27.Raňajky

1.4K 32 0
                                    

Katherine
   Hneď ako som sa dostala do svojej izby som zaspala. Nechcela som na to čo sa tam ohohralo viac myslieť.
   Ráno som sa zobudila a hneď z rána dostala šok. Neviem či to majú mafiáni v krvi ale Sebastian sedel oproti mojej posteli a pozoroval ma. Presne tak to vedel robievať Nicolas.
,, Sakra čo tu robíš?!"
,, Sledujem ťa."
,, A načo si prišiel?"
,, Že si najkrajšie stvorenie na zemi."
,, Mne komplimenty nelichotia, takže kľudni hormón."
,, Ale prosím ťa, obaja dobre vieme, že sa ti to páči, ako každej inej žene."
,, Strč sa Sebastian."
,, Raňajky sú na stole kráska."
,, Mieniš ma sledovať aj pri prezliekaní alebo konečne odídeš?"
,, No ja by som nenamietal."
,, Ale ja áno, takže okamžite vypadni!"
Sebastian len prevrátil oči a odišiel. Ja som sa teda mohla pokojne prezliecť a práve vtedy mi v hlave skvetol nápad. Keď môže Marco Bilotti provokovať mňa, môžem aj ja jeho. Preto som sa podľa toho obliekla.

Marco   Už celú večnosť čakáme na tú neposlušnú ženskú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Marco
   Už celú večnosť čakáme na tú neposlušnú ženskú.
,, Braček mal by si si s tým dievčaťom urobiť poriadky!"
,, Má len menšie opozdenie."
,, Pol hodiny je len menšie opozdenie?"
,, Pokoj braček."
Musím uznať, že si ho pekne omotala okolo prstu. Ten by kvôli nej hádam aj z mosta skočil.
   Zrazu sa dvere prudko otvorili a v nich som zočil Katherine. Slovo sexi je slabé, veľmi slabé. Obliekla sa tak lebo vie, že ma to provokuje. Fajn, chce sa hrať, budeme sa hrať.
   Sadla si medzi mňa a Sebastiana. Všetci sme sa pustili do jedla. Ja aj Sebastian sme bez pohnutia oka pozerali na Katherine a jej to očividne nebolo veľmi príjemné. Celý čas mala totiž hlavu sklopenú k tanieru.
,, Bastián vieš o dnešnom stretnutí však?"
,, O akom stretnutí?"
,, Asi som ti to zabudol spomenúť. Dnes sa máš stretnúť s Armandom vyriešiť nemovitosti po našej drahej mamičke braček."
,, A prečo to nemôžeš vyriešiť ty?"
,, Za mnou príde Oscar."
,, Fajn."
Výbore, Sebastian odíde a Katherine zostane mne.

Sebastian
   To, že je môj brat kokot viem. Ale, že až takýto. Dnes som chcel byť celý čas s Katherine, aby si tu zvykla. Dokonca som jej chcel ukázať moje tajné miesto, no očividne sa nič také neuskutoční. Vďaka Marcovi.

Skrytá vášeňWhere stories live. Discover now