~1~

1.5K 47 0
                                    


    -"LAN YÜZSÜZ HERİF SENİN YÜZÜNDEN KAÇ TANE GÜNAHSIZ KÜÇÜK ÇOCUK HAYATINI KAYBETTİ HABERİN VAR MI?"

Bu sözümden sonra o kan içindeki şerefsizin yüzüne bir yumruk daha geçirdim 

-"DAHA 14-15 YAŞINDAYDI O ÇOCUKLAR, SENİN O Sİ*** HAPLARIN YÜZÜNDEN GELECEKLERİNİ KAYBETTİLER LAN"

Kendimi zar zor zapettim çünkü onu çektire çektire öldürecektim "Dokunmayın bu şerefsize ben gelince hallederim" ellerimi o döl israfının kanından temizlemek için çantamdan ıslak mendili alıp elimi sildim sonra telefonumu elime aldım saat 04.27ydi güneş hava hafiften aydınlanıyordu motoruma binip evime sürmeye başladım.

...


Saat 07.12ydi üstüme siyah takımlarımı giyip evden çıktım annemin mesajı üzerine arabama binip hastaneye doğru yol ailem ile aram iyi değildi bu mafya işlerine girmeden önce de aynı haldeydikte neyse...

Umarım birinin başına birşey gelmemiştir, hastanenin kapısına gelmiştim arabadan inip hastaneden içeriye girdim anneme gelmiş olduğuma dair bir mesaj attım annem merdivenlerden inip yanıma geldi kendini takip etmesini söyledi beni yukarıya götürdü annemin gözü elime kaydı dün o şerefsize o kadar vurduğum için yara olmuştu "Ne oldu eline senin?""Hiiç, bir şey olmadı önemli değil" bir odadan içeriye girdiğimde gördüğüm yüzle donup kaldım...


İlk bölümümüz hayırlı uğurlu olsun

Oylayıp puanlarsanız sevinirimmm...

Mafya KadınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin