnu chvíľku čakať. Nakoniec však konečne zdvihol.
,,Nicolas?"
,,Uráčil si sa zdvihnúť kamoško?"
,,Mal som jeden hovor."
,,Kto ti volal takto neskoro večer?"
,,Emm, sestra sa vrátila domov, tak mi to dala vedieť."
,, Aha."
,, Potreboval si niečo?"
,,Chcel som sa porozprávať s niekým komu dôverujem."
,, Počúvam ťa."
,,Ide o Katherine."
,, Čo je s ňou?"
,, Pohádali sme sa."
,,To je u vás normálne, prečo ťa to tak trápi?"
,,Ona si dovolila streliť mi facku."
,, Odvážne dievča."
,, Priznám sa , že sa mi páči ako sa ma nebojí, ako si ju mne dovoľuje, avšak čo je veľa to je veľa!"
,,Asi mala pádny dôvod."
,,Nemala!"
,,Neurobila by to, keby ho nemala."
,,Ja jej vôbec nerozumiem."
,,Nemal by si sa na ňu tak hnevať. Pochop, že prežíva ťažké obdobie. Uniesol ju mafián, ktorý je do nej zamilovaný, ktorý ju odstihol od jej života a očakáva od nej lásku."
,,Adriano vôbec mi nepomáhaš."
,,Ide o to , že je to pre ňu ťažké. Tak na ňu nebuď zlý."
,,Ja nie som."
,, Vážne?"
,,Nie!"
,,V tom prípade je všetko v poriadku."
,, Musím ísť za ňou."
,, Nicolas myslím, že to teraz nie je dobrý náp..."
Nenechal som ho dopovedať. Zrušil som mu a bežal za Katherine.Prišiel som do jej izby a ona ležala na posteli ako princezná. Bola taká krásna. Posadil som sa na kreslo vedľa postele a pár minút som sa na ňu len pozeral. Potom sa však zobudila.
,,Nicolas?"
,,Ahoj láska."
,, Čo tu robíš?"
,, Prišiel som sa ti ospravedlniť."
,,Za čo?"
,, Nezachoval som sa správne."
,, Nerozumiem ti Nicolas."
,,Urazil som sa ako malý chlapec a pritom nemyslel aké ťažké to môže byť pre teba."
Usmiala sa! Ona sa usmiala!
,,Nemala som ti dať tú facku."
Chytila ma za líce kde mi ju vtedy strelila.
Chvíľku sme sa na seba len pozerali. Bez pohnutia sme si hľadeli do očí. Hladila ma po tvári a ja som sa cítil ako v raji.
Katherine
Pozeral sa na mňa a ja som vtedy vedela , že to jeho ospravedlnenie myslel vážne. Vo veľkom,zlom, zákernom mafiánovi som konečne zazrela lásku. Nenávisť sa pomaly menila na túžbu. Túžbu jeho lásky. Naklonila som sa k nemu a pobozkala som ho. Bol to neopísateľný pocit. On okamžite spolupracoval, avšak o malú chvíľu sa odtiahol.
,, Čo je?"
,,Nechcem zchytať ďalšiu facku."
Zasmiala som sa a opäť ho začala bozkávať. Pritiahla som ho bližšie k sebe a zrazu sme sa ocitli ležiaci na posteli. Pozrel sa na mňa a ja som prikývla. Obaja sme vedeli čo to znamená. Nebol to ten hrubý a násilnícky mafián. Bol to nežný a láskyplný Nicolas. Nemyslela som na nič iné len naňho. On má bozkával úplne všade a ja som sa len chvela. Bol to ten najkrajší pocit aký som s ním doteraz prežila. Keď už sme boli zakrytý len jeden druhým, venoval mi znova ten pohľad s otázkou:,, si si istá?"
Ja som opäť prikývla a on do mňa pomaly vnikol. Takýto mix pocitov som ešte v živote necítila. Tento pocit som prežívala ešte dobrých pár hodín a potom sme obaja zaspali. Adriano ma presvedčil o tom, že Nicolasa ,aj napriek tomu čo mi spôsobil, ľúbim.
YOU ARE READING
Skrytá vášeň
Romance19 ročná Katherine. Býva sama pretože s rodičmi nemá najlepší vzťah. Čo sa však stane keď ju unesie najväčší mafiánsky boss? Unesie on ju alebo si ona unesie jeho?