Pov Feline
Net als ik denk naar bed te gaan wanneer Louis mij thuis afgezet heeft. Hoor ik buiten een bekende stem en wat geluiden. Ik open het gordijn een stukje en zie Louis daar nog steeds staan. Ik open het raam en kijk naar Louis die nog niet door heeft dat ik nu mee luister. 'Louis waarom ben je nog hier?' Aan zijn reactie te zien schrikt hij. 'Harry belde, ik wordt achtervolgd, kan ik anders even binnen komen in de hoop dat ze snel weer weg zullen zijn' moet ik hem wel binnen laten? Is dat wel een slim idee? Wat nou als mijn zus er achter komt? Dan is hij als nog niet veilig en vind de paparazzi hem als nog. 'Goed' zucht ik en loop naar beneden. Daar open ik de deur en Louis staat al ongeduldig te wachten. 'Dankje' zegt hij als ik de deur weer dicht gedaan heb. Ik loop door naar boven en hij loopt achter mij aan.
'Mooie kamer' grinnikt hij als hij de kamer ziet waar ik slaap. 'Het is niet mijn kamer hoor, we logeren hier, het is het huis van mijn oma' leg ik hem uit. Hij knikt begrijpend. 'Dat verklaard een hoop' zegt hij en neemt plaats op het bed.
'Hoe wist Harry trouwens dat ze achter je aan zaten?' Louis is even stil terwijl ik ook plaats neem op het bed. 'Ik had zelf al zo'n idee maar ik denk dat Harry zich gewoon even zorgen maakte omdat ik na het korte optreden weer zo snel weg was..' Ik knik. Hij was inderdaad weer heel snel weg, en dat allemaal omdat ik naar huis moest, hij moest en zou mij thuis brengen en daar zit ik dan samen met hem op een kamer in het huis van mijn oma. 'Hopelijk merkt mijn zus nu niet dat wij hier samen zitten, ze is namelijk een grote fan, maar dan wel heel extreem, zo erg dat ik er gek van wordt' Louis grinnikt. Hij zal wel vaker gehoord hebben dat mensen enorme fans zijn het kan ook niet anders, ze zijn wereld beroemd. 'Ben ik dan wel veilig hier?' Grapt hij.
'Tuurlijk, ik verraad je niet en even dat je het weet ik ben geen fan hoor' en grinnik een keer.
'Maar ik ben toch ontzettend leuk' zegt Louis en trekt zijn sexy gezicht, tenminste ik verwacht dat hij dat doet, niet dat het er echt sexy uit ziet. Ik begin keihard te lachen. Gewoon alleen om hoe Louis keek. Hij is heel knap en echt super aardig, iets wat ik echt nooit van hem had verwacht.. Het is maar goed dat Emma niet weet dat Louis hier is, ze zal het waarschijnlijk ook niet geloven maar goed.
'Moeten we niet stil zijn vanwege je zus?' Zegt hij als ik uitgelachen ben. 'Niet alleen mijn zus de rest mag ook niet weten dat jij hier geweest bent' Louis knikt begrijpend. Hij pakt zijn telefoon erbij en ontgrendeld hem. Stiekem kijk ik mee wat hij aan het doen is. Hij kijkt op zijn twitter. Hij typt iets in maar ik kan niet goed lezen wat hij typt. 'Kun je het zien?' Zegt hij en kijkt mij aan. 'Nee niet helemaal misschien is een groter lettertype makkelijker?' Antwoordt ik. Louis is nu de gene die in de lach schiet.
'Sorry' zeg ik snel. Het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om met hem mee te kijken of überhaupt te lezen wat hij allemaal doet. Ik weet niet eens waarom ik het deed. 'Waarom sorry, ik vind het helemaal niet erg hoor' hij geeft mij een knipoog en gaat rustig verder met waar hij mee bezig was. Verbaasd kijk ik hem aan, dit is echt een reactie die ik niet had verwacht.
'Wat vond je van ons optreden?' Vraagt Louis dan uit het niets. Ik denk na wat moet ik zeggen? Moet ik eerlijk antwoorden? Het lijkt me wel het slimst ik kan moeilijk zeggen dat ik het helemaal geweldig vond, dan lijk ik ineens heel erg op mijn zus. 'Eerlijk?' Louis knikt. 'Beter dan ik verwacht had, ik had niet gedacht dat jullie echt zo mooi konden zingen' eerlijker dan dit kan ik toch niet zijn. 'Dus je vond het leuk?' En gelijk verschijnt er een glimlach op zijn gezicht, echt wat heeft die jongen. 'Ssst' zeg ik tegen Louis als ik wat gestommel hoor uit de kamer naast mij, de kamer waar mijn zus slaapt. 'Was dat je zus?' Verluisterd Louis, ik knik. Dat was inderdaad mijn zus misschien is het beter als we hier even weg zijn. Dat mijn zus ons niet hoort. Even naar buiten voordat ze hier ontdekken dat ik hier samen met Louis ben. 'Ga je anders mee naar buiten? Voordat ze door hebben dat je hier bent' zeg ik zo zacht mogelijk tegen hem. Louis knikt en staat alvast op, uit mijn koffer pak ik een vest en trek nog snel mijn vans aan. Voorzichtig lopen we de trap af terwijl we overal vandaan geluid horen. Het lijkt wel alsof iedereen wakker is en ons gehoord heeft. 'Ik ben bang dat ze ons gehoord hebben' zeg ik terwijl ik zo snel mogelijk de trap af ren naar de voor deur naar buiten. Louis komt achter mij aan gesneld en lachend lopen we het pad af de straat op. Buiten ga ik op de stoeprand zitten en Louis neemt plaats naast mij. Het is donker en er staan weinig lantarenpalen in de straat, bij geen van de huizen brand meer een lamp. Het is misschien wel heel normaal dat mensen op dit moment slapen, terwijl wij hier op straat zitten.
'Vertel is wat meer over jezelf' begint Louis als het even stil is. Ik denk na, wat kan ik over mijzelf vertellen aan een jongen die eigenlijk nog een beetje vreemde voor mij is, terwijl hij wereld beroemd is. 'Ik hou er van om gitaar te spelen en lezen vind ik oon wel leuk' niet echt heel erg interessant om over mijzelf te vertellen maar het lijkt Louis niet te boeien, nog steeds kijkt hij even geïnteresseerd naar mij. 'Gitaar spelen dus, kun je het een beetje?' Ik knik. 'Ik ben het aan het leren' gelijk verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik hoop dat ik zo weer terug naar huis kan' zegt Louis met een zucht. 'Dus ik ben niet gezellig genoeg?' Vraag ik terwijl ik hem een por in zijn zij geef. Louis glimlacht kort. 'Ik wil gewoon graag naar bed' ik knik begrijpend. Ik wil ook graag naar bed hoe leuk ik het nu ook met Louis heb. Maar hij is wereldberoemd ik kan hem dus niet leuk gaan vinden.
----------------------------------------------------------------
hier dan weer een hoofdstuk, hopelijk vinden jullie het leuk :)
Please vote :) en als je vote zou je dan ook willen voten voor mijn andere verhalen? Bij the one who stole my heart heb ik nog twee votes nodig om de 500 te halen like, OMMGG
love you :)
JE LEEST
Finding You
Fanfictionfinding you is een Louis Tomlinson fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het gaat over Feline, haar zus Emma is enorme fan van one direction en kan er maar niet over ophouden. Als ze naar Londen gaan om hun oma op te zoeken komt Feline per...