Bakiyordum...
Bom bos sokaga,yagan yagmura,agac dallarinin esen ruzgara karsi koyamayip bir saga bir sola delicesine sallanmasina bakiyordum.bir yandanda ruzgarin cama vurarak cikardigi sesi dinliyordum.ve bu sesi , zifiri karanligi uzerindeki siyah kiyafet ve keskin bakislarla dahada koyulastiran cocukla birlestirince gerildigimi hissettim.oldugum yerde bombos sokaga bakarken vurulan kapinin sesini duymamla icimden acaba duydugum ses kalp atisimmi deyip sonra sacmaladigimi dusunup icinde gerginlik barindiran bir gulumseme attim bos sokaga ve kapiya dogru yurudum. Attigim her adimda hem daha hizli gidip kapiyi acma istegi hemde bu adimlarim keske geru geri gitse diyecek bir korku vardi.- kimo?
Ses yok.
- kimsiniz?
-acarmisiniz lutfen sizinle birsey konusmak istiyorum nil hanim.
Bu sesi sanki taniyordum ama cikaramayacak kadar gergindim.
-kim oldugunuzu soylerseniz elbette konusuruz dedim.ve bi ses duydum.evet bu bir kikirdama sesiydi.guluyormuydu o??delikten gozumu bir saniye bile cekmesemde basini egdigi icin sadece saclarini goruyordum.
-nil ac artik kapiyi benim ümit.
Ah tabi ya bu bizim ümitti.Allah in belasi.
Kapiyi hisimla actim ve karsimda beni korkutmak icin kotu kotu bakan umit vardi.
-bosuna cabaliyorsun umiy bey yemezler.
-suan bosuna cabaliyor olsamda sonucta korktun amacima ulastim. Deyip iceru gecti.
-ıslanmissin dur sana havlu getirim. Deyip odama gecerken oda arkamdan
-bu saatte otobus olmayinca napalim siz kizlar yine bizi mahvettiniz deyip guldu.
Bende odama gulerken gulumsedim .seviyordum bu cocugu .ben ne kadae inkar etsemde ceysunun bu cocuk sana asik sozlerini dusundukcede biraz garip hissetmemek elde degil.ama buna simdi takilmayacaktim sonucta ilgazda benim arkadasim di ve biz besimiz (ceysu etga ilgaz umit ve sevimli ben) takiliyoruz ve gercekten samimi bir dostlugumuz var.bunu farkli yone cekmek aptallik olur.ceysunun yuzunden neler dusunuyordumm.odamdan ceysuyu uyandirmamaya calisarak sessizce havlu alip umitin yanina gectigimde umit cips tabagini kucagina almis coktan yemeye baslamisti .
-al ilk sacini kurut hasta olursun.
-tamam birak koltuga.
Havluyu koltuga koyup bende diger cips tabaginu alip karsi koltuga gectim ve
- saat biri gecti umit bu saatte birsey mi oldu.
-istenmiyoruz galiba diye guldu ama sanki gulerken gozleri de cok ciddi sekilde benim tepkimi merak ediyor gibiydi.
-hayir aptal sadece gec oldu demek istedim.
-etga gonderdi .ceysu iyimi bak diye .
Sonra etrafina bakip - galiba buraya gelmedi ceysu dedi soru soran gozlerler.
-saat 1i gecince cogu insan uyur umitcim deyip kalkip masadaki bira siselerinden birini elime aldim
.- cocuk cok merak etmis bende kiramadim.
- beni arasaydiniz soylerdim.
- ceysuya yetistirecegini bildigimiz icin ,siz kizlar dayanismasini bilmiyoruz sanki.
-yooo derken yetistirecegimi kendimde biliyordum.
-ama merak etmesin etgaya soyle iyi.sadece fazla uzgun.
-etgada uzgun olayi sadece ceysu tarafindan bakma.
-seninle su daha uzgun tartismasina girmeyelim deyio gulumsedim.
-tamam tamam sustum deyip oda masadan ceysunun icmek icin actigi ama eline bile surmedigi birayi aldi ve icmeye basladi.
-en iyisi sevgilisiz hayat,bak bana cesetle mutlu mesut yasiyoruz.
Oda gulumseyerek
-aynen uzulme yok tartisma yok rahatsin dedi.
