Katherine
Niekto zaklopal na dvere a tým prerušil moju chvíľu s Nicolasom.
,, Ďalej!"povedala som.
Dnu vošiel Marco.
,, Myslíš, že by si mohla ísť so mnou Kath?"
Z hrôzou v očiach som sa pozrela na Nicolasa.
,, Mohla. Stalo sa niečo?"
,, Nie, neboj sa."
,, Tak poďme."Marco
S Katherine sme po dlhej dobe zostali sami v kajute.
,, Čo sa deje Marco?"
,, Nie si skoro vôbec so mnou Katherine. Si stále s Nicolasom. Mám to chápať tak, že už si si vybrala?"
,, Som s ním pretože ty si nemal čas."
,, Ja mám na teba čas vždy a to vieš!"
,, Nemáš! Stále si niečo vybavoval a jediný kto sa mi venoval bol Nicolas."
,, Mala si za mnou prísť."
,, Veď si bol stále s niekým iným!"
,,Tak sa mi venuj teraz," v tej chvíli sa ku mne nebezpečne priblížil a oprel má o stenu kajuty.
,, Čo robíš?"
,, Zatiaľ nič."
Pozrel mi na pery a následne zas do očí. Bola som to ja, ktorá neodolala tomuto pokušeniu a okamžite ho pobozkala. Tieto bozky prenikali stále do hlbšej vášne. Netuším ako, no zrazu som pod ním ležala nahá. Cítila som každý jeden dotyk. Bolo to krásne, no v jednej chvíli sa mi pred očami prehnal Nicolas.
,, Počkaj!"
,, Čo je?"
,, Prepáč, nevšímaj si to."
Opäť som mu venovala bozky, no on sa odo mňa odsunul.
,, Deje sa niečo?"
,, Ja nechcem bozkávať niekoho, kto to vôbec nevníma. Si mysľou inde Katherine!"
,, Rozprávaš hlúposti."
,, Nie, a ty to vieš."
Postavil sa a kráčal hore dole po izbe.
,, Bolo to ako včera keď som sa cítil najlepšie v živote. A to len vďaka tebe Kath. Za láskou som sa ponáhľal,no ona sa len vzďaľuje. Z lásky raja je teraz len spálená pôda."
,, Marco ja-ja."
,, Ja snáď právo mám. Lásku chrániť, právo mám. Skutkom priamo bláznivým, veď ja to viem, že súboj stúpa rázne k výšinám."
,, To nie je súboj."
,, Prečo bol môj sen, tak rázne odnesený? Začal krásne voňať a teraz sa kazí. Kde tie chvíle sú? Teraz nás čaká súd. Mne však v ušiach zvoní ten tvoj krásny smiech."
,, Ja som sa ešte nerozhodla."
,, Nemôžem tu len tak stáť. Nemôžem sa vzdať."
,, Netlač na mňa."
,, Bože povedz, že právo mám, na lásku večnú. Svojmu nepriateľovi musím lásku vyrvať z rúk. Naspäť krídla dávať snom a žiť tak ako sme si vysnili."
,, Upokoj sa Marco a poď ku mne."Katherine
Viac už som ho nemusela presviedčať. Rozbehol sa ku mne a všetok svoj hnev vypotreboval pri krajšej činnosti.Ahojte!
Dlhšie som nevidala žiadnu časť, no keďže má tento príbeh úspech chcela by som v ňom pokračovať. Predtým sa vás však chcem spýtať... Ste tím Nicolas alebo Marco?
V ďalších častiach sa dá pokračovať len s touto vzácnou informáciou. Ďakujem vám a teším sa na pokračovanie mojej cesty so Skrytou vášňou....N
YOU ARE READING
Skrytá vášeň
Romance19 ročná Katherine. Býva sama pretože s rodičmi nemá najlepší vzťah. Čo sa však stane keď ju unesie najväčší mafiánsky boss? Unesie on ju alebo si ona unesie jeho?