Hoofdstuk 11

78 4 0
                                    

Pov Louis

'Goedemorgen' zeg ik terwijl ik via de balkon deur de kamer van Feline binnen kom. Ze ligt nog in bed en kijkt wazig en slaperig voor haar uit. Ze lijkt verbaasd te zijn dat ik hier nu ben. In haar kamer, al vroeg in de ochtend. Maar ik heb iets leuks bedacht voor vandaag, aangezien we niet veel dagen meer over hebben om samen te zijn. En elke minuut dat ze hier is wil ik graag met haar samen zijn. Maar dat komt ook omdat wij straks druk bezig zullen zijn met een nieuw album waarvoor wij nu al veel liedjes schrijven.
Ze ziet er nog steeds slaperig uit maar staat toch op uit bed. 'Hoelaat is het?' Vraagt ze terwijl ze de slaap uit haar ogen wrijft. 'Het is tijd om met mij mee te gaan' zeg ik met een knipoog. Ze loopt naar haar kledig kast en haalt er wat kleding uit en loopt dan de badkamer in om zich om te kleden. Dat komt natuurlijk omdat ik in haar kamer sta op dit moment. Ik snap dat ze zich niet wil omkleden waar ik bij sta. Al zou ik het helemaal niet erg vinden als ze het wel gedaan zou hebben. 'Ik ben klaar' zegt ze nog half slaperig terwijl ze een donkere spijkerbroek aan heeft met een hempje. Ik loop weer naar de deur en ga het balkon op. 'Het lijkt mij handig om via hier naar buiten te gaan om geen mensen wakker te maken' zeg ik en wil al over het balkon hek heen klimmen als Feline mij tegen houdt. 'Weet je zeker dat dit veilig is' zegt ze terwijl ze over de rand heen naar beneden kijkt. Ik knik en klim voorzichtig naar beneden. 'Ik vang je anders wel op' zeg ik en land zachtjes op de grond. 'Kom dan' zeg ik en strek mijn armen om haar als het nodig op te vangen. Ze klimt langzaam naar beneden en zoals ik al had verwacht land ze veilig op de grond. 'Waar gaan we nou heen dan?' Zeurt ze terwijl ze naast mij komt lopen. 'Ik ga niks verklappen' antwoord ik en lach naar haar. Ze zucht maar blijft gewoon naast mij lopen. Ik heb gewoon iets simpels geregeld een picknick ontbijt aan een meer hier in de buurt. Alles ligt al klaar in de auto. Ik hou de deur van de auto voor haar open en ze stapt in. Ik stap aan de andere kant in en start de motor en rij weg.

Aangekomen bij de plek parkeer in de auto op een pakeerplek in de buurt. 'We hoeven maar een klein stukje te lopen' zeg ik terwijl ik wat spullen uit de auto pak en begin te lopen. Zwijgend loopt Feline achter mij aan en geniet van de omgeving.

Pov Feline

'Wow het is hier prachtig' zeg ik Louis terwijl hij een geruit kleedje op de grond legt en er san wat eten op begint te leggen. Het is nog schemerig buiten, de zon zal zo wel opkomen. Louis heeft mij dus echt vroeg wakker gemaakt. Maar dit uitzicht is het vroege opstaan echt wel waard. 'We kunnen ontbijten' zegt Louis en klopt naast zich op het kleedje als hint dat ik naast hem moet komen zitten.
Ik ga vlak naast hem zitten en hij schenkt wat champagne in de glazen. 'Cheers' zegt hij terwijl wij de glazen tegen elkaar aan tikken. Je hoort de glazen een kling geluid maken. Gelijk neem ik een slokje en zet het glas daarna naast mij neer. Ik pak een broodje van het bord en begin te eten. Na het eten ruimt Louis alles wat over is weer op en zet het mandje weer naast zich neer terwijl we nog blijven zitten op het kleedje. Louis slaat voorzichtig zijn arm om mij heen en ik ga wat dichter tegen hem aan zitten. Zou hij mij dan echt leuk vinden? Ik leg mijn hoofd op zijn schouder neer en we kijken samen naar de zon die nu al hoog aan de hemel staat. 'Zullen we gaan zwemmen?' Stelt Louis voor. 'Maar ik heb helemaal geen zwemkleding' zeg ik gelijk. 'Je kunt gewoon in je bh en onderbroek zwemmen, ik zwem dan ook gewoon in mijn onderbroek' zegt hij dan. 'Maar dat is dan allemaal nat en straks dan wordt ik ziek' meld ik hem. Het water zal nu wel koud zijn en ik heb echt geen zin om ziek te worden. 'Het komt allemaal wel goed in heb iets in de auto liggen wat je dan straks aan kunt doen' 'Goed dan' zucht ik. Louis springt op en maakt gelijk een vrolijk dansje terwijl hij zijn broek en shirt uit trekt. Ik kan het niet helpen maar ik kijk gelijk naar zijn buik en tatoeages. 'Mooi uitzicht he' grapt Louis terwijl hij recht voor mij gaat staan met zijn handen in zijn zij. Ik knik terwijl ik begin te blozen. Ik trek dan ook voorzichtig mijn hemje en broek uit. Ik schaam mij nu best wel maar gelukkig zijn we maar met zijn tweetjes en ziet niemand anders mij in mijn ondergoed. Louis pakt mijn hand en samen rennen we het meertje in. Het water is koud dus ik begin gelijk te rillen van de kou. 'Je moet gewoon even in een keer onder water gaan dan is het gelijk een stuk minder koud' meld Louis en ik kijk hem raar aan. 'Echt waar' zegt hij en glimlacht. Ik doe wat hij zei en ga dus even kopje onder. Voor mijn gevoel is het nog steeds heel koud maar als ik boven kom is het zoals Louis al zei minder koud. 'Zie je nou wel' zegt Louis terwijl hij glimlacht. Ik knik en duw hem dan onder water. Proestend komt hij boven en dan begint hij gelijk te lachen. Ik weet nu dat ik moet gaan zwemmen weg van hem want hij is nu ook wat van plan. Dat zie ik gewoon gelijk aan hem. Zijn lach zegt op dit moment alles. Ik begin zo snel als ik kan te zwemmen maar Louis is niet ver van mij vandaan.

------------------------------------------------------

Hi guys:)

Hier dan eindelijk weer een update van mij :))

Ik probeer weer heel veel te schrijven en hopelijk willen jullie ook mijn luke
hemmings verhaal lezen? Het heet; where ever you are.

Mar

Finding YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu