Pov Feline
Moe en nog lang niet uitgeslapen sta ik op uit bed. Gisteravond was het echt veel te laat geworden. Ik moet zeggen dat ik het wel heel gezellig was, maar ik ben vooral blij dat ze er niet achter zijn gekomen dan Louis er gisteren was. Hij is nog best lang gebleven. En toen ik het koud had sloeg hij een arm om mij heen. Ik stap in mijn sloffen en trek nog even een vest aan en loop naar beneden waar iedereen al aan het ontbijt zit. 'Goeiemorgen' zeg ik en neem plaats aan tafel. Ik pak een broodje waar ik wat beleg op doe en begin te eten. Het is normaal nooit zo stil aan tafel, altijd gaat het wel ergens over, mijn vader die aan het klagen is over zijn werk, Emma die weer iets nieuws over One Direction weet en ga zo maar door. Ik had deze dagen hier in Londen mij toch wel heel anders voorgesteld. Ik kom hier bijna nooit en dan heb ik ook nog niet eens wat van de stad gezien. 'Wat gaan jullie vandaag doen meiden?' Begint mijn oma. Ik haal mijn schouders op, misschien kan ik nog wat lezen in het boek dat ik heb mee genomen. 'Ik wil Londen gaan verkennen' zegt Emma dan vastberaden. Mijn oma glimlacht 'Je kunt mijn auto wel mee nemen, en neem Feline anders mee kunnen jullie gezellig samen gaan shoppen' ik knik voorzichtig wil ik wel shoppen, het is niet echt mijn ding, maar ik ga wel mee. Een zucht verlaat mijn mond terwijl ik opsta en naar boven loop om me aan te kleden en klaar te maken om zo weg te gaan. Na lang wachten op Emma die er ik weet niet hoe lang er over deed om aantekleden en alles wat ze daarnaast allemaal nog moest doen, zitten we dan nu eindelijk in de auto. Het is maar een klein stukje rijden, we hadden er al kunnen zijn maar ik weet hoe Emma is. Het kan soms wel uren duren, terwijl ik dan allang klaar ben. Ik moet altijd, maar dan ook echt altijd op haar wachten. Het is soms best grappig om te zien, ik zit dan al op de bank te wachten terwijl zij als een gek door het huis heen rent. Ik ben het nu eenmaal gewend. Ze is soms te perfectionistisch alles moet goed zijn, iets wat ik niet begrijp, tuurlijk denk ik na over mijn uiterlijk maar niet alles hoeft altijd perfect te zijn, want dat is nou eenmaal niemand. Emma parkeert haar auto en stapt zo snel als ze kan uit en ik volg haar. Dit wordt een lange middag.
Pov Louis
De avond gister verliep heel anders dan verwacht. We eindigde bij haar buiten op de straat. Het was koud maar wel heel gezellig. Alleen nu ben ik bang dat ik haar nooit meer zie. Ze vertelde dat ze hier nog maar een paar dagen zullen blijven. Alleen heeft zij iets, iets wat speciaal is aan haar. De woorden van ons liedje one thing spoken door mijn hoofd. 'So get out, get out, get out of my head. And fall into my arms instead. I don't, I don't, don't know what it is. But I need that one thing. And you've got that one thing' Bik dat liedje denk ik gewoon aan haar, ik kan er niks aan doen. Maar ik moet haar beschermen, beschermen voor de paparazzi, zorgen dat ze veilig is en gewoon een normaal leven kan leiden. Ik zou liever elke dag, en elke minuut samen met haar zijn maar ik wil haar geen pijn doen, ik wil niet dat fans haar gaan haten. Daar is ze te lief voor. 'Gaat het Louis?' Het is de stem van Louise ze zag mij waarschijnlijk hier alleen zitten. Ik knik kort. Het gaat ook best goed, alleen denk ik nu misschien te veel na. 'Ga anders met ons mee' zegt Louise dan. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb, en ik weet niet eens wat ze gaan doen. 'Waar gaan jullie heen, en wie gaan er allemaal?' Vraag ik dan een middagje wat doen kan toch geen kwaad? Een beetje afleiding en het is met hun altijd wel gezellig. 'We willen naar het centrum' antwoordt ze. Ik knik en sta op, dit kan nog best een gezellige middag worden, ik hou niet zo van shoppen, tenzij we langs een Vans winkel lopen dan moet ik altijd even naar binnen. Het is als een verslaving voor mij. 'Kom je?' Vraagt Louise en wenkt mij om haar te volgen, ik knik kort en volg haar dan. 'De rest zit al in de auto' zegt ze. Ik pak snel mijn jas van de kapstok, gewoon voor de zekerheid en loop dan door naar de auto en stap achterin in. Niall, Harry en Dani zitten al ongeduldig te wachten in de auto. 'Daarom duurde het dus zo lang' zegt Harry en zucht daarna kort. Ik grinnik een keer en Niall begint te rijden.
Na een tijdje rond gelopen te hebben in de stad ben ik het nu toch wel zat. Ik kijk wat rond, zoekend naar een bankje of in iedergeval een plek om even rustig te gaan zitten. Snel loop ik richting een lege plek en ga daar zitten. Ze zijn allemaal hun eigen weg gegaan, dus heb ik besloten dat ook maar te doen. Even een moment alleen en mensen kijken. Niet veel later komt er iemand naast mij zitten zonder er aandacht aan te geven kijk ik nog steeds om mij heen. Er kan wel vaker iemand zo maar naast mij komen zitten. 'Mooi weer he' ik herken de stem maar durf geen antwoord te geven en kijk gewoon voor mij uit. Even kijk ik de andere kant op, in mijn ooghoeken kijk ik stiekem naar de gene die naast mij zit. Ik herken de lange bruine haren en haar groene ogen meteen, het is Feline. 'Ik geniet lekker van het weer en alles hier om me heen' antwoord ik dan toch maar, vooral omdat ik nu weet wie er naast mij zit. Feline krijgt gelijk een glimlach op haar gezicht en haar ogen glinsteren helemaal. 'Heb je al wat van Londen gezien?' Vraag ik aan haar nu ze hiet eigenlijk heel stil voor zicht uit zit te staren. Ze schud haar hoofd en kijkt mij dan kort aan. 'Ik leidt je wel rond, ik ken alle leuke dingen hier' gelijk sta ik op en wacht tot ze mijn voorbeeld volgt. Zo wordt het toch nog een super leuke dag, ik weet het zeker.
------------------------------------------
Hier is dan hoofdstuk 6, wel wat sneller dan dat ik zelf had verwacht. Ik ben super blij met de 700 reads :)
Ik wil niet echt gaan zeuren om votes en comments maar het zou mij wel heel blij maken. So please, vote and comment :)
Lees ook mijn andere verhalen, don't let me go en the one who stole my heart.
JE LEEST
Finding You
Fanfictionfinding you is een Louis Tomlinson fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het gaat over Feline, haar zus Emma is enorme fan van one direction en kan er maar niet over ophouden. Als ze naar Londen gaan om hun oma op te zoeken komt Feline per...