Beni taciz eden gunes isinlariyla gozumu actigimda saatin bire geldigini gordum.ne kadar cok uyumustum ben oyle.
Telefonumu elime aldigimda hicbirseyin olmadigini gorunce icim burkuldu.ne yani kayradan mesaj mi bekliyordum.tabiki beklemiyordum.istesede atamazdu numaram yok onda.zor kizim ben abi öyle millete telefon numarami verecek degiliz ya diye diye sacmalarken sonunda kendimi banyodaki kuvetin icinde bulmustum.
Banyodan ciktiktan sonra bu aksam hastahanede staja basladigimi dusununce heyecanladim.ilk stajim olacakti .
Sacimi kuruttuktan sonra diz ustu mini bir sort ve uzerine spor bir askili giymistim.aksamki giyecegim önlugun icinde bayagi seksi olacaktim.
Ayyy umiti mi cagirsam aksama.yok yok kayrayi cagirimda neyi kacirdigini gorsun.evet yine sacmalama modundaydim bugun.Oturma odasinda ev botumun icine girmis olan cesete her zamanki gibi yine sinirlendim.yatmaktan totoyu kayranin koca kafasi kadar buyuttu simdide gelmis benim ev botuma girme cabalarina girmis.
Mamasinn onune koyduktan sonra okula dogru ilerledim.Sinifa girdigimde yine kendi sirama oturdum.kendi siram diyorum cunku herkes bi grup edinmis gece gunduz takiliyolar. Ve ben ise hickimseyle uyum saglayamamistim.sinifta tek yaptigim sirama oturup dusuncelere dalmakti .ha birde. Guzel giyindigimde erkeklerin beni kestigini gorup gururlu gururlu sinifa girmekti.
Bu dusuncelere dalmisken Kayra sinifa girdi ve benim oldugum tarafa bakip yanima dogru yurumeye basladi.
Yine arkama oturdu.ilk yuzume bakti sonra bacaklarima bakip yine yuzume bakti.
-suslenmissin.
Soru sorar gibi bakmisti.sanki hergun orman kacgini gibi okula geliyomusumda bugun guzel giyinmisim gibi konusmustu.Sinirlenip onume dondum.
-aksamki staj icinmi bu guzellik yoksa baskasina mi suslendin ?.
Ona dondugumde muzip muzip bana bakiyordu.hayirdir kiz bana mi suslendin der gibi.
-yok canim ne staji.beni-
Sinifa hoca girince sozum yarida kaldi ve hocanin yaninda biridi daha elinde dosyalarla girdi.
-arkadaslar bugun eslestirileceksiniz ve artik stajlariniz baslayacak.
Ben yan oturmus kayraya bakarken oda bana bakiyordu.
-eslestirmeleriniz prof. Dr. Kürşat Sahinoglu yapacak.
Hoca konusmaya baslayinca oturusumu degistirmeden basimi hocaya dogru cevirdim .ve eli dosyalarla dolu olan adam basini kaldirmasiyla gozgoZe geldik. gulumseyip bana dogru yaklasti ve bende ayaga kalktim.
-nil
-kursat
İkimiz birbirimize sarilirken bana ve sadece benim duyabilecegim bir sesle sen hemsirelik mi okuyordun.simdi sen benim ogrencimsin yani dedi.
- sen cok genc gosteriyorsun .prof olmana sasirdim dogrusu.
-bu sene ilk yilim.uniyi bitirdigim gibi beni aldilar tabi.
Konusmasina havali havali devam ederek
-ee zeki olunca dayanamadilar dedi.
Sonra kulagima yaklasarak
-bu karizmaya bayan Doktorlar dayanamadi.onlarin emegi var tabi burda olmama dedi sinsi sinsi.bende gulerek onun omzuna vurdum ve o an sinifta herkesin bize baktigini kursatta bende hatirlayabildik.