Bende gulumsedim ve arada bi sessizlik oldu .bende saatin cok gec oldugunu usunerek umit icin yatak hazirlamak icin ayaga kalktim
-saat cok gec oldu .koltugu ac bende icerden pike falan getirim bir daha gitme yagmur da yagiyor dedin
- tamam aciorum dedi ben de odadan elime gelen pikeyi yastigi carsafi alip yanina gittim ve beraberce hazirladik.sonra kiyafetinin islak oldugunu fark edip
-sana uygun kiyafetimde yok ne yapicazki
-erkekler icin pijamaya gerek yok dedi pis pis guldu sonrada ev cok sicak deyip kendini uste cikarmaya calisti pislik.bende gulumsedim
-neyse sana iyi geceler dedim ve odadan cikarken umit bira sisesindeki son yudumuda basina dikledikten sonra
-nil,aslinda sevgilinin olmasina da kotu birsey degildir demesiyle oldugum yerden ona donup baktim.ne demeye calismisti simdi.
-hi?
-iyi geceler dedim deyim isigi kapatti.bende saskin bir ifadeyle odamdaki koltuga kivrilip uzerime bir pike alip uyumaya calistim.***********
Sabah uyandigimda ceysununda umitinde uyudugunu gorunce sessizce cesedi bulmaya calistim .ama lanet olasi pislik kedi hangi delige girdiyse cikmiyordu.onunla yuruyuse gidecektim.umidi kesip banyoya girdim sacimi topladim ve banyodan tam cikarken kuvetin icinde uyuyan cesedi gorunce guldum ve yavasca onu kucagima almaya calistim.cunku uyandiginda cok hircin oldugunu biliyordum .
Onu kucagima alip yere koydun ida hayret edilecek bir sekilde uzerime atlamadan beni takip etti.altima hummel bir tayt uzerine siyah bir tisort ve ince hirka alip arkamda cesedle birlikte evden ciktim
Sahile gelene kadar cesedi saga sola kovalamaktan yorgunlukten bitmistim . benim kedim kadar hircin ve rahatina duskun bir kedi kesinlikle yoktur.
Sahil yoluna geldigimde araba olmaadigindan daha cesedi dusunmeden yurumeye basladim.kulagimada kulakligi takarak hizli ve tempolu adimlarla yurumeye basladim.icimde rahatsiz edici bir his vardi.umitin son sozu aklima takilmisti ne demek istemisti .sonra bira iciyordu saatte gec olmustu sacmaladi falan deyip aklimdan o konuyu silmeye calistim.bayagi ilerlemistimki telefonum titremeye basladi.arayan ceysuydu.
-nil nerdesin sen.Sesinde bi saskinlik vardi
-yuruyuse ciktim.
-kizimm odadaaa umiitt yatiyoo .
Uzata uzata konusuyordu.
-biliyorum
-biliyormusun? Ne ariyor burda?hemde senin evinde? Hemde butun gece? Aranuzda yoksa birseymi var ve ben bilmuyorum?ask olsun nil.ama kizim ben sana demistim bu cocuk bis degil diyee
Bildigimiz ceysu iste nasil olmasini beklerdimki
-ceysu sus cocuk duyacak.senin icin gelmis etga gondermis bak sakin belle etme sana soyledigimi sen bilmiyorsun
-neee diye bagirmazmi aptal.benim icinmiii etgaaa miii
-agzina sıcayim ceysu ne guzel sessiz konusuyorsun.gelince konusuruz sakin belli etme hadi kapatiyorum.
-son birseyy sorim lutfenn-ceysu gelince konusuruz hayatim
-ama bir tane ya son bak daha sormicam soz,sen birtanecij arkadasini kiriyormusun,bak ben burda uzuluyor--
-tamam sor lanet olasi sor derken.karsi taraftaki aptal kikirdiyordu.beni ne kadar deli etsede istemsiz olarak benide guldurdu
.
-umitle aranizda birsey varm demii?
Bunu soracagini tahmin etmeliydim
-tam bir pikliksin deyip gulerek yuzune kapattim.cok seviyordum bu kizi.etgayla tartistigi gunleri saymazsak onun yaninda uzgun durma sansim asla yoktu.geri donmek icin arkami dondugumde yere atilmis sekeri yalayan cesesi gorunce tekme atmamak icin zor durdum.
