23.Taliansko

1.5K 46 8
                                    

Katherine
,, Kam vlastne letíme?"
,, Do Talianska kráska."
,, Nehovor mi tak!"
,, Dobre kráska."
Len som prevrátila oči a svoj pohľad venovala oknu.
Ani som sa nenazdala lietadlo začalo pristávať. Onedlho sa otvorili dvere a ja som mala tú česť spoznať novú krajinu.
,, Vitaj kráska."
Ako sme tak schádzali po schodoch lietadla, skvetol mi v hlave nápad. Neďaleko od schodov stál autobus plný ľudí. Riskoval by mafián jeho postavenia urobiť mi niečo pred toľkými ľuďmi? Nie. Pomaly som kráčala a pripravovala sa k behu. 3...2...1... bež!
Rozbehla som sa rýchlosťou vetra,smer autobus.
,, Okamžite stoj!"
Kričal on aj jeho kumpáni. Dokonca sa rozbehli za mnou. I keď som neni práve dvakrát športovo zdatná, stihla som to. Vbehla som do autobusu a schovala sa za grúpy ľudí. Dvere sa Sebastianovi zavreli priamo pred nosom a on mi venoval vražedný pohľad. Ja som mu na oplátku venovala prostredník. Autobus sa viezol a ja som sa konečne cítila v bezpečí. Keby som len vedela číslo môjho Nicolasa. Požičala by som si mobil a hneď mu zavolala. No teraz nemám ani mobil ani číslo.
Autobus zastavil a všetci pomaly vychádzali. Ja som však onedlho zočila známe tváre. Len ľudia mi môžu pomôcť. Pribehla som k staršiemu mužovi:,, Prosím vás pomôžte mi!"
,, S čím?"
,, Uniesli ma!"
Ten muž sa len zasmial a obišiel ma. Bežala som teda k pani s kočárom, snáď ma ako ženu pochopí.
,, Pomôžte mi prosím!"
Tá žena len vzala dieťa do náručia a obišla ma. Pane bože to tu naozaj všetkým preplo? Prečo mi nikto nepomôže?
,, Dobrý deň, prosím pomôžete mi?"
,, I'm sorry, I don't understant."
,, Please, help me!"
Zrazu som cítila niekoho za mojím chrbtom. Pán, ktorého som prosila o pomoc zbledol.
,,Salve signor Bilotti."
(Dobrý deň pán Bilotti)
Sebastian len prikývol.
,,Non ho niente a che fare con lei, signore. È tutto tuo."
(Nemám s ňou nič spoločné pane. Je celá vaša)
Nerozumela som absolútne nič. Raz španielčina raz taliančina. Aký jazyk sa mám naučiť nabudúce?
Sebastian ma pevne zdrapol. On ma doslova prehodil cez rameno.
,, Čo to robíš kurva?!"
,, Beriem si ťa domov."
,, Okamžite ma pusti!"
,, Iba vo sne kráska."




Ahojte!
Chcem všetkým čitateľom poďakovať za podporu, ktorá ma tlačí vpred. Predtým než sa pustím do novej časti, by som si však rada prečítala váš názor na túto knihu. Páči sa vám? Nepáči? Zmenili by ste niečo? Vopred ďakujem a prajem všetkým pekný deň.
                       S láskou N.

Skrytá vášeňWhere stories live. Discover now