25.Marco Bilotti

1.5K 35 0
                                    

Katherine
   Sebastian ma viedol dlhými chodbami vily. Všade svietili len sviečky, žiadne svetlá. Naháňalo mi to hrôzu.
,, Sebastian, prečo sú všade sviečky?"
,, S bratom máme trošku iný štýl ako ostatní."
Trošku? Vyzerá to tu ako v opustenom hrade a on povie trošku? Z vonku moderný luxus a vnútri... No uznávam, že aj vnútri je to luxusné a draho zariadené ale ten štýl mi dvakrát nesedí.
   Sebastian mi ukazoval každú jednu izbu. Neviem ako to robí,no nebojím sa ho. V jednom momente je to psychopat, ktorý ma berie ako majetok a v druhej chvíli je to milý chlap o ktorého by sa dalo mať záujem. Bože Katherine nad čím to rozmýšľaš? Žiaden záujem, záujem máš o Nicolasa!

Sebastian
   Na Katherine bolo vidieť, že sa bojí. Uznávam, je to tu trošku iné ale dá sa to zvládnuť. S Marcom máme odlišný vkus. Páčia sa nám tajomné chodby, milujeme čítanie, tmavé uličky a pocit moci. Ja k tomu milujem hudbu a jej tvorenie. Sme trošku iní ako ostatní a preto sa nás bojja. Veľmi málo ľudí nás chápe.
,, Bu!" Katherine sa strhla a držala sa ma pevne ako kliešť. Uznávam, lichotilo mi to. Priznám aj to, že som sa zľakol aj ja. Môj pridrbaný brat ma totižto veľkú zábavu z toho strašiť ľudí.
,, Si debil Marco?"
,, Tiež ťa rád vidím braček."
,, Vystrašil si hosťa!"
,, Takže ty si tá zázračná Katherine?"
Katherine so strachom v očiach prikývla.
,, Marco Bilotti, teší ma."
Katherine mu neveriacky podala ruku a on jej ju pobozkal. Iné ženy by sa zbláznili. Môj brat bol pravý taliansky mafián. Tmavý, zarastený, vyšportovaný. K tomu aj poriadny debil.
,, Nuž braček, mal by som sa uraziť, že takú krásku nenesieš mne."
,, Nikdy by som sa nepoddala takému hrubiánovi ako ste vy pane!"
,, Fíha, ešte je aj hubatá." Marco chytil Katherine pevne za zápästie, až zastonala.
,, Nemala by si na výber miláčik!"
Vtedy mi už praskli nervy. K nej si nebude dovoľovať to čo k tým jeho chuderám.
,, Okamžite ju pusť ty dement!"
,, Ku mne si nebude dovoľovať!"
,, Tak si nedovoľuj ani ty k nej!"
Marco so smiechom prevrátil oči. To je celý on, keď nemá čo povedať, začne sa smiať.
,, No nič braček, oboznámil si ju s našimi pravidlami?"
,, Ešte nie."
,, Tak si pohni, inak to budem nútený spraviť ja."
,, Ty sa staraj o svoje a ja sa budem o svoje."
,, Samozrejme, teda pokiaľ sa tvoje nezačne týkať môjho."
,, Nemaj strach."
,, No nič Katherine, tešilo ma." Opäť jej pobozkal ruku a odišiel. Nenávidím keď sa snaží byť galantný aj keď je úplným opakom.
   ,,O akých pravidlách to hovoril?"
,, Poď sadneme si."
Sadli sme si na kožený gauč a Katherine na mňa pozerala so strachom v očiach.
,, Vieš Katherine, platia tu určité pravidlá, ktoré sa musia dodržiavať. Náš dom je ti celý k dispozícii, no neopovažuj sa chodiť do východného krídla."
,, Prečo?"
,, Tam to patrí väčšinou môjmu bratovi. Vieš, že má mnoho žien a určite si vieš predstaviť čo sa tam deje."
,, Čo tam s nimi robí?"
,, Do toho nám nič! Skrátka tam máš zákaz a basta! Teraz sa choď umyť a spať Katherine. Ráno sa uvidíme."
Snažil som sa k nej nahnúť a pobozkať ju na líce,no odvrátila sa. Fajn, ako chce.

Katherine
   V hlave mi vŕta len to východné krídlo. Šla som sa osprchovať tak ako povedal Sebastian. Obliekla som si košieľku, ktorú som mala pripravenú na spanie. Sebastian je čo sa týka obliekania taký istý ako Nicolas.
   Som strašne zvedavá čo sa tam deje. Čo sa deje v tom východom krídle. Musím sa tam pozrieť!

Skrytá vášeňWhere stories live. Discover now