Sinirle onu kucagima alip eve dogru yurumeye basladim.*********
Eve geldigimde koltuktaki ortuler toplanmis bicimde umit ve ceysu konusuyorlardi.ve benim geldigimi duymamislardi.
-sakin nile soyleme bak beni gebertir.bunun garantisini imzalayip verebilirim.
-tamam tamam soylemem deyip gulustuler
-demek etga bey beni merak etmis daha cok merak eder. Diye etgayi takmiyormus havalarina giren ceysuya kizsamiydim simdi gulsemiydimm
-öhö öhö.umitcim sakin nile soyleme beni kesinlikle gebertir öhö öhö yapip mutfaga gectim.ikiside gulusuyorlardi ve arkamdan gelmislerdi.
Dolaptan kahvaltiliklari cikarip kahvaltiyi hazirlamama ikiside yardim etti.kahvaltida havadan derslerden ve cogu zaman etgadan konussak ta hos sohbetli bir kahvalti yaparken bu aksam dersten sonra bara gidip biraz egleenme karari aldik.umit etgayi ve ilgazida alip gekecekti.ceysu tabi icim icim seviniyordu .aksama barisacaklari kesindi zaten.her tartismada kesin bitti deselerde onlarin ayrilmasi bayagi zordu.
Ben kahvalti masasini toplarken ceysuda etrafi topladi ve saatin igleni gectigini fark edip hazirlaak icin odaya gectigimizde ceysunun en az bir hafta burada kalirim dusuncesiyle dun dagittigi valizinin bugun geri toplanmis oldugunu gorunce guldum ve deli kiz dedim icimden.
İlk sicak bir banyo yaptiktan sonra dolabimin kapagini acarken buldum kendimi.aksam bara gidecegimizi ele alarak guzek kisa dar bir bordo etek uzerine de guzel salas renkli bir gomlek giyip gomlegi etegin icine atip deri bir ceket giydim uzerime.bugun dalgali saclarimi biraz daha dalgalandirmak icin hafif guzel bir masa yaptiktan sonra hafid pudra eilenier surup rimel cektikten sonra hazirdim.ceysude guzel bir mini elbise giymis guzel bir makyaj yapmisti suslu.
Siyah topuklu mini botumu da giyip okukun yolunu almaya baslamistim.ceysu benden bir yas biyuk oldugu icin cogu zamanini hastahanede staj yaparak geciriyordu.bende bu kadae hazirliktan sonra yavas adimlarla okula geldigimde dun aksamki olayi dusunup kendime kizdim.kesinlikle daha dusunmek yoktu.
Sinifa girdigimde erkeklerin direj bana baktigini fark ettim.evet hergun tayt ve klasik tisortle gelen nil bugun guzel giyinmis makyaj yapmisti tabi bakacaklardi deyip bir yandanda begenilmenin verdigi egoyla ayaklatimdab cikan tak tak sesleri esliginde sirama oturdum.
Bugun igne vurulmasini ogrenecektik.heyecanliydim ama uzerimde denenmesinden de bir o kadar nefret ediyordum.
Hoca geldiginde ilk sozlu olarak sonea manken uzerinde gosterdi bir kac defa ama nedense icime bir korku girmisti kesin yapamayacaktim.
-herkes eslessin birbirleriyle .
Sinifta takildigim bir kisi bile olmadigindan sadece onume baktim sonucta eslesmeyen benim gibi bir aptal cikardi.bende o aptalla eslesirdim.iki aptal birbirini bulmus olur diye icimden sacmalarken yanima birinin diyeldigini fark ettim.
Basimi kaldirdigim da o keskin bakisi gormemle bir kac saniye saskinlikla bakislarim yuzunde kaldi sonra sinifa baktim butun.herkes eslesmisti ve anlasilan kizlar korkusuna cocugun yanina gidememislerdu.ama kizlarin gozlerinden anlasiliyordu hepsi benim yanima zorunluda olsa geldiginden bana uyuz olmuslardi.lanet olsun bu cocul tam bir aptaldi.İki aptal birbirini bulmus olabilirdi.....