45.Nemocnica

1K 33 5
                                    

Katherine
Už to mám za sebou. Ten zákrok nebol vôbec príjemný. Možno som až príliš citlivá, no doteraz ma bolí keď na to pomyslím. Som zvedavá či to k niečomu bude. Zamýšľam sa nad otázkou, ktorý z nich by bol lepší otec. Neviem odpoveď. Aká budem vlastne matka? Toto všetko sa mi ženie hlavou zatiaľ čo ležím v izbe. Marco aj Nicolas sú tu tiež, no nepovedia ani slovo. Nicolas sedí a pozerá do prázdna von z okna. Marco chodí hore dole po izbe.
Zrazu však vojde lekárka.
,, Priniesla som vám výsledky slečna."
Podala mi bielu obálku a odišla.
,, Tak už to otvor," povedal Marco. Bol ako malé dieťa, ktoré si ide otvoriť darček k narodeninám.
Ja som jemne otvorila obálku a začala čítať. Začali mi tiecť slzy, ani neviem prečo. Bála som sa čo tam nájdem. Zrazu som našla odpoveď na dlho hľadanú otázku.
,, Tak hovor!" zvyšoval hlas Marco.
,, Je-je to." Koktala som a nevedela som to ovplyvniť.
Marco to už nevydržal a vytrhol mi papier z rúk. Začal čítať a po chvíli na mňa ublížene pozrel. Ako keby mi vyčítal to, že ma vôbec spoznal. Papier mi vrátil a otočil sa na Nicolasa.
,, Gratulujem, vyhral si."
Odišiel. Nič viac nepovedal. Nicolas mal vážnu tvár, bez znakov hocijakého citu. Vzal papier, ktorý mi ležal na nohách a čítal. Oči sa mu zaleskli.
,, Je to moje."
Prikývla som.
,, Ja budem otec."
Prikývla som. Zrazu ma však zaskočil.
,, Musím to spracovať."
Odišiel. Obaja ma tu nechali. Kde je tá ich láska teraz? Čo chce spracovať? Nevydržala som to a zazvonila na sestričku.
,, Želáte si niečo?"
,, Chcem ísť domov!"
,, Ešte to nie je možné."
,, Ja sa vás nepýtam čo je možné. Okamžite mi dajte prepúšťaciu správu!"
Sestrička viac neprotestovala a urobila čo som jej kázala. Ja som sa nejako pozviechala z postele a odišla. Nevedela som kam presne mám ísť. Domov teraz nemám. Za Marcom ísť nemôžem. Nicolas, bohvie kde je. Vidím to tak, že hotel to istí. A tak som aj urobila.

Nicolas
   Kurva! Ja a otec? To k sebe nejde. Všetko sa tým skončí. Aj môj vzťah s Katherine už nebude taký ako predtým. Vidím to tak na bar. A to jediné som aj urobil. Doviezol som sa do najbližšieho baru a posadil sa za pult. Keď už som mal pár pití v sebe, prihovoril sa mi známy hlas.
,, Oslavuješ svoje dieťa bez Katherine?"
,, Čo tu robíš Marco."
,, Ja zapíjam smútok."
,, Netuším čo je práve s Katherine."
,, Nechal si ju tam samú?"
,, Presne. A poznámky typu: si hajzel, si nechaj pre seba. To už o sebe viem dávno."
,, Nie si šťastný, že budeš otcom?"
,, Neviem."
,, Vieš čo by som za to dal?"
,, Ale ty nie si otcom toho decka! Som ním ja! A preto sa s týmto problémom musím vyrovnať sám."
,, Problém nie je v dieťati, dokonca ani v Katherine. Ten problém si ty a tvoje vysoké ego! Myslíš si, že už nebudeš tým obávaným mafiánom, ktorým si býval, mám pravdu?"
,, Hráš sa na psychológa?"
,, Uvedomuješ si ako týmto tvojím kokotným správaním ubližuješ Katherine?"
,, Katherine! Katherine! Stále iba Katherine! Vieš ty povedať súvislú vetu bez toho aby si ju spomenul?"
,, Máš pravdu! Neviem. Pretože ona bola, je a navždy bude moje všetko. Jediná žena, ktorú som dokázal milovať. A tohto všetkého som sa vzdal len preto, že nechcem brať nevinnému dieťaťu pravého otca!"
,, Tomu dieťaťu je to fuk."
,, Teraz možno, no keď vyrastie, nebude."
,, To je jedno."
,, Nie je to jedno Nicolas! Katherine ťa potrebuje!"
,, Prestaň ju stále omielať do prdele!"
,, Samozrejme! Veď kto je vlastne Katherine? Jednu vec ti však poviem. Nikdy nebola pripravená ani na polovicu toho čím si prešla. Ale vždy to zvládla! A vždy to aj zvládne, pretože je neuveriteľne silná. Ona sa spamätá a ak sa na ňu teraz vykašleš, vykašle sa časom ona na teba. A budeš to ty, ktorý bude ľutovať čo urobil!"
,, Tak mi povedz čo mám kurva robiť!"
,, Nemôžeš sa niekoho vzdať len preto, že situácia nie je ideálna. Ak ju ľúbiš, nájdeš spôsob ako to zvládnuť." Viac mi už nepovedal nič. Hodil do seba ešte jeden pohárik a odišiel. A ja som po chvíli urobil to isté. Zaplatil som a vybehol odtiaľ von. Rozbehol sa do nemocnice čo najrýchlejšie to šlo. O pár minút som tam naozaj bol.
,, Dobrý večer! Prosím vás idem za svojou priateľkou Katherine, bol som tu pred pár hodinami."
,, Slečna Katherine už dávno odišla."
,, Ale prepúšťať ju mali až pozajtra."
,, Trvala na odchode."
,, Vy ste tu od toho aby ste tu pacientov udržali!"
,, Je dospelá a svojprávna, my ju tu nemáme právo držať kým si to sama neželá."
,, Do piče!"
,, Upokojte sa prosím."
,, Neviete kam šla?"
,, Nemám potuchy."
,, Nič nespomínala? Žiadne miesto ani osobu?"
,, Nuž započula som ju spomínať nejaký hotel, no popravde netuším aký mala na mysli."
,, Dobre, ďakujem."
Vybehol som odtiaľ ešte rýchlejšie ako vošiel. Je tu milión hotelov. Ako mám vedieť, v ktorom sa ubytovala?

Skrytá vášeňWhere stories live. Discover now