Hoofdstuk 2

219 12 4
                                    

Pov Dani

'Wakker worden!' Schreeuwt Harry in mijn oor en ik open langzaam mijn ogen. Ik lag nog net zo lekker te slapen waarom moet hij mij nu dan zo ineens wakker maken. Op zijn gezicht heeft hij een mega glimlach. 'Gefeliciteerd!' Zegt hij dan en haalt een cadeautje achter zijn rug vandaan. 'Oh ja dat is waar ik ben jarig vandaag' lach ik en pak het cadeautje van Harry aan. Hij geeft glimlachend een kus op mij neus en kijkt mij afwachtend aan. Als ik het doosje open zie ik een armband, met daaraan een aantal bedels. 'Ik heb de bedels zelf uitgezocht' zegt Harry trots, hij lijkt even op een klein kind die een zelfgemaakte tekening aan zijn moeder laat zien. 'Hij is echt prachtig' zeg ik hem en haal de armband uit het doosje. 'Laat mij hem bij je om doen' zegt Harry en pakt het armbandje uit mijn hand en doet hem om mijn pols.

'Ik heb nog een verassing, maar daar kom je vanavond wel achter' zegt hij met een gemene glimlach. Ik kijk hem aan, recht in zijn ogen. Hij weet dat ik niet van verassingen hou, maar wat verwacht je. Ik ben jarig en misschien zijn er nog wel veel meer verassingen. Samen lopen we richting de trap naar beneden. Als ik de woonkamer deur open en voor Harry de woonkamer in loop zie ik dat de hele woonkamer versierd is. Overal liggen ballonnen op de grond en aan de muren hangen slingers. Het ziet er super leuk en kleurrijk uit. 'Was dit nou echt nodig?' Vraag ik terwijl ik de woonkamer nog een keer goed bewonder. Harry knikt en loopt trots naar de keuken waar hij begint aan een ontbijt.

'Gefeliciteerd!' Roepen Niall en Louise tegelijk als ze de woonkamer in lopen. Ze geven mij beide een knuffel en overhandigen een klein cadeautje. 'Dankje' zeg ik en ga er mee aan tafel zitten om hem te openen. Het is een super leuk jurkje.

Pov Feline

'Emma kun je asjeblieft niet zo heen en weer lopen, we worden er beneden een beetje gek van' zeg ik en draai me om om bendeden weer verder te gaan met het spelletje. 'Ik hoorde net dat Louis en de andere jongens vanavond optreden op de verjaardag van dani, echt ik moet er heen!' Hoor ik Emma dan nog zeggen, vandaar dat we haar zo heen en weer hoorden lopen.. 'Veel succes daarmee, mam en pap laten je echt niet gaan hoor!' zeg ik en grinnik een keer. 'Ga jij dan mee? Samen mogen we vast wel!' Zegt ze vast beraden. 'Nee echt niet' antwoordt ik, wat moet ik nou op een feestje waarvoor we niet eens uitgenodigd zijn. En ik vraag me ook af hoe ze er überhaupt binnen wil komen. 'Maar als ik Louis nou ontmoet, hou ik de hele vakantie op over One Direction' smeekt ze mij. 'Wat dacht je van altijd' ze schud haar hoofd. 'Dat gaat mij toch niet lukken' zegt ze en kijkt mij met van die smekende puppy ogen aan. 'Goed ik ga mee' zucht ik terwijl ik gelijk al weer spijt heb van wat ik gezegd heb.

------------------------------------------

Hier dan weer een hoofdstuk, sorry dat ik niet meer zoveel update maar aangezien ik op vakantie ben heb ik niet zo heel veel tijd. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk mijn andere boeken nog kan updaten :) Ik vind het namelijk super leuk om te schrijven.

en hebben jullie die foto van niall in die miley legging gezien? ik moet er echt nog steeds om lachen, ik wou hem aan de zijkant toevoegen maar het lukt me maar niet...

vote/comment/follow?

Finding YